Geen idee eigenlijkquote:
Het is lekker buitenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk![]()
daar ga ik straks achter komen
Nou ja, niet zo groot.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
De dreigingen zijn sinds de 2de wereldoorlog nog niet zo groot geweest
De komende dagen vooral, pinksteren wordt nat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:25 schreef Puzzie het volgende:
Gaat vandaag wel regenen , dat dan weer wel
De komende dagen krijgen we idd veel regenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De komende dagen vooral, pinksteren wordt nat.
Bijna zo groot dan, en dan zonder kabinet ik vind het nogal watquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo groot.
Er was ook nog een dingetje als de 'Koude oorlog'. Toen was de dreiging misschien wel groter met een kernoorlog.
Mjah, met dit kabinet werd er ook niets opgelost.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna zo groot dan, en dan zonder kabinet ik vind het nogal wat
De woningnood, het stikstofprobleem de asiel instroom
Er speelt best veel momenteel De navotop die hier plaats gaat vinden
Met een volgende ook niet denk ik de vorige voor deze heeft er ook een grote puinhoop van gemaaktquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, met dit kabinet werd er ook niets opgelost.
Die navotop zal wel. Zolang je niet in den haag woont of moet zijn heb je daar geen last van.
Met dank aan de VVDquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met een volgende ook niet denk ik de vorige voor deze heeft er ook een grote puinhoop van gemaakt
En aan al die mensen die maar VVD bleven stemmenquote:
Maar dat is natuurlijk altijd het hoofdpunt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En aan al die mensen die maar VVD bleven stemmen
Wie is Jordy?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij deze TT moet ik denken aan JordyIpv de PVV
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij deze TT moet ik denken aan JordyIpv de PVV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |