Het heeft geen zin om 100.000 woningen te bouwen en vervolgens 300.000 migranten binnen te laten die daar gaan zitten.quote:Op zondag 21 september 2025 23:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat snap ik ook niet
er is veel frustratie onder woningzoekenden bij hoor
Veel mensen die een zelfstandige ruimte zoeken en thuis wonen
Men moet woningen bouwen , voordeuren eigenlijk
Groen links gaat dat niet doen
quote:Politie veegt plein bij azc-bijeenkomst Noordwijk leeg
Noordwijk- In Noordwijk heeft de politie bijna tweehonderd mensen weggestuurd die buiten op een plein bij een kerk stonden.
Binnen in de kerk vindt maandagavond een vergadering van de gemeente over een toekomstig azc plaats.
3 minuten geleden
In de kerk was plek voor ruim tweehonderd geïnteresseerden, de rest van de toegestroomde mensen bleef buiten.
Na verloop van tijd werden rode rookbommen afgestoken en voor de toegangsdeur gegooid, ook werd er knalvuurwerk bij die en andere deuren afgestoken. Nadat ook eieren op twee journalisten en een politieauto waren gegooid en de ingang opnieuw werd bestookt, greep de politie in.
Dat ook maar het gaat er nu om het COA leeg te krijgenquote:Op maandag 22 september 2025 22:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om 100.000 woningen te bouwen en vervolgens 300.000 migranten binnen te laten die daar gaan zitten.
De immigratie moet worden gereduceerd, anders is het dweilen met de kraan open.
Als je de COA nu leeg krijgt, zal het een incentive zijn om meer migranten binnen te halen, dus zorg vooral er voor dat je eerst het migratiebeleid goed hebt aangepakt.quote:Op maandag 22 september 2025 22:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat ook maar het gaat er nu om het COA leeg te krijgen
en er moeten woningen bouwd worden een niet zo zeuren over kostbaar strontweiland
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De grootste partij levert de MP
Hij had het beter wel kunnen wezen aan de ene kant, hadden we kunnen zien hoe hij t deed.quote:Op maandag 6 oktober 2025 00:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee hoor.
Geert is keihard gepasseerd.![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 22 september 2025 12:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht Bontenbal in een - na lang onderhandelen - een CDA - GL/PvdA - VVD - D66 kabinet.
Ik denk pas ergens in april 2026.
Wat zou dat heerlijk zijn als dat uitkomt zeg. Kunnen we eindelijk weer normaal gaan doen en rustig en stabiel beleid verwachten.
Ik hoop echt dat PvdA/GL gepasseerd kan worden.quote:Op maandag 22 september 2025 12:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht Bontenbal in een - na lang onderhandelen - een CDA - GL/PvdA - VVD - D66 kabinet.
Ik denk pas ergens in april 2026.
Wat zou dat heerlijk zijn als dat uitkomt zeg. Kunnen we eindelijk weer normaal gaan doen en rustig en stabiel beleid verwachten.
SGP zal dan wel in een soort gedoog-constructie zittenquote:Op maandag 6 oktober 2025 00:29 schreef UitStraling het volgende:
D66-VVD-CDA-BBB-JA21-SGP kabinet, laat de fatsoenlijkheid maar regeren.
Wilders en Timmermans zijn extremisten, dus die graag buiten een regering houden.
Waarom uberhaupt serieus nemen? Obvious troll is obvious, met z'n "Timmermans is een extremist" en dan SGP en BBB opnoemen als serieuze kandidaten.quote:Op maandag 6 oktober 2025 00:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
SGP zal dan wel in een soort gedoog-constructie zitten
SGP mag van mij zelfs het morele conservatieve hart vormen, vicepremier en Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties leveren.quote:Op maandag 6 oktober 2025 00:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
SGP zal dan wel in een soort gedoog-constructie zitten
Timmermans is een machtsgeile narcist, met zijn oorlogsschepen meesturen met Gretaquote:Op maandag 6 oktober 2025 00:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt serieus nemen? Obvious troll is obvious, met z'n "Timmermans is een extremist" en dan SGP en BBB opnoemen als serieuze kandidaten.
SGP en moreel in één zin, hah, grappenmaker.quote:Op maandag 6 oktober 2025 00:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SGP mag van mij zelfs het morele conservatieve hart vormen, vicepremier en Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties leveren.
OK, terug naar NWS.quote:Op maandag 6 oktober 2025 00:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Timmermans is een machtsgeile narcist, met zijn oorlogsschepen meesturen met Greta
Nou misschien dat GL dan van de afkeer van woniingbouw in weilanden afkomtquote:Op maandag 6 oktober 2025 00:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat PvdA/GL gepasseerd kan worden.
eensquote:Op maandag 6 oktober 2025 00:29 schreef UitStraling het volgende:
Wilders en Timmermans zijn extremisten, dus die graag buiten een regering houden.
Waarom zou het zeer progressieve D66 in een kabinet stappen met zeer conservatieve partijen als BBB, Ja21 en SGP?quote:Op maandag 6 oktober 2025 00:29 schreef UitStraling het volgende:
Michael van Gerwen ??quote:
D66 en SGP in 1 kabinet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 00:29 schreef UitStraling het volgende:
Dan worden er wel heel veel (bijv medisch-ethische) afspraken buiten het regeerakkoord gelaten.quote:
Dat weet niemand. Maar ze brengen zetels mee en de functie als die van een NSC is alvast gegarandeerd.quote:Op maandag 6 oktober 2025 06:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom zou het zeer progressieve D66 in een kabinet stappen met zeer conservatieve partijen als BBB, Ja21 en SGP?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |