Inderdaad mislukt experiment van 1,5 jaar.... Nu weer normaal doenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:40 schreef bianconeri het volgende:
Wilders is totaal niet betrouwbaar gebleken. Eerst allemaal dingen goedkeuren en samen gaan werken.
En dan jankie jankie doen als hij ziet dat de PVV geen reet kan bewerkstelligen.
Maar dit kabinet heeft het opvallend lang volgehouden. 11 maanden voor dit samengeraapte rotzooitje.
Waar maar 1 partij politiek verstand heeft (VVD).
Vrouwenbesnijdenis is oké, olé, olé.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:41 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
JA21 heeft dit kabinet meer voor elkaar gekregen dan de PVV. Diverse van hun moties zijn aangenomen.
Hoquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vrouwenbesnijdenis is oké, olé, olé.![]()
@joost @Annabelquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vrouwenbesnijdenis is oké, olé, olé.![]()
Zelfs Denk en Gl/PvdA hebben voor gestemd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:41 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
JA21 heeft dit kabinet meer voor elkaar gekregen dan de PVV. Diverse van hun moties zijn aangenomen.
Goede kans.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:04 schreef skysherrif het volgende:
Vast al besproken, maar benieuwd of veel Pvvers naar VVD overstappen mocht het anders Timmerfrens als grootste dreigen te worden.
Zo raar is dat niet van GL/PVDAquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zelfs Denk en Gl/PvdA hebben voor gestemd.
Door Den Haag rijden in een auto met maar 3 van de 4 wielen gemonteerd en dan niet willen blazen bij z'n staande houdingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het is zo'n fout mannetje. Drie keer gepakt wegens rijden met drank op. De beveiliging van de Tweede kamer heeft 'm meerdere keren bezopen aangetroffen. Geheelonthouder noemt ie dat.
Dat is het imago dat kleeft aan Timmerfrans inderdaad. Maar ook aan andere (ex-) politici van zowel GL als PVDA. Ik heb bij de vorige verkiezingen wel op een PVDA-er gestemd. Op een Fries, nou ja Fries… niet volgens Bromsnor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:28 schreef Nexum het volgende:
Als ik de CDA was zou ik dit echt gebruiken om m’n shine te pakken. GL-PvdA gaat toch nooit de grootste worden want hun imago onder Frans is te elitair and bereikt veel mensen niet. PVV zal groot blijven maar ik zie ze niet een landslide trekken zoals vorige verkiezingen, en VVD zie ik ook niet ineens terugkomen als uitschieter.
CDA zit precies in het midden qua imago nu en dat is wat mensen nodig hebben: vertrouwd en stabiel.
hij noemde het een 'lichamelijk onderzoek'. een blaastest!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Door Den Haag rijden in een auto met maar 3 van de 4 wielen gemonteerd en dan niet willen blazen bij z'n staande houding![]()
En dat ook nog durven verdedigen...
Voor de gein heb ik wel eens met Google Maps een groot deel van de grens langsgelopen, dan zie je hoeveel plekken er zijn waar je zonder vlieg- of kunstwerk zo de grens over kan stappen / fietsen / rijden / fierljeppen.
Dat zou ik een prima uitkomst vinden, maar ik acht de kans klein.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Hopelijk wint de SP de volgende verkiezingen.
Punt in dit volstrekt gepolariseerde landje is dat de uitersten aan beide zijden de meeste aandacht krijgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:41 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dat is ook geen nood situatie, maar dan maak je een noodwet die de woningnood oplost.... nood wet asielzoekers doet niks voor het woningsnood probleem nu, sterker nog het zou een hele domme interventie zijn zelfs.....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat die noodwet nodig was blijkt wel uit het vervolg. Met die noodwet heb je een verandering die daarna verder uitgewerkt moet worden. Zonder noodwet is het omgedraaid en was er alle gelegenheid om te mieren, traineren en saboteren zodat er niks veranderd behalve de bevolkingssamenstelling van Nederland en de rijksbegroting tot het allemaal in de puntjes geregeld is.
Er is weldegelijk een noodsituatie, er is woningnood en een tekort aan opvangplekken.
Dat hopen ze zelf ook sinds 1994.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Hopelijk wint de SP de volgende verkiezingen.
Ze hebben een keer de kans gehad om samen met o.a. de PvdA en GL een links kabinet te vormen, maar toen bedankten ze voor de eer.quote:
quote:Het wordt de drie anderen vooral duidelijk dat Wilders ‘gewoon een middel zoekt om te breken’. Wat ze ook proberen. Ook BBB-leider Caroline van der Plas, normaal de bondgenoot van Wilders, is fel. „Geert, er liggen hier geen blokkades!”
Die drie hebben samen nooit een meerderheid gehad?!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:27 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ze hebben een keer de kans gehad om samen met o.a. de PvdA en GL een links kabinet te vormen, maar toen bedankten ze voor de eer.
Er staat ook 'o.a.'quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die drie hebben samen nooit een meerderheid gehad?!
Het is toch een grote teringzooi daar in Den Haag, niemand die daadwerkelijk iets van de grote problemen gaat oplossen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:35 schreef RamboDirk het volgende:
PVV zal ook wel weer wegzakken, wat een flater.
Geeft Willem Alexander maar carte blanche. Dit schiet zo niet op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is toch een grote teringzooi daar in Den Haag, niemand die daadwerkelijk iets van de grote problemen gaat oplossen.
Ja, met D66 en CDA (en/of de CU). Daar heb ik geen actieve herinnering meer aanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ja, maar zelfs destijds met D66 ook niet. Dus dan was het met CDA of VVD oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |