abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 juni 2025 @ 09:45:15 #1
5428 crew  miss_sly
pi_217835711
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:46:07 #2
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_217835723
Het heeft toch nog een half jaar langer geduurd dan ik dacht.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:46:28 #3
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217835729
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 09:44 schreef vosss het volgende:
RIP Nederland onder nieuwe premier Timmermans. :'(!!!!
Yesilgoz-I is een stuk kansrijker. Maar verder zou Timmermans gewoon moeten regeren met centrumrechtse partijen dus valt het allemaal wel mee met dat links.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:46:47 #4
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217835732
Ik hoop dat Coenradie gewoon aan blijft. Puur voor de show.
  Moderator dinsdag 3 juni 2025 @ 09:46:56 #5
236264 crew  capricia
pi_217835735
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 09:46 schreef ondeugend het volgende:
Je krop sla is al ontkiemd. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:46:58 #6
441440 aquawoman
Bitch please
pi_217835737
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 09:43 schreef Viesdik het volgende:
Wilders kon niet anders en deed niet anders. Hij werd op elke manier tegengewerkt.
Nu had deze sukkel überhaupt nooit met deze sukkels in een coalitie moeten zitten. Maar goed
Nogmaals: hij had op een normale manier dingen die hij wilde op de agenda kunnen zetten. De coalitiepartijen gaven zelfs aan helemaal niet tegen sommige punten te zijn. Dan kun je ook de haalbaarheid toetsen.

Maar dat wilde Wilders niet, die kwam uit het niets met een persconferentie met een ultimatum. Dan wil je niet dat er echt iets verandert, dan doe je een show voor de bühne.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Moderator dinsdag 3 juni 2025 @ 09:47:22 #7
5428 crew  miss_sly
pi_217835742
Dat Yesilgoz de moeilijke geo-politieke situatie benoemt als reden waarom ze niet begrijpt waarom Wilders de stekker eruit trekt, vind ik toch lastig te begrijpen. Iedereen weet dat hij het liefste niets doet voor/aan Oekraine en dat hij groot bewonderaar is van Putin, Orban en Trump, degenen die het geo-politiek lastig maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:47:48 #8
436222 Japepk
Padvinder
pi_217835749
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 09:44 schreef speknek het volgende:

[..]
Eens dat het uit haar mond ongemeend klinkt, maar het is juist belangrijk om te laten zien dat Wilders geen serieuze bestuurder is die de problemen van het land aan kan pakken. Als je weer gelijk alleen op de vluchtelingen aanvalt, concurreer je met de PVV op hun one-issue.
Maar de gevestigde orde moet echt leren om Wilders aan te pakken. Voorlopig is dat nog gewoon de grootste partij. Dus gebruik dezelfde retoriek om hem wat kleiner te maken, want dat wil zijn publiek.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:48:36 #9
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217835762
Wat een absolute clown, die Wilders.

En in het beste geval krijgen we er een halfbakken migratiebeleid en een halfbakken woningbeleid voor terug.

Maar ja, nu gebeurde er niks.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:48:41 #11
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217835765
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 09:47 schreef miss_sly het volgende:
Dat Yesilgoz de moeilijke geo-politieke situatie benoemt als reden waarom ze niet begrijpt waarom Wilders de stekker eruit trekt, vind ik toch lastig te begrijpen. Iedereen weet dat hij het liefste niets doet voor/aan Oekraine en dat hij groot bewonderaar is van Putin, Orban en Trump, degenen die het geo-politiek lastig maken.
Dat is echt de grootste winst. Geen extreem pro-Israel en sabotage van Oekraïne meer.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:49:08 #12
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_217835770
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 09:42 schreef alpeko het volgende:
Maar Faber is beleid Geert.
Het lijkt me duidelijk dat heel deze actie voortkomt uit de incompetentie van Faber en de onbereidheid van Wilders om dit onder ogen te zien. Kritiek op het asielbeleid is kritiek op Faber en dus op de PVV zelf. Lachwekkend dat Geert er nu de draai aan probeert te geven dat het aan anderen ligt, terwijl hij zelf de touwtjes in handen heeft.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:49:28 #13
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217835776
Ik geloof het pas als Dick met de collectieve ontslagbrief bij de koning zit.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_217835777
De dag waarvan je wist dat ie ging komen *O*

Nu maar hopen tegen beter weten in dat Wilders en wordt afgestraft en wordt geïsoleerd. Als je als grootste partij met een meerderheid er zo weinig van bakt cq wil bakken dan verdien je het niet om de macht in handen te hebben...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:50:28 #15
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_217835791
Dit was, samen met het LPF kabinet, toch wel het meest waardeloze kabinet dat er na de 2e wereldoorlog heeft gezeten.
pi_217835801
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 09:49 schreef TheVulture het volgende:

Nu maar hopen tegen beter weten in dat Wilders en wordt afgestraft en wordt geïsoleerd. Als je als grootste partij met een meerderheid er zo weinig van bakt cq wil bakken dan verdien je het niet om de macht in handen te hebben...
Geïsoleerd zal hij wel raken. VVD gaat niet meer met hem samenwerken. BBB wordt een stuk kleiner en zal niet meer gaan regeren en NSC zal wel helemaal verdwijnen.

Zal wel VVD-CDA-PvdaGL-CU worden.
pi_217835802
quote:

Ik denk dat een groot deel van het PVV-electoraat meegaat in het verhaal dat de PVV wel wilde maar werd tegengewerkt door die linkse rakkers van de VVD en NSC
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217835803
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 09:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat Coenradie gewoon aan blijft. Puur voor de show.
Dat is de enige bewindspersoon vanuit de "PVV" die ik nog wel een kans wil geven bij een andere partij :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217835807
quote:
Het populisme is wel sterk hoor, ik kan niet uitsluiten dat de PVV alsnog flink gaat groeien.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_217835808
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 09:46 schreef ondeugend het volgende:
Ik had verwacht (gehoopt) dat ze voor de kerst al waren geklapt. Maar dat het de eindstreep niet zou halen was vanaf seconde 1 al duidelijk.
Wat een ongekend zooitje prutsers bij elkaar.
Maar iig van Faber verlost. Denk dat de kurken knallen op het ministerie.
A mind with a heart of it's own
pi_217835812
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 09:47 schreef miss_sly het volgende:
Het is wel te begrijpen: de geopolitiek is hét onderwerp waar de VVD campagne op wil voeren, liever dan op asiel.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_217835813
Off-topic: Wat heeft de Telegraaf zijn site verpest zeg? Niet meer te lezen zo.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:52:21 #23
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217835822
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 09:49 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het lijkt me duidelijk dat heel deze actie voortkomt uit de incompetentie van Faber en de onbereidheid van Wilders om dit onder ogen te zien. Kritiek op het asielbeleid is kritiek op Faber en dus op de PVV zelf. Lachwekkend dat Geert er nu de draai aan probeert te geven dat het aan anderen ligt, terwijl hij zelf de touwtjes in handen heeft.
Dat vind jij raar? Laatste 20 jaar niet zo gelet op Geert’s modus operandi?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:52:23 #24
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_217835825
Ik snap wel dat BBB wil kijken naar een doorstart. Bij nieuwe verkiezingen zijn ze een groot deel van hun zetels kwijt.
pi_217835836
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 09:51 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Het populisme is wel sterk hoor, ik kan niet uitsluiten dat de PVV alsnog flink gaat groeien.
Best kans dat een hoop BBB-stemmers overstappen op de PVV, bijvoorbeeld
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')