Yesilgoz-I is een stuk kansrijker. Maar verder zou Timmermans gewoon moeten regeren met centrumrechtse partijen dus valt het allemaal wel mee met dat links.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:44 schreef vosss het volgende:
RIP Nederland onder nieuwe premier Timmermans.!!!!
Je krop sla is al ontkiemd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:46 schreef ondeugend het volgende:
Het heeft toch nog een half jaar langer geduurd dan ik dacht.
Nogmaals: hij had op een normale manier dingen die hij wilde op de agenda kunnen zetten. De coalitiepartijen gaven zelfs aan helemaal niet tegen sommige punten te zijn. Dan kun je ook de haalbaarheid toetsen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:43 schreef Viesdik het volgende:
Wilders kon niet anders en deed niet anders. Hij werd op elke manier tegengewerkt.
Nu had deze sukkel überhaupt nooit met deze sukkels in een coalitie moeten zitten. Maar goed
Maar de gevestigde orde moet echt leren om Wilders aan te pakken. Voorlopig is dat nog gewoon de grootste partij. Dus gebruik dezelfde retoriek om hem wat kleiner te maken, want dat wil zijn publiek.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Eens dat het uit haar mond ongemeend klinkt, maar het is juist belangrijk om te laten zien dat Wilders geen serieuze bestuurder is die de problemen van het land aan kan pakken. Als je weer gelijk alleen op de vluchtelingen aanvalt, concurreer je met de PVV op hun one-issue.
Dat is echt de grootste winst. Geen extreem pro-Israel en sabotage van Oekraïne meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:47 schreef miss_sly het volgende:
Dat Yesilgoz de moeilijke geo-politieke situatie benoemt als reden waarom ze niet begrijpt waarom Wilders de stekker eruit trekt, vind ik toch lastig te begrijpen. Iedereen weet dat hij het liefste niets doet voor/aan Oekraine en dat hij groot bewonderaar is van Putin, Orban en Trump, degenen die het geo-politiek lastig maken.
Het lijkt me duidelijk dat heel deze actie voortkomt uit de incompetentie van Faber en de onbereidheid van Wilders om dit onder ogen te zien. Kritiek op het asielbeleid is kritiek op Faber en dus op de PVV zelf. Lachwekkend dat Geert er nu de draai aan probeert te geven dat het aan anderen ligt, terwijl hij zelf de touwtjes in handen heeft.quote:
Geïsoleerd zal hij wel raken. VVD gaat niet meer met hem samenwerken. BBB wordt een stuk kleiner en zal niet meer gaan regeren en NSC zal wel helemaal verdwijnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:49 schreef TheVulture het volgende:
De dag waarvan je wist dat ie ging komen
Nu maar hopen tegen beter weten in dat Wilders en wordt afgestraft en wordt geïsoleerd. Als je als grootste partij met een meerderheid er zo weinig van bakt cq wil bakken dan verdien je het niet om de macht in handen te hebben...
Ik denk dat een groot deel van het PVV-electoraat meegaat in het verhaal dat de PVV wel wilde maar werd tegengewerkt door die linkse rakkers van de VVD en NSCquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:49 schreef TheVulture het volgende:
De dag waarvan je wist dat ie ging komen
Nu maar hopen tegen beter weten in dat Wilders en wordt afgestraft en wordt geïsoleerd. Als je als grootste partij met een meerderheid er zo weinig van bakt cq wil bakken dan verdien je het niet om de macht in handen te hebben...
Dat is de enige bewindspersoon vanuit de "PVV" die ik nog wel een kans wil geven bij een andere partijquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat Coenradie gewoon aan blijft. Puur voor de show.
Het populisme is wel sterk hoor, ik kan niet uitsluiten dat de PVV alsnog flink gaat groeien.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik had verwacht (gehoopt) dat ze voor de kerst al waren geklapt. Maar dat het de eindstreep niet zou halen was vanaf seconde 1 al duidelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:46 schreef ondeugend het volgende:
Het heeft toch nog een half jaar langer geduurd dan ik dacht.
Het is wel te begrijpen: de geopolitiek is hét onderwerp waar de VVD campagne op wil voeren, liever dan op asiel.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:47 schreef miss_sly het volgende:
Dat Yesilgoz de moeilijke geo-politieke situatie benoemt als reden waarom ze niet begrijpt waarom Wilders de stekker eruit trekt, vind ik toch lastig te begrijpen. Iedereen weet dat hij het liefste niets doet voor/aan Oekraine en dat hij groot bewonderaar is van Putin, Orban en Trump, degenen die het geo-politiek lastig maken.
Dat vind jij raar? Laatste 20 jaar niet zo gelet op Geert’s modus operandi?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat heel deze actie voortkomt uit de incompetentie van Faber en de onbereidheid van Wilders om dit onder ogen te zien. Kritiek op het asielbeleid is kritiek op Faber en dus op de PVV zelf. Lachwekkend dat Geert er nu de draai aan probeert te geven dat het aan anderen ligt, terwijl hij zelf de touwtjes in handen heeft.
Best kans dat een hoop BBB-stemmers overstappen op de PVV, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het populisme is wel sterk hoor, ik kan niet uitsluiten dat de PVV alsnog flink gaat groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |