Kan dan altijd nog in het najaarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
wou eerst naar Gent gaan maar daar moet ik wat eerder boeken voor goedkope treinreis
daar kreeg ik eten en drinken en kon ik film kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent ooit naar Hong Kong gevlogen, een paar in de trein overleef je ook wel
Weer helemaal bij gekomen van de meet, of viel het wel mee?quote:
Ik heb me ingehouden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer helemaal bij gekomen van de meet, of viel het wel mee?
Dat kan ookquote:
Netjes hoor, of was je te vol van de slagroomquote:
Jaquote:
Niks van meegekregen. Opa was al naar huis.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes hoor, of was je te vol van de slagroom
was wel beetje jammer, jij had wel kunnen genieten van die arme bruidgomquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niks van meegekregen. Opa was al naar huis.
O echt, je bent niet mee geweest naar te tettenclub? En dat voor iemand die altijd tettenplaatjes spamtquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niks van meegekregen. Opa was al naar huis.
Logisch toch. Killem heeft alle soorten tieten vd wereld al gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, je bent niet mee geweest naar te tettenclub? En dat voor iemand die altijd tettenplaatjes spamt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |