Wie doet er lollig dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef BozeBurger het volgende:
Serieus onderwerp dus vind het ongepast om hier lollig over te doen.
Kun je aangeven wat je niet inhoudelijk vindt aan mijn reactie pls?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef BozeBurger het volgende:
Zouden jullie in willen gaan op de inhoud a.u.b.?
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:01 schreef Stepperoller het volgende:
Goed dat je kan inzien dat het groomen was en daadwerkelijk seksueel misbruik. Dat is helemaal niet zo eenvoudig, dus een grote belangrijke stap heb je hiermee al gezet.
Het is wel dusdanig heftig dat het voor een partner lastig kan zijn om hierop te reageren. Wellicht kan je partner mee naar je hulpverlener en dat je het dan vertelt?
Mijn reactie was serieus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef BozeBurger het volgende:
Dat wordt moeilijk want zo te zien is hier niemand die een soortgelijk probleem heeft.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef BozeBurger het volgende:
Excuus, de zo ongeveer enige serieuze post overheen gelezenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:26 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kun je aangeven wat je niet inhoudelijk vindt aan mijn reactie pls?
[..]
Gewoon een beetje empathie, net zoals bij alle andere topics.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk want zo te zien is hier niemand die een soortgelijk probleem heeft.
Dus hoe kunnen we jou dan adviseren?
Er moét helemaal niets. Maar, als jouw situatie op een gegeven moment voor spanningen gaat zorgen binnen de relatie zal het je partner wel op gaan vallen en vragen gaan stellen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:43 schreef BozeBurger het volgende:
[..]
Excuus, de zo ongeveer enige serieuze post overheen gelezen
Bedankt voor de support. Is inderdaad niet zomaar iets dat je even doet. Vind jij dat je het je partner hoe dan ook moet vertellen? Ik vraag me namelijk af wat de toegevoegde waarde daarvan is.
Wat voor empathie dan? Je vraag gaat over of je het je partner moet vertellen. Niets moet, maar als je het niet verteld dan is het niet zo dat de situatie niet meer bestaat. Het zal van invloed zijn op je relatie, vroeg of laat, en dan krijg je vragen over wat er aan de hand is, en wat ga je dan zeggen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:44 schreef BozeBurger het volgende:
[..]
Gewoon een beetje empathie, net zoals bij alle andere topics.
Juist, dat bedoelde ik ook. Ik ken zijn/haar partner niet. TS kan dit veel beter zelf beoordelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat voor empathie dan? Je vraag gaat over of je het je partner moet vertellen. Niets moet, maar als je het niet verteld dan is het niet zo dat de situatie niet meer bestaat. Het zal van invloed zijn op je relatie, vroeg of laat, en dan krijg je vragen over wat er aan de hand is, en wat ga je dan zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |