Hey manquote:
Oh ik heb de tijd.. zit in de auto wachten op de ANWB, auto wordt naar garage gebracht.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey UN hier duurt het lang he voordat je antwoord krijgt
Hee Stigquote:
O is hij weer kapot?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh ik heb de tijd.. zit in de auto wachten op de ANWB, auto wordt naar garage gebracht.
Dat was hij binnen 5 km al.. garage gebeld, die kan hem niet wegkrijgen omdat sleepoog is afgebroken dus anwb weer gebeld, die brengen hem naar de garagequote:
Ik dacht dat hij al gemaakt was en weer kapot was laatst?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat was hij binnen 5 km al.. garage gebeld, die kan hem niet wegkrijgen omdat sleepoog is afgebroken dus anwb weer gebeld, die brengen hem naar de garage
Klopt, maar de garage krijgt de auto niet weg dus heb wat anders moeten regelen.. als ze dat eerder hadden gezegd want ze zijn er woensdag al wezen kijken kennelijk.. dan had ik dan al wat geregeldquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al gemaakt was en weer kapot was laatst?
Wat een gedoe ze kunnen je beter je geld terug geven zodat je eeen andere kan kopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar de garage krijgt de auto niet weg dus heb wat anders moeten regelen.. als ze dat eerder hadden gezegd want ze zijn er woensdag al wezen kijken kennelijk.. dan had ik dan al wat geregeld
Heb de auto niet bij hun gekochtquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gedoe ze kunnen je beter je geld terug geven zodat je eeen andere kan kopen.
O, waarom breng je hem daar niet heen dan? Je hebt een kapotte auto gekregen toch?quote:
Heb de auto zonder garantie gekocht (dom) en waar ik hem heb gekocht is pakweg 50km van huisquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waarom breng je hem daar niet heen dan? Je hebt een kapotte auto gekregen toch?
O dat is balen. Dit ga je nooit meer doen neem ik aanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb de auto zonder garantie gekocht (dom) en waar ik hem heb gekocht is pakweg 50km van huis
Nee, volgende keer koop ik een auto lokaal, met garantiequote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen. Dit ga je nooit meer doen neem ik aan
Ja dat geloof ik graag. Hopelijk gaat het je niet teveel kostenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, volgende keer koop ik een auto lokaal, met garantie
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat was hij binnen 5 km al.. garage gebeld, die kan hem niet wegkrijgen omdat sleepoog is afgebroken dus anwb weer gebeld, die brengen hem naar de garage
Edit: nu bijgelezen...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al gemaakt was en weer kapot was laatst?
Heb er zelf nooit een kunnen kopenquote:
* TheStigsDutchCousin kijkt naar bankrekeningquote:
Alles gereserveerd voor de nieuwe motor voor Stigquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin kijkt naar bankrekening
Jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles gereserveerd voor de nieuwe motor voor Stig
Ja, ik voel het al een langere tijd. De liefde voor jou motor is groter dan jou liefde voor mijquote:
Ik ga hem Dotje noemenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik voel het al een langere tijd. De liefde voor jou motor is groter dan jou liefde voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |