SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Nou monster dus blijkbaar ook en die persoon in die gele auto dus blijkbaar ook. Monster zei ook ja iedereen doet datquote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je van baan wisselt heb je nooit voorrang. Ook al zijn er hele volkstammen die denken van wel.
En daarom zijn er zo vaak ongelukken op de weg.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou monster dus blijkbaar ook en die persoon in die gele auto dus blijkbaar ook. Monster zei ook ja iedereen doet dat![]()
@:recce even naar rechts switchen
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou monster dus blijkbaar ook en die persoon in die gele auto dus blijkbaar ook. Monster zei ook ja iedereen doet dat![]()
@:recce even naar rechts switchen
Misschien moet ze er gewoon even een plaatje bij tekenenquote:
ja gelukkig bleven deze na de aanrijding stil staan op hun rijbaan en gleed die niet door naar de rijbanen van de andere richting want dan had je daar ook weer aanrijdingen gehadquote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daarom zijn er zo vaak ongelukken op de weg.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet ze er gewoon even een plaatje bij tekenen
Ja is toch leukquote:
Denk je dat het daar duidelijker van wordt? Dit klinkt als iets waar we weer de hele ochtend mee bezig kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet ze er gewoon even een plaatje bij tekenen
hoezo weerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat het daar duidelijker van wordt? Dit klinkt als iets waar we weer de hele ochtend mee bezig kunnen zijn.
Weet niet of het duidelijker wordt, wel vermakelijkerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat het daar duidelijker van wordt? Dit klinkt als iets waar we weer de hele ochtend mee bezig kunnen zijn.
Ja broodje met roomboter en hagelslag van de Ruijterquote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:04 schreef bitterbal het volgende:
gelukkig weten wij Nederlanders hoe je dit hoort te eten
Altijd weer die vuile gele blokjesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat deze ook gebruikt hadden kunnen worden voor de verzekering
Dus die gele auto was van baan aan het wisselen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat deze ook gebruikt hadden kunnen worden voor de verzekering
ja die gooide zichelf zo op de linkerbaan en daar kwam die blauwe aanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus die gele auto was van baan aan het wisselen?
De gele auto maakte gewoon even een haakse bocht naar links?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die gooide zichelf zo op de linkerbaan en daar kwam die blauwe aan
Die ging met invoegen dan gelijk naar de linkerbaan? Dan is die foutquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou bijna wel ja, vond het een flinke stuurdraai voor een baanwissel. En toen ramde die blauwe die gele dus zo schuin zijwaarts waardoor de gele idd zo dwars op de baan terecht kwamquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:13 schreef Recce het volgende:
[..]
De gele auto maakte gewoon even een haakse bocht naar links?
Ah zondequote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm mja![]()
Stelde nog een keer Hudson voor, ze draaide zich om in die richtig dus ikmaar toen zei ze nee laten we toch nog even verder kijken want ze vond de aankleding niet leuk zei ze
![]()
Dus wij verder gelopen, liepen we langs een warung die helemaal vol zat. Dus dacht dit kan ook lekker zijn. Maar dat viel helaas tegen
In ieder geval is het plaatje totaal anders dan het eerste verhaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou bijna wel ja, vond het een flinke stuurdraai voor een baanwissel. En toen ramde die blauwe die gele dus zo schuin zijwaarts waardoor de gele idd zo dwars op de baan terecht kwam
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
we zagen gisteren trouwens een aanrijding voor ons op de weg. We reden op een 2 baans weg naar de stad. wij reden links. Voor ons reed een gele auto en die switchte ineens van zijn baan naar de rechter baan en toen kwam er dus op de rechter baan een auto aangereden die niet meer kon remmen en dus zo die gele auto schuin in de zijkant ramde. Nou gelukkig alleen blikschade en stiefmonster kon gewoon doorrijden.
dacht stiefmonster dus die auto die de gele ramde fout zat omdat die gele toch zijn knipperlichtje aan had. Zegt ze ja die gele komt toch van rechts , dan heb je toch voorrang
ja maar je moet rechts en links omdraaienquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
In ieder geval is het plaatje totaal anders dan het eerste verhaal.
[..]
Dat is alleen op een kruising als iemand van de kruisende weg van rechts komt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
en monster vond dus dat de blauwe fout zat want de gele kwam toch van rechts
jepsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is alleen op een kruising als iemand van de kruisende weg van rechts komt.
Ja, duidelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je moet rechts en links omdraaien
De gele kon niet weg helaas,quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelijkwaardige kruisingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is alleen op een kruising als iemand van de kruisende weg van rechts komt.
Dat telt niet als je beide op dezelfde weg dezelfde weg op gaat, dan moet je voorrang verlenen als je van baan wisselt. Ongeacht welke kant op.
Dat hebben ze vlotjes gedaan. Dat kunnen ze dan weer welquote:
Die ontbreken er nog aan, dan kan het zo naar de verzekeringquote:
Oké doeiquote:Wilders stapt uit coalitie
Het was een kort overleg: Wilders heeft al laten weten dat hij uit de coalitie stapt. Daarmee is het kabinet gevallen
Heeft monster een rijbewijs en rijdt die ook weleens in het verkeer?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
en monster vond dus dat de blauwe fout zat want de gele kwam toch van rechts
Hup, kiesdrempel erin, gewoon maximaal 5 partijen overhouden.quote:
Het is altijd verbazingwekkend dat ik nog steeds moet nadenken van 'eeh ik kom nu toch van rechts?'quote:
20 minutenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hebben ze vlotjes gedaan. Dat kunnen ze dan weer wel
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu snap ik waarom we hier de hele ochtend mee bezig gaan zijn recce
ja rijdt best veel ook dus ik was ook verbaast dat ze dit dachtquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft monster een rijbewijs en rijdt die ook weleens in het verkeer?
En dat zegt wel wat jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb chocola liggen die langer meegaat.
Wel aardig van ze dat ze het een beetje snel hebben gedaan nu jij nog in het land bentquote:
ja met sinaasappel en munt erin.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb chocola liggen die langer meegaat.
oh ik had die net allebei gekocht, vandaar dat ik het onthouden hebquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die geef ik weg, moet die zooi niet in huis.
Net één buitenlander teveel. Dat was de druppel.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel aardig van ze dat ze het een beetje snel hebben gedaan nu jij nog in het land bent
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik had die net allebei gekocht, vandaar dat ik het onthouden heb![]()
Sinaasappel is al op
omdat wat die wil niet haalbaar is en dan wordt die er op afgerekend. Nu niet. Dit doet die elke keerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet slim van de PVV dit. Zal ze toch een hoop kiezers kosten de volgende keer. Helemaal niks voor elkaar gekregen, alleen maar geschreeuwd.
Daar delen we de weg mee Balquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja rijdt best veel ook dus ik was ook verbaast dat ze dit dacht
Van die chocolade met gekonfijte sinaasappel er in, smerig Brittenvoerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die geef ik weg, moet die zooi niet in huis.
Ja dus wordt het nooit wat met ze. Of ze nou regeren of oppositie, het is alleen maar geschreeuw.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat wat die wil niet haalbaar is en dan wordt die er op afgerekend. Nu niet. Dit doet die elke keer
Alle boeren naar Zimbabwe en alle Zimbabwanen naar de Randstadquote:
Met wilders wordt het nooit wat nee. Snap niet dat zijn kiezers dat niet zienquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dus wordt het nooit wat met ze. Of ze nou regeren of oppositie, het is alleen maar geschreeuw.
Kunnen ze weer 10 jaar zelfde blijven roeptoeterenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet slim van de PVV dit. Zal ze toch een hoop kiezers kosten de volgende keer. Helemaal niks voor elkaar gekregen, alleen maar geschreeuwd.
Altijd uitkijken daarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die chocolade met gekonfijte sinaasappel er in, smerig Brittenvoer![]()
![]()
Krijg je straks Führer Timmerfransquote:
Dit raakt mijquote:
Wie Wordt Wilders?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
Het is tijd voor een nieuwe populist! De oude zijn uitgewerkt. Misschien een idee voor een TV-programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |