Ik kijk naar allemaal uit. Griet snapt het. Weg mat dat elitaire gedoe. Dit wordt genieten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:44 schreef Blues het volgende:
Ik kijk uit naar Simon, Eva, Ugur en Herman.
Eus en Femke hoef ik niet te zien.
Heb de boeken van Griet gelezen en vind het maar een vreemd type.
Dus ook benieuwd naar de gesprekken.
En ik wil nog steeds Theo terug
Lichtgewichtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eus, Kuiper, en Koch ga ik wel kijken. Die Crutzen zal ik nog wel aan beginnen maar lijkt me te lichtgewicht, Ugur met zijn woordspelletjes skip ik en Halsema ook, actieve politici (die niet stervende zijn) zitten daar met een agenda waardoor het voor mij niet hoeft.
Nee, blijkbaar niet.quote:
Stom, keek ze meestal toch niet maar toch leuk om te zien wat iemand zou uitkiezen.quote:
Mss gaat Eus reclame maken voor die docuserie die na zomergasten wordt uitgezonden:quote:
Theo Maassen was 2 jaar geleden.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:02 schreef Burnett het volgende:
Jammer dat Hans Teeuwen Theo Maassen niet opvolgt.
Zeer geknipte gasten inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2025 20:54 schreef golfer het volgende:
2 waanzinnige kapsels tegenover elkaar aan tafel.
Met rookvlees leek het op..quote:Op zondag 27 juli 2025 21:16 schreef Kanaroe het volgende:
Lamskoteletjes met spek omwikkeld
Zouden de Alevieten dat eten...?
Ja. Aleviten mogen varkensvlees eten.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:16 schreef Kanaroe het volgende:
Lamskoteletjes met spek omwikkeld
Zouden de Alevieten dat eten...?
Onzin.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:22 schreef Mathijsco het volgende:
Het schijnt niet meer te scoren. En terecht. Na de agitprop voor Kaag en nog zo wat zaken is de VPRO een heel ander pad ingeslagen. Redelijke mensen (ook ter linkerzijde) zijn daarbij afgehaakt. Succes met je neoliberale, Ruttiaanse koers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |