daar ben ik te elitair voorquote:
Dat wist de PVV niet voordat ze aan dit kabinet begonnen blijkbaar, en dat alleen is al voldoende om ze voortaan uit te sluiten bij alle onderhandelingen. Zonde van de tijdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk ook gewoon grotendeels te maken met het feit dat we daar geen reet meer over te zeggen doordat we allerlei achterlijke verdragen hebben gesloten.
Er is helemaal niet veel criminaliteit?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:43 schreef torentje het volgende:
[..]
Zou slechts 00,01 procent van de nieuwkomers crimineel zijn dan zou er hier toch nooit zoveel criminaliteit zijn? Men zou dan weer dagelijks een krant kunnen lezen zonder ergernis over zoveel criminaliteit in de streek waar men woont.
Nouja, als lid van de EU kun je je inzetten voor een ander Europees asielbeleid. Alle landen worstelen hiermee dus moet wel wat te regelen zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:31 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Dat wist de PVV niet voordat ze aan dit kabinet begonnen blijkbaar, en dat alleen is al voldoende om ze voortaan uit te sluiten bij alle onderhandelingen. Zonde van de tijd
Inderdaad maar je weet de constraints, dus ga niet klagen dat je alleen vanwege de EU niets klaarspeelt maar wend je invloed aan om veranderingen door te voeren in plaats van gaan meedoen met voetballen en weglopen als je wordt afgefloten voor buitenspelquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja, als lid van de EU kun je je inzetten voor een ander Europees asielbeleid. Alle landen worstelen hiermee dus moet wel wat te regelen zijn.
Maar dan dus niet op een manier die het enkel naar andere EU landen schuift.
Maarja samenwerken is vies volgens de PVV.
Inderdaad mislukt experiment van 1,5 jaar.... Nu weer normaal doenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:40 schreef bianconeri het volgende:
Wilders is totaal niet betrouwbaar gebleken. Eerst allemaal dingen goedkeuren en samen gaan werken.
En dan jankie jankie doen als hij ziet dat de PVV geen reet kan bewerkstelligen.
Maar dit kabinet heeft het opvallend lang volgehouden. 11 maanden voor dit samengeraapte rotzooitje.
Waar maar 1 partij politiek verstand heeft (VVD).
Vrouwenbesnijdenis is oké, olé, olé.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:41 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
JA21 heeft dit kabinet meer voor elkaar gekregen dan de PVV. Diverse van hun moties zijn aangenomen.
Hoquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vrouwenbesnijdenis is oké, olé, olé.![]()
@joost @Annabelquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vrouwenbesnijdenis is oké, olé, olé.![]()
Zelfs Denk en Gl/PvdA hebben voor gestemd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:41 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
JA21 heeft dit kabinet meer voor elkaar gekregen dan de PVV. Diverse van hun moties zijn aangenomen.
Goede kans.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:04 schreef skysherrif het volgende:
Vast al besproken, maar benieuwd of veel Pvvers naar VVD overstappen mocht het anders Timmerfrens als grootste dreigen te worden.
Ik zal blij zijn als deze foto uit het collectieve geheugen ooit weer verdwenen is.quote:
Zo raar is dat niet van GL/PVDAquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zelfs Denk en Gl/PvdA hebben voor gestemd.
Door Den Haag rijden in een auto met maar 3 van de 4 wielen gemonteerd en dan niet willen blazen bij z'n staande houdingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het is zo'n fout mannetje. Drie keer gepakt wegens rijden met drank op. De beveiliging van de Tweede kamer heeft 'm meerdere keren bezopen aangetroffen. Geheelonthouder noemt ie dat.
Dat is het imago dat kleeft aan Timmerfrans inderdaad. Maar ook aan andere (ex-) politici van zowel GL als PVDA. Ik heb bij de vorige verkiezingen wel op een PVDA-er gestemd. Op een Fries, nou ja Fries… niet volgens Bromsnor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:28 schreef Nexum het volgende:
Als ik de CDA was zou ik dit echt gebruiken om m’n shine te pakken. GL-PvdA gaat toch nooit de grootste worden want hun imago onder Frans is te elitair and bereikt veel mensen niet. PVV zal groot blijven maar ik zie ze niet een landslide trekken zoals vorige verkiezingen, en VVD zie ik ook niet ineens terugkomen als uitschieter.
CDA zit precies in het midden qua imago nu en dat is wat mensen nodig hebben: vertrouwd en stabiel.
hij noemde het een 'lichamelijk onderzoek'. een blaastest!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Door Den Haag rijden in een auto met maar 3 van de 4 wielen gemonteerd en dan niet willen blazen bij z'n staande houding![]()
En dat ook nog durven verdedigen...
Voor de gein heb ik wel eens met Google Maps een groot deel van de grens langsgelopen, dan zie je hoeveel plekken er zijn waar je zonder vlieg- of kunstwerk zo de grens over kan stappen / fietsen / rijden / fierljeppen.
Dat zou ik een prima uitkomst vinden, maar ik acht de kans klein.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Hopelijk wint de SP de volgende verkiezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |