Ibuprofenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:10 schreef drakin het volgende:
[..]
komt goed, langzaam bewegen helpt en werken doe ik op pijnstillers
te lang zitten boek lezen in een verkeerde houding.quote:
Marktplaats.nl kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:17 schreef drakin het volgende:
Of mijn bank is niet ok, iemand nog een leuke 2 zits bank?
Rood echt leer, je zou er eventueel heel veel rode schoenen van kunnen maken @:redshoe
het is niet grappig de pijn is echt helsquote:
Ik lach jou ook niet uitquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:18 schreef drakin het volgende:
[..]
het is niet grappig de pijn is echt hels
ik heb alleen paracetamol in huisquote:
Ik weet het, ik weet ook dat dit maar tijdelijk is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik lach jou ook niet uit![]()
![]()
Rugpijn is kut
Liggend in bed met zo'n rare bril waardoor je in een hoek kunt kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet ook dat dit maar tijdelijk is.
Maar het boek is spannend en nu weet ik niet hoe ik moet zitten om verder te lezen
Ik kan de deur wel uit, ik moet straks ook gewoon werken.quote:
Liggendquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet ook dat dit maar tijdelijk is.
Maar het boek is spannend en nu weet ik niet hoe ik moet zitten om verder te lezen
te lang liggen is ook niet goed, ik moet juist bewegen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Liggend in bed met zo'n rare bril waardoor je in een hoek kunt kijken
Kijken of hij op Spotify staat een verder gaan als luisterboek?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:22 schreef drakin het volgende:
[..]
te lang liggen is ook niet goed, ik moet juist bewegen.
En in bed lees ik een ander boek op de ereader, dan hoeft het nachtlampje niet aan
Deze lees ik voor mijn boekenclub, er moeten notities gemaakt wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kijken of hij op Spotify staat een verder gaan als luisterboek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |