Die moet ik je ook geven.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het was ook een andere tijd. We hadden natuurlijk Janmaat gehad en die had gewoon een hekel aan alle buitenlanders, echte racist en totaal niet constructief. Dus iemand met nuance zoals Fortuyn waren we niet gewend.
Ik zou niet op hem gestemd hebben maar als hij sprak, luisterde ik.
Bij Wilders heb ik de neiging om snel m'n venster te sluiten als hij spreekt.
Dit gaat over Wilders?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Sommige mensen wil je echt niet op de werkvloer hebben, dan maar aan de staatstiet.
[..]
Het eerste wat hij zou doen is een bordje 'verboden voor moslims' ophangen bij de ingang.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik probeer me nu in te denken dat Geert bedrijfsleider is bij een supermarkt en hoe dat zou gaan
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het eerste wat hij zou doen is zeggen dat hij een bordje 'verboden voor moslims' gaat ophangen bij de ingang.
Ik ken die scene redelijk goed, het ging doorgaans gewoon om jongens die wat bij wilden verdienen, waren doorgaans jaartje of 16, formeel is betaling dan wel strafbaar, maar het ging zeker niet om dwang.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zouden we nu vermoedelijk woke noemen.
Gaat waarschijnlijk lifo in plaats van fifo spiegelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het eerste wat hij zou doen is een bordje 'verboden voor moslims' ophangen bij de ingang.
Hij heeft z'n hand overspeeld, wilde teveel in 1x binnen een coalitie waarin dat niet kan.quote:
Ja, kinderen dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ken die scene redelijk goed, het ging doorgaans gewoon om jongens die wat bij wilden verdienen, waren doorgaans jaartje of 16, formeel is betaling dan wel strafbaar, maar het ging zeker niet om dwang.
En die moet nog staan ook maar het is vrijwel altijd slap.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zie je ook wel aan z'n partij, 1 lid...
Minderjarige hoeren dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ken die scene redelijk goed, het ging doorgaans gewoon om jongens die wat bij wilden verdienen, waren doorgaans jaartje of 16, formeel is betaling dan wel strafbaar, maar het ging zeker niet om dwang.
Ook al kreeg die alle zetels dan nog zou er weinig veranderen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij heeft z'n hand overspeeld, wilde teveel in 1x binnen een coalitie waarin dat niet kan.
Zijn minister kreeg de simpelste dingen nog niet voor elkaar, behalve dan het niet tekenen voor lintjes.
Nederland is een cruiseschip, je kan niet een grote ruk aan het roer geven en verwachten dat je een minuut later de andere kant op vaart.
Die heeft 'ie van mij gejat.quote:
Dan heeft hij dit ook niet meer nodig...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En die moet nog staan ook maar het is vrijwel altijd slap.
Als je de taaleis zou ophogen naar B2 en de uitkeringen zou afschaffen voor de eerste 5 jaar en geen woningen meer zou weggeven dan ben je er al volgens mij.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ook al kreeg die alle zetels dan nog zou er weinig veranderen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:41 schreef raptorix het volgende:
Het kutte is dat we nu een half jaar dat kut hoofd van Frans Timmermans voor ons krijgen.
Als je die taaleis landelijk zou doortrekken houdt Geert Wilders geen kiezer meer over.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je de taaleis zou ophogen naar B2 en de uitkeringen zou afschaffen voor de eerste 5 jaar en geen woningen meer zou weggeven dan ben je er al volgens mij.
Ik denk inderdaad dat als je kwalitatief hogere eisen stelt aan nieuwkomers dat je ook geen extra grenscontrole nodig hebt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je de taaleis zou ophogen naar B2 en de uitkeringen zou afschaffen voor de eerste 5 jaar en geen woningen meer zou weggeven dan ben je er al volgens mij.
Dat is een andere discussie.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je die taaleis landelijk zou doortrekken houdt Geert Wilders geen kiezer meer over.
Idd. Elke 5 jaar een examen Staatsburgerschap en Democratie. Bij zakken paspoort niet verlengen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je die taaleis landelijk zou doortrekken houdt Geert Wilders geen kiezer meer over.
Dan moet ik ook wegquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Elke 5 jaar een examen Staatsburgerschap en Democratie. Bij zakken paspoort niet verlengen.
Juist. En dat is volgens mij ook niet in strijd met verdragen. Je mag volgens mij prima een tijdelijke verblijfsvergunning (Residence Permit) geven waaraan dit soort voorwaarden zijn gekoppeld voordat je overgaat tot staatsburgerschap.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat als je kwalitatief hogere eisen stelt aan nieuwkomers dat je ook geen extra grenscontrole nodig hebt.
De insteek zou moeten zijn: je bent welkom maar je gaat wel 100% je best doen om te integreren, taal te leren en werk te vinden en je verblijfstatus moet je op die manier verdienen.
Als je die voorwaarde stelt, zal het voor gelukszoekers niet interessant zijn hier. En voor welwillende vluchtelingen wel.
Timmermans zn dagen zijn geteld. Hij moet plaatsmaken voor Halsema.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:41 schreef raptorix het volgende:
Het kutte is dat we nu een half jaar dat kut hoofd van Frans Timmermans voor ons krijgen.
Volgens mij is recht op gezinshereniging wel door Europese/Mensenrechten bepaald, dus dat hou je volgens mij niet tegen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Juist. En dat is volgens mij ook niet in strijd met verdragen. Je mag volgens mij prima een tijdelijke verblijfsvergunning (Residence Permit) geven waaraan dit soort voorwaarden zijn gekoppeld voordat je overgaat tot staatsburgerschap.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:49 schreef Nexum het volgende:
ULTRALINKS KABINET COMMUNISME AAN DE MACHT!!!!
Grapje.
Of misschien ook niet.
Pas maar op als Rutger Groot Wassink gekke plannen in zijn hoofd krijgt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:48 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Timmermans zn dagen zijn geteld. Hij moet plaatsmaken voor Halsema.
Zou waarschijnlijk de kwaliteit van de Tweede Kamer en het landsbestuur drastisch verbeteren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:48 schreef raptorix het volgende:
Een goede regel zou moeten zijn: Je kunt kiezen uit een stembiljet, of 50 euro aan drank tegoed.
Prima, maar Ali Somali gaat zijn 17 kinderen hier niet naartoe halen als hij Nederlands op B2 niveau moet leren en zijn hand niet mag ophouden. Die zoekt dan een land uit dat wel gekke Henkie is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij is recht op gezinshereniging wel door Europese/Mensenrechten bepaald, dus dat hou je volgens mij niet tegen.
Maar wel 130 op de Afsluitdijk!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit word een mooie campagne. Wilders kun je nu compleet fileren
Het enige noemenswaardige wat "zijn" kabinet heeft klaargespeeld is het vuurwerkverbod voor consumenten.
Nee, we hebben grenscontroles en het Faber effect van dalende migratie in heel Europa gehad.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Het enige noemenswaardige wat "zijn" kabinet heeft klaargespeeld is het vuurwerkverbod voor consumenten.
Bontenbal gaat proberen de cumbekboi te worden van het CDA. Timmermans ruikt kansen. VVD moet inhoudelijk campagne gaan voeren of die andere twee gaan er met het bot vandoor. Dat wordt genieten idd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:
De PVV wil toch de buitenlandse criminelen uitzetten en strengere grenscontroles zodat er geen buitenlandse criminelen meer in ons land kunnen komen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm whut?
PVV doet helemaal niets tegen criminelen
De verkiezingsdebatten worden een grote popcorn show.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Altijd geslaagd Said gaat dat regelen dan!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Prima, maar Ali Somali gaat zijn 17 kinderen hier niet naartoe halen als hij Nederlands op B2 niveau moet leren en zijn hand niet mag ophouden. Die zoekt dan een land uit dat wel gekke Henkie is.
Ik zie kansen voor het cda onder Bontenbal.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bontenbal gaat proberen de cumbekboi te worden van het CDA. Timmermans ruikt kansen. VVD moet inhoudelijk campagne gaan voeren of die andere twee gaan er met het bot vandoor. Dat wordt genieten idd.
En een strategische samenwerking met de Piratenpartij.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:54 schreef raptorix het volgende:
Ik hoop dat de UFO-Partij een comeback maakt, en lijst verbinding aangaat met u-buntu connected front!
Belangrijkste standpunt: Vuurwerk blijft hele jaar toegestaan!quote:
Hoe praktisch zijn dat soort permanente grenscontroles als je op andere plekken zo de grens kan over fietsen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:55 schreef torentje het volgende:
[..]
De PVV wil toch de buitenlandse criminelen uitzetten en strengere grenscontroles zodat er geen buitenlandse criminelen meer in ons land kunnen komen?
Maar de andere politieke partijen geven toch geen steun voor dat plan van de PVV?
Ja als ze deze campagne de juiste toon aanslaan dan kan het hard gaan voor ze.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie kansen voor het cda onder Bontenbal.
Ik weet nog wel een lijsttrekker dan. Standpunt: no more extraterrestrials on earth!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:54 schreef raptorix het volgende:
Ik hoop dat de UFO-Partij een comeback maakt, en lijst verbinding aangaat met u-buntu connected front!
Mijnen in de bossen bij Groesbeek.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoe praktisch zijn dat soort permanente grenscontroles als je op andere plekken zo de grens kan over fietsen?
Het is vooral het vrachtverkeer (import / export) wat je daarmee dwars zit en criminelen vinden de grensovergangen toch wel.
Of je moet het 100% dichtspijkeren. Maar heb je de Nederlandse grens wel eens bekeken? Dan moet je metershoog prikkeldraad en wachttorens gaan neerzetten en sta je op zwarte zaterdag al bij Utrecht in de file voor de grensovergang.
Ik zie eerlijk gezegd niet in waar Timmermans de extra stemmen vandaan zal gaan trekken. De gemiddelde PVV stemmer lijkt Timmermans tot staatsvijand #1 uitgeroepen te hebben, die lopen niet naar hem over. Idem met BBB lieden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bontenbal gaat proberen de cumbekboi te worden van het CDA. Timmermans ruikt kansen. VVD moet inhoudelijk campagne gaan voeren of die andere twee gaan er met het bot vandoor. Dat wordt genieten idd.
Ze heeft anderhalve paardenkop aan de grens gezet met 0,0 effect. Wat een grandioos succesverhaalquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, we hebben grenscontroles en het Faber effect van dalende migratie in heel Europa gehad.
Eric Meijers op verkenning sturen.quote:
Erg benieuwd hoe het PvdA/GL de campagne gaat insteken idd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:59 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd niet in waar Timmermans de extra stemmen vandaan zal gaan trekken. De gemiddelde PVV stemmer lijkt Timmermans tot staatsvijand #1 uitgeroepen te hebben, die lopen niet naar hem over. Idem met BBB lieden.
Misschien NSC ? Maar gaat een hard sell worden aangezien Timmermans het 'oude systeem' vertegenwoordigd.
En de goededags weer legaal maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En weer hoogspanning op draden bij de grens met België!
[ afbeelding ]
Ook die hebben flinke kansen denk ik zo. Nederland is dit gezeik (hopelijk) een keer helemaal beu.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Erg benieuwd hoe het PvdA/GL de campagne gaat insteken idd.
Dat woke-utopie links van tegenwoordig mag zelf achter de oren krabben waarom dat is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nederland wordt al jarenlang kapot gemaakt door rechts beleid. Mensen klagen erover, je zou haast denken dat ze liever links beleid zien, maar stemmen toch weer rechts, vervolgens weer janken over de gevolgen van het zoveelste rechtse kabinet.
Geen Polen meer met een stembiljet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:48 schreef raptorix het volgende:
Een goede regel zou moeten zijn: Je kunt kiezen uit een stembiljet, of 50 euro aan drank tegoed.
Ik zou nooit de domheid van kiezers onderschatten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook die hebben flinke kansen denk ik zo. Nederland is dit gezeik (hopelijk) een keer helemaal beu.
Dat is raar want Nederland is en wordt steeds duurder om in te wonen. Al jaren lang, allemaal onder de rechtse vlag.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat woke-utopie links van tegenwoordig mag zelf achter de oren krabben waarom dat is.
Omdat rechts economisch rechts is en er geen klassieke linkse middenklasse/arbeiders partij meer is, in mijn mening.
Als er een midden linkse middenklasse partij is die migratie kritisch is, niet communistisch en tegen de utopische milieuwaanzin staat, gaat die winnen. Met afstand.
Mensen kiezen met hun portomonee, wat logisch is.
Dus omdat een leeuwendeel van de bevolking niet begrijpt dat voor een klein kutlandje als Nederland een grote Europese Unie een zegen is voor de portemonnee en leefbaarheid van een land zitten we nu al jarenlang met het ene kutkabinet na het andere aan te tobben?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat woke-utopie links van tegenwoordig mag zelf achter de oren krabben waarom dat is.
Omdat rechts economisch rechts is en er geen klassieke linkse middenklasse/arbeiders partij meer is, in mijn mening.
Als er een midden linkse middenklasse partij is die migratie kritisch is, niet communistisch en tegen de utopische milieuwaanzin staat, gaat die winnen. Met afstand.
"Bliep Bloep Brainwash E.U. is alles".quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus omdat een leeuwendeel van de bevolking niet begrijpt dat voor een klein kutlandje als Nederland een grote Europese Unie een zegen is voor de portemonnee en leefbaarheid van een land zitten we nu al jarenlang met het ene kutkabinet na het andere aan te tobben?
Goeie samenvatting, geen woord van gelogen.
En als je als regeringspartij oppositie blijft voeren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:08 schreef Raw85 het volgende:
Bij iedere andere partij was je eruit geknikkerd als je na 19 jaar aan het roer nog steeds zó weinig gepresteerd zou hebben als Geert
Je weet dat de lidstaten dat beleid zelf maken he?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:10 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
"Bliep Bloep Brainwash E.U. is alles".
Doordat we zoveel buitenlanders en opportunisten dienen op te vangen van de E.U. wordt het er in de praktijk niet leefbaarder op dus waar heb je het over.
Succes met je economie draaiende te houden met je hersenscheet van opportunisten. Lekker dat kleine kutdorp-mentaliteitje koesteren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:10 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
"Bliep Bloep Brainwash E.U. is alles".
Doordat we zoveel buitenlanders en opportunisten dienen op te vangen van de E.U. wordt het er in de praktijk niet leefbaarder op dus waar heb je het over.
Wilders is nooit gestopt met campagne voeren en hij ziet ergens een kans. Geen idee waar maar goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je als regeringspartij oppositie blijft voeren.
Geert komt uit de VVD. Gaan er na al die jaren nogsteeds geen belletjes rinkelen bij jullie?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je als regeringspartij oppositie blijft voeren.
Hoe is Nederland er beter op geworden door D66 VVD CDA pvDA-Groenlinks. Kun je dit duiden?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Succes met je economie draaiende te houden met je hersenscheet van opportunisten. Lekker dat kleine kutdorp-mentaliteitje koesteren.
En jouw oplossing hiervoor? Wie?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus omdat een leeuwendeel van de bevolking niet begrijpt dat voor een klein kutlandje als Nederland een grote Europese Unie een zegen is voor de portemonnee en leefbaarheid van een land zitten we nu al jarenlang met het ene kutkabinet na het andere aan te tobben?
Goeie samenvatting, geen woord van gelogen.
Dus je mag niet stemmen als je geen PVV gestemd hebt? Of doen we dan net als de PVV'ers lekker de poll verneuken omdat het kan?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben benieuwd hoe dit bij de achterban van de PVV valt:
[poll=8940]
De boeren zagen bijvoorbeeld hun ruim 24 miljard gereserveerd door nota bene D66 in een jaar verdampen. Door een kabinet met de BBB die nu niet meer bestaat. Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:14 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Hoe is Nederland er beter op geworden door D66 VVD CdA pvDA-Groenlinks. Kun je dit duiden?
Frans Timmermans en Jesse Klaver waren anders ook lange tijd muisstil over Israhel.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:14 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Mooi. Weg met dit racistische, pro-genocide kabinet.
Je kan zo'n poll altijd "verneuken", of je nu PVV gestemd hebt of niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus je mag niet stemmen als je geen PVV gestemd hebt? Of doen we dan net als de PVV'ers lekker de poll verneuken omdat het kan?
Gestemdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan zo'n poll altijd "verneuken", of je nu PVV gestemd hebt of niet.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan is het voor gelukszoekers net wel interessant. Mensen die op zoek zijn naar een beter leven en daar ook graag voor willen werken. Wij hebben daarvan gemaakt: mensen die hier alleen maar komen om hun hand op te houden. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat als je kwalitatief hogere eisen stelt aan nieuwkomers dat je ook geen extra grenscontrole nodig hebt.
De insteek zou moeten zijn: je bent welkom maar je gaat wel 100% je best doen om te integreren, taal te leren en werk te vinden en je verblijfstatus moet je op die manier verdienen.
Als je die voorwaarde stelt, zal het voor gelukszoekers niet interessant zijn hier. En voor welwillende vluchtelingen wel.
Zit ook wel wat in.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:19 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dan is het voor gelukszoekers net wel interessant. Mensen die op zoek zijn naar een beter leven en daar ook graag voor willen werken. Wij hebben daarvan gemaakt: mensen die hier alleen maar komen om hun hand op te houden. Dat is wat anders.
Mogen ze uberhaupt stemmen dan? Die partij heeft officieel geen leden. Iets anders dan Geertje denken of doen mag uberhaupt nier.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:08 schreef Raw85 het volgende:
Bij iedere andere partij was je eruit geknikkerd als je na 19 jaar aan het roer nog steeds zó weinig gepresteerd zou hebben als Geert
Hoe bedoel je weinig gepresteerd? Hij heeft zijn zakken goed gevuld. Samen met die van zijn incompetente partijgenoten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:08 schreef Raw85 het volgende:
De optie "ik stem geen PVV" ontbreekt, dus ik kan de resultaten van je poll niet zien...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben benieuwd hoe dit bij de achterban van de PVV valt:
[poll=8940]
Oh... ik had verwacht dat je het een meesterzet zou vinden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Ik heb een poll gemaakt en...
Ben teleurgesteld in Leandra"
Nou ja, met partijen waar je wel lid mag worden is het vaak een grotere zooi.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mogen ze uberhaupt stemmen dan? Die partij heeft officieel geen leden. Iets anders dan Geertje denken of doen mag uberhaupt nier.
Ofwel je wilt alle landsgrenzen opheffen zeker.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in.
En uiteindelijk is ieder mens een gelukszoeker.
Zoveel verdiend tweede kamerlid zijn ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bedoel je weinig gepresteerd? Hij heeft zijn zakken goed gevuld. Samen met die van zijn incompetente partijgenoten.
Dat is wel een faal van mijn kant, had niet door dat de uitslag pas zichtbaar werd als je stemde.[quote]quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:22 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
De optie "ik stem geen PVV" ontbreekt, dus ik kan de resultaten van je poll niet zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |