was sarcasme, ik zit niet meer in DTSquote:
Het was niet naar jou johquote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
was sarcasme, ik zit niet meer in DTS
Oooh, gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was niet naar jou joh
Hoe is het met de kleine?
Ah fijnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oooh, gelukkig maar
Goed hoor, ze is flink gegroeid. Vandaag weer naar CB, ze slaapt volledig op haar eigen kamer, duimt en doet lekker veel lachen
Hey Marioquote:
Nee, mijn vrouw doet de laatste voeding rond 23.30 en ik ga rond 22.00/22.30 slapen en rond 5/6 uur komt de kleine weer. Ze slaapt de nachten gewoon lekker door. Heb haar net gegeven en zal nu tot een uur of 8 slapen nog, dan haal ik haar naar beneden en vrouwlief komt een uur of 9/10 benedenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah fijn
Het bevalt dus wel om pappie te zijn![]()
Maar nog steeds weinig slaap?
Zijn jullie nog lekker vrij van werk dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw doet de laatste voeding rond 23.30 en ik ga rond 22.00/22.30 slapen en rond 5/6 uur komt de kleine weer. Ze slaapt de nachten gewoon lekker door. Heb haar net gegeven en zal nu tot een uur of 8 slapen nog, dan haal ik haar naar beneden en vrouwlief komt een uur of 9/10 beneden
Is toch gezellig?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:02 schreef mario390 het volgende:
man man weer 5 ex-bewohner in huis kolumbie dat finale is erst 9 juni
laatste dagen zijn moeders van 3 bewohners in huis geslapen
5 finalisten en 5 ex-bewohners zijn weer 10
Zij heeft een WIA en doet vrijwilligerswerk, ik ben werkzoekende maar doe ook hetzelfde vrijwilligerswerk. Als zij werkt ben ik thuis en vice versaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn jullie nog lekker vrij van werk dan?
quote:
O, jij ziet liever vrouwen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:09 schreef mario390 het volgende:
van de 5 exbewohner zijn darvan 3 mannen in huis
Wil je niet meer werken bij de kringloop, daar was je toch euhhhh help eens, een van de leidinggevende?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zij heeft een WIA en doet vrijwilligerswerk, ik ben werkzoekende maar doe ook hetzelfde vrijwilligerswerk. Als zij werkt ben ik thuis en vice versa
Nee, niet meer als leidinggevende, dat was te veel werkdruk. Zeker nu met de kleine erbij. Ze hebben mij nog wel terug gevraagd toen de andere bedrijfsleider er mee stopte maar heb ik afgeslagen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je niet meer werken bij de kringloop, daar was je toch euhhhh help eens, een van de leidinggevende?
O dat is echt jammer. Was een leuke job.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, niet meer als leidinggevende, dat was te veel werkdruk. Zeker nu met de kleine erbij. Ze hebben mij nog wel terug gevraagd toen de andere bedrijfsleider er mee stopte maar heb ik afgeslagen.
Het werk was idd leuk, ben ook blij dat ik er nog vrijwilliger ben. Ik zou graag iets met mensen doen wel, klanten, verkoop, bijvoorbeeld een bouwmarkt, woonwinkel of tuincentrum maar die ben ik al af gegaan. Ik richt me nu op campings in restaurants bijvoorbeeld, foodcorners, verhuur.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt jammer. Was een leuke job.
Wat zou je nu gaan willen doen?
Slaap lekker Marioquote:
Ook leuk. Hopelijk vind je iets wat je leuk vindtquote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het werk was idd leuk, ben ook blij dat ik er nog vrijwilliger ben. Ik zou graag iets met mensen doen wel, klanten, verkoop, bijvoorbeeld een bouwmarkt, woonwinkel of tuincentrum maar die ben ik al af gegaan. Ik richt me nu op campings in restaurants bijvoorbeeld, foodcorners, verhuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |