abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217837696
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:11 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Boomers die hun scherm filmen :')
pi_217837720
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 11:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Links beleid leidt er juist toe dat we afscheid moeten nemen van die voorzieningen..

Als je de voorzieningen open stelt voor de hele wereld, zal de hele wereld ook komen om hun hand op te houden. Aangezien de hele wereld veel meer mensen zijn dan de Nederlandse beroepsbevolking kan dragen is de enige mogelijke uitkomst dat die voorzieningen ophouden te bestaan.

Wil je de verzorgingsstaat intact houden , dan sluit je de grenzen. Zo simpel is het.
_O- _O- _O-
pi_217837721
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Misschien moeten we af van politici die toestaan dat mensen die hier nieuw komen hun hand zomaar kunnen ophouden.

Ik ben niet perse tegen migratie maar ik vind wel dat je dan alles binnen je vermogen moet doen om hier te kunnen overleven.

Dus studie, integratie, stage, werk moet uitgangspunt zijn en anders geen verlenging van je status voor bepaalde tijd. Zo ingewikkeld lijkt het me niet.

Maar juist met rechtse "red je kont maar" kabinetten heeft dat ook geen prioriteit.
Ik ben ook niet tegen migratie, maar wel tegen migratie die mij geld kost.

Het is een kwestie van tijd voordat het draagvlak voor het sociaal stelsel is verdampt. Ik wil niet meebetalen aan de uitkering, gesubsidieerde woning, kinderbijslag en zorgtoeslag van Mohammed en Fatima die de taal niet spreken, geen dag gewerkt hebben en mijn land onleefbaar maken met hun voor middeleeuwse denkbeelden. Dan mag de sociale zekerheid van mij VOLLEDIG afgeschaft worden en dan verzeker ik mij wel particulier tegen ziekte en arbeidsongeschiktheid.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 3 juni 2025 @ 12:14:56 #179
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217837723
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Misschien moeten we af van politici die toestaan dat mensen die hier nieuw komen hun hand zomaar kunnen ophouden.

Ik ben niet perse tegen migratie maar ik vind wel dat je dan als migrant alles binnen je vermogen moet doen om zelf in je inkomen te voorzien. En daar moet ook begeleiding voor zijn.

Dus studie, integratie, stage, werk moet uitgangspunt zijn en anders geen verlenging van je status voor bepaalde tijd. Zo ingewikkeld lijkt het me niet.

Maar juist met rechtse "red je kont maar" kabinetten heeft dat ook geen prioriteit.
Dat idee was 25 jaar geleden al geopperd door de "racistische" Fortuyn. Aan de late kant, nog steeds een goed idee echter.
pi_217837733
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Kabinet nachtmerrie nummer zoveel.
NL wil dit helemaal niet. NL stemt rechts, krijgt links beleid.
[..]
Was mij al duidelijk geworden de afgelopen tijd dat de RvS politiek aan het bedrijven is met die d66'ert aan het roer daar.
NL stemt rechts, krijgt rechts beleid. Klaagt dat het veel te links is en nog een stuk rechtser moet. Krijgt dus iedere keer een steeds rechtser beleid. Maar blijft steeds over hetzelfde klagen. Herhaal.

Het zou natuurlijk ook kunnen, dat mensen zichzelf voor de gek houden en eigenlijk helemaal geen rechts beleid willen. Nah, zo dom zijn ze niet. Toch?
pi_217837735
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:14 schreef bianconeri het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Hoe opzichtig te schermen met het feit dat je geen tegenargumenten hebt maar toch dwangmatig een duit in het zakje wil doen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 3 juni 2025 @ 12:16:12 #182
396550 Richestorags
pi_217837741
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik ben ook niet tegen migratie, maar wel tegen migratie die mij geld kost.

Het is een kwestie van tijd voordat het draagvlak voor het sociaal stelsel is verdampt. Ik wil niet meebetalen aan de uitkering, gesubsidieerde woning, kinderbijslag en zorgtoeslag van Mohammed en Fatima die de taal niet spreken, geen dag gewerkt hebben en mijn land onleefbaar maken met hun voor middeleeuwse denkbeelden. Dan mag de sociale zekerheid van mij VOLLEDIG afgeschaft worden en dan verzeker ik mij wel particulier tegen ziekte en arbeidsongeschiktheid.
BNW modus: dat is het doel.
pi_217837744
Ach Dickie...

Binnenkort maar weer lekker solo marathon lopen
  dinsdag 3 juni 2025 @ 12:17:26 #184
396550 Richestorags
pi_217837749
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Hoe opzichtig te schermen met het feit dat je geen tegenargumenten hebt maar toch dwangmatig een duit in het zakje wil doen.
Die clown komt nooit verder dan iedereen voor genodidevoorstander uit te maken, lekker negeren.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 12:17:44 #185
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_217837752
Ongehoord Nieuws met Raisa nu op NPO1.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217837765
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:14 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat idee was 25 jaar geleden al geopperd door de "racistische" Fortuyn. Aan de late kant, nog steeds een goed idee echter.
Ik was het niet eens met alles wat Fortuyn zei. Ik vond het wel interessant en hij kon goed beargumenteerd spreken.
Wilders kan daar niet aan tippen, die kan alleen maar vol op het orgel of weglopen.

Als je bestaande problemen wil aanpakken, moet je het soms ook menselijk benaderen.
Waarom zitten mensen (en dan heb ik het niet alleen over migranten) werkloos thuis? Waarom leren ze de taal niet? Waarom integreren ze niet? En waarom (in hemelsnaam) laten we die situatie bestaan? Waarom staan we het toe? Waar is de wil in de politiek om het echt aan te pakken zonder het menselijke uit het oog te verliezen?

En we moeten wel gaan opschieten, want van getto's en "no-go zones" kom je amper tot niet meer af.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 12:19:22 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217837775
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:11 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Beiden klopt eigenlijk wel
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 3 juni 2025 @ 12:22:08 #188
396550 Richestorags
pi_217837799
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik was het niet eens met alles wat Fortuyn zei. Ik vond het wel interessant en hij kon goed beargumenteerd spreken.
Wilders kan daar niet aan tippen, die kan alleen maar vol op het orgel of weglopen.

Als je bestaande problemen wil aanpakken, moet je het soms ook menselijk benaderen.
Waarom zitten mensen (en dan heb ik het niet alleen over migranten) werkloos thuis? En waarom laten we die situatie bestaan? Waar is de wil in de politiek om het echt aan te pakken zonder het menselijke uit het oog te verliezen?
Sommige mensen wil je echt niet op de werkvloer hebben, dan maar aan de staatstiet.

Echter bij asielmigratie moet je gewoon kritischer zijn op wie je binnenlaat en waarom ze hier komen. Jij komt hier binnen, wij laten jou binnen. Dan ga je ook maar dit land omarmen en bijdragen.
pi_217837804
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Kabinet nachtmerrie nummer zoveel.
NL wil dit helemaal niet. NL stemt rechts, krijgt links beleid.
[..]

Nederland wordt al jarenlang kapot gemaakt door rechts beleid. Mensen klagen erover, je zou haast denken dat ze liever links beleid zien, maar stemmen toch weer rechts, vervolgens weer janken over de gevolgen van het zoveelste rechtse kabinet.
Цой жив
pi_217837817
quote:

[..]

Waarom zitten mensen (en dan heb ik het niet alleen over migranten) werkloos thuis? En waarom laten we die situatie bestaan? Waar is de wil in de politiek om het echt aan te pakken zonder het menselijke uit het oog te verliezen?
Fortuyn was zeker geen racist, hij had een afkeer tegen de radicale vormen van de Islam, hij zat destijds ook mooi in het debat tegen met Marcel van Dam: Bekijk deze YouTube-video
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217837824
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:22 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Nederland wordt al jarenlang kapot gemaakt door rechts beleid. Mensen klagen erover, je zou haast denken dat ze liever links beleid zien, maar stemmen toch weer rechts, vervolgens weer janken over de gevolgen van het zoveelste rechtse kabinet.
En als je dan een partij stemt die al ~20 jaar roept dat ze "het gaan oplossen" dan lopen ze bij de eerste de beste tegenwind weg.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 12:25:16 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217837831
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Fortuyn was zeker geen racist, hij had een afkeer tegen de radicale vormen van de Islam, hij zat destijds ook mooi in het debat tegen met Marcel van Dam: Bekijk deze YouTube-video
En hij neukte ook nog eens met Marokkaanse kinderen, dan kun je geen racist zijn lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217837832
quote:

[..]

Waarom zitten mensen (en dan heb ik het niet alleen over migranten) werkloos thuis? Waarom leren ze de taal niet? Waarom integreren ze niet? En waarom (in hemelsnaam) laten we die situatie bestaan? Waarom staan we het toe? Waar is de wil in de politiek om het echt aan te pakken zonder het menselijke uit het oog te verliezen?

En we moeten wel gaan opschieten, want van getto's en "no-go zones" kom je amper tot niet meer af.
Makkelijk lullen vanuit je luie zetel. "Waarom staan we toe dat mensen niet integreren?" Anders draag jij de oplossing even aan als je toch bezig bent.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  dinsdag 3 juni 2025 @ 12:26:10 #194
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217837836
Ongehoord Nederland :')
pi_217837845
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het was ook een andere tijd. We hadden natuurlijk Janmaat gehad en die had gewoon een hekel aan alle buitenlanders, echte racist en totaal niet constructief. Dus iemand met nuance zoals Fortuyn waren we niet gewend.

Ik zou niet op hem gestemd hebben maar als hij sprak, luisterde ik.
Bij Wilders heb ik de neiging om snel m'n venster te sluiten als hij spreekt.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 12:27:01 #196
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217837849
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En als je dan een partij stemt die al ~20 jaar roept dat ze "het gaan oplossen" dan lopen ze bij de eerste de beste tegenwind weg.
En die partij staat dan nog steeds 20+ zetels in de peilingen. Er is weinig hoop voor die kiezers.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217837850
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:25 schreef Caland het volgende:

[..]
En hij neukte ook nog eens met Marokkaanse kinderen, dan kun je geen racist zijn lijkt me.
Het ging niet om kinderen maar jongens, en in de jaren 90 was dit helemaal niet zo gek.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 3 juni 2025 @ 12:28:01 #198
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217837856
quote:

[..]
Idd. Meer een fijnproever van exotische geneugten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 3 juni 2025 @ 12:30:08 #199
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217837865
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 12:27 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het ging niet om kinderen maar jongens, en in de jaren 90 was dit helemaal niet zo gek.
Dat zouden we nu vermoedelijk woke noemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 3 juni 2025 @ 12:30:13 #200
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217837866
quote:

[..]
Ik moest lachen ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')