Die moet ik je ook geven.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het was ook een andere tijd. We hadden natuurlijk Janmaat gehad en die had gewoon een hekel aan alle buitenlanders, echte racist en totaal niet constructief. Dus iemand met nuance zoals Fortuyn waren we niet gewend.
Ik zou niet op hem gestemd hebben maar als hij sprak, luisterde ik.
Bij Wilders heb ik de neiging om snel m'n venster te sluiten als hij spreekt.
Dit gaat over Wilders?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Sommige mensen wil je echt niet op de werkvloer hebben, dan maar aan de staatstiet.
[..]
Het eerste wat hij zou doen is een bordje 'verboden voor moslims' ophangen bij de ingang.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik probeer me nu in te denken dat Geert bedrijfsleider is bij een supermarkt en hoe dat zou gaan
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het eerste wat hij zou doen is zeggen dat hij een bordje 'verboden voor moslims' gaat ophangen bij de ingang.
Ik ken die scene redelijk goed, het ging doorgaans gewoon om jongens die wat bij wilden verdienen, waren doorgaans jaartje of 16, formeel is betaling dan wel strafbaar, maar het ging zeker niet om dwang.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zouden we nu vermoedelijk woke noemen.
Gaat waarschijnlijk lifo in plaats van fifo spiegelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het eerste wat hij zou doen is een bordje 'verboden voor moslims' ophangen bij de ingang.
Hij heeft z'n hand overspeeld, wilde teveel in 1x binnen een coalitie waarin dat niet kan.quote:
Ja, kinderen dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ken die scene redelijk goed, het ging doorgaans gewoon om jongens die wat bij wilden verdienen, waren doorgaans jaartje of 16, formeel is betaling dan wel strafbaar, maar het ging zeker niet om dwang.
En die moet nog staan ook maar het is vrijwel altijd slap.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zie je ook wel aan z'n partij, 1 lid...
Minderjarige hoeren dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ken die scene redelijk goed, het ging doorgaans gewoon om jongens die wat bij wilden verdienen, waren doorgaans jaartje of 16, formeel is betaling dan wel strafbaar, maar het ging zeker niet om dwang.
Ook al kreeg die alle zetels dan nog zou er weinig veranderen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij heeft z'n hand overspeeld, wilde teveel in 1x binnen een coalitie waarin dat niet kan.
Zijn minister kreeg de simpelste dingen nog niet voor elkaar, behalve dan het niet tekenen voor lintjes.
Nederland is een cruiseschip, je kan niet een grote ruk aan het roer geven en verwachten dat je een minuut later de andere kant op vaart.
Die heeft 'ie van mij gejat.quote:
Dan heeft hij dit ook niet meer nodig...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En die moet nog staan ook maar het is vrijwel altijd slap.
Als je de taaleis zou ophogen naar B2 en de uitkeringen zou afschaffen voor de eerste 5 jaar en geen woningen meer zou weggeven dan ben je er al volgens mij.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ook al kreeg die alle zetels dan nog zou er weinig veranderen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:41 schreef raptorix het volgende:
Het kutte is dat we nu een half jaar dat kut hoofd van Frans Timmermans voor ons krijgen.
Als je die taaleis landelijk zou doortrekken houdt Geert Wilders geen kiezer meer over.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je de taaleis zou ophogen naar B2 en de uitkeringen zou afschaffen voor de eerste 5 jaar en geen woningen meer zou weggeven dan ben je er al volgens mij.
Ik denk inderdaad dat als je kwalitatief hogere eisen stelt aan nieuwkomers dat je ook geen extra grenscontrole nodig hebt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je de taaleis zou ophogen naar B2 en de uitkeringen zou afschaffen voor de eerste 5 jaar en geen woningen meer zou weggeven dan ben je er al volgens mij.
Dat is een andere discussie.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je die taaleis landelijk zou doortrekken houdt Geert Wilders geen kiezer meer over.
Idd. Elke 5 jaar een examen Staatsburgerschap en Democratie. Bij zakken paspoort niet verlengen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je die taaleis landelijk zou doortrekken houdt Geert Wilders geen kiezer meer over.
Dan moet ik ook wegquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Elke 5 jaar een examen Staatsburgerschap en Democratie. Bij zakken paspoort niet verlengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |