Ik hoop het ook, ik moet voor eind september wat gevonden hebben van het UWV, mijn uitkering zal in november ook omlaag gaan dus de noodzaak is er welquote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook leuk. Hopelijk vind je iets wat je leuk vindt
Volgens de berichten moet er werk zat zijn toch? Dus komt vast goedquote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ik moet voor eind september wat gevonden hebben van het UWV, mijn uitkering zal in november ook omlaag gaan dus de noodzaak is er wel
Klopt, maar er ligt nogal een taboe op wajongers, men denkt dat die niet zelfstandig kunnen werken en veel tijd koste. Iets wat in mijn geval niet zo is. Als ik maar weet hoe het werkt en wat er gedaan moet worden, maar dat is bij iedereen wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens de berichten moet er werk zat zijn toch? Dus komt vast goed
O ja dat komt er natuurlijk ook bij kijken, dat maakt het wat moeilijker dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar er ligt nogal een taboe op wajongers, men denkt dat die niet zelfstandig kunnen werken en veel tijd koste. Iets wat in mijn geval niet zo is. Als ik maar weet hoe het werkt en wat er gedaan moet worden, maar dat is bij iedereen wel.
Vast welquote:
ZOals alle nachten, en jiij?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen Dotteke. Goed geslapen vannacht?
Het kan ook beter dus.quote:
Nee, nog niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan ook beter dus.
Ben je al weer aan het werk?
O lekker, hoelang had je vrij dan, dacht één maand?quote:
GGquote:
Dat is niet mogelijk. Enige wat ik kan doen is je volledig uit de lijst te halen.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik wil die punten van gisternacht eraf laten tellen. Moet ik dan een mod dm-en of bondage?
Bondage!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk. Enige wat ik kan doen is je volledig uit de lijst te halen.
Tnx voor je antwoord Bondage! Dan is het voor nu even genoeg, want de stand trekt wel weer bij denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk. Enige wat ik kan doen is je volledig uit de lijst te halen.
Lovelyquote:
Hey Bondagequote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Hey UN hier duurt het lang he voordat je antwoord krijgtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |