Dat lijkt me logischequote:Op maandag 2 juni 2025 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Faber houdt zich liever bezig met speldjes en niet bestaande bordjes. Ik gok dat zelfs @:klaasweetalles meer voor elkaar zou krijgen op die post.
Heb je enig idee wat een ontzettende complete chaos de huidige coalitie (bewust) aan het creeren is?quote:Op maandag 2 juni 2025 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en wat gaat dat J.B. opleveren? Nog wat klimaatregels? Diversiteitscursussen?
Wat heeft D66 precies te bieden
Ik geef toch antwoord? Ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je antwoord geven, in plaats van deze dodelijk vermoeiende en alleen bij heel slecht en waarschijnlijk betaald publiek landende grappen en grollen?
Toe, vertel, wat heeft Jan Burgerlul aan D66 i.t.t. PVV?
Ja, daarom is het ook het slechtste kabinet sinds balkenende I.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat een ontzettende complete chaos de huidige coalitie (bewust) aan het maken is?
Ik weet niet wat een supermarktgroenteboer is. Maar mij lijkt dat een vakkenvuller het leuker vindt om na een tijdje ook wat anders te kunnen bijvoorbeeld een shift managen. Ik zou me in elk geval dood vervelen als ik 50 jaar lang een of ander simpel klusje moet doen. Dan ontwikkel ik liever iets waar ik nu nog niet zo goed in ben, ik zou denken dat de meeste mensen voldoening kunnen halen uit meer kunnen of weten dan wat ze konden en wisten toen ze begonnen met werken. Maar misschien maakt me dat zo'n afschuwelijke D66'er.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vertel: waar zou een supermarktgroenteboer die tevreden is naar door moeten leren?
De mensen zijn wel klaar met de PVVquote:Op maandag 2 juni 2025 21:32 schreef Jojoke het volgende:
https://www.peilingennederland.nl/partijtrends.html
Als je de trends sinds de verkiezingen bekijkt, dan zie je:
In eerste instantie profiteerde PVV van de instorting van NSC en neergang van BBB. Sinds oktober 2024 het CDA, waarschijnlijk harken die ontevreden NSC-ers en BBB-ers op die niet op PVV willen stemmen. Dus op dit moment lijken de stemmen daarvan vooral naar PVV of CDA te gaan.
PVV lijkt wel meer groeipotentie te hebben (peilingen van > 45 zetels geweest) dan het CDA (peilingen rond 18 zetels).
VVD, Groenlinks-PvdA, D66, SP, CU, PvdD, SGP, Denk, FVD, JA21 en Volt zijn stabiel. Van die partijen zie ik de VVD nog wel groeien. Maar wie de winnaar wordt, ligt aan de beste spin.
Uhm ja, ik heb inderdaad geen behoefte aan nog meer instroom van lieden met steentijd ideeën over scheiding kerk en staat, vrouwen en homo's.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De mensen zijn wel klaar met de PVV
PVV zal in een volgende verkiezingscampagnee wel weer komen met allerlei zaken rond gezondheidszorg en onderwijs
Maar wie zal dat nog geloven????????
Wilders heeft nu wel duidelijk gemaakt dat het hem voornamelijk om asielzoekers gaat en de rest hem geen reet interesseert
Ach, "de Nederlander" zag het na 20 jaar PVV nog niet kennelijk.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
PVV zal in een volgende verkiezingscampagnee wel weer komen met allerlei zaken rond gezondheidszorg en onderwijs
Wilders heeft nu wel duidelijk gemaakt dat het hem voornamelijk om asielzoekers gaat en de rest hem geen reet interesseert
Dat blijkt alleen niet uit de peilingen...quote:Op maandag 2 juni 2025 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Of een partij die niet per definitie schijt heeft aan de rechtstaat.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een partij die gewoon mee kan draaien in het landsbestuur.
VVD zal denk ik (na 2 keer met de PVV proberen) slim genoeg zijn om niet nog een keer dit avontuur aan te gaan.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:51 schreef Fretwork het volgende:
Mijn enige angst is dat het verhaal nu vooral wordt dat NSCers zo hebben geprutst. Ik bedoel, terecht, maar opdat we het hele setje prutsers en deze poppenkastconstructie nooit vergeten
Gut ja, wat maken we ons daar zorgen overquote:Op maandag 2 juni 2025 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of een partij die niet per definitie schijt heeft aan de rechtstaat.
NSC heeft wel een betere lijsttrekker dan Nicolien nodig bij de volgende verkiezingen. En ze moeten eigenlijk wel echt meedoen, want anders wordt de NSC inderdaad alles in de schoenen geschoven en vergeet iedereen de rest. En ik moet zeggen dat de NSC voor zo'n nieuwe partij best goede bewindspersonen heeft geleverd, een stuk beter dan PVV en BBB.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:51 schreef Fretwork het volgende:
Mijn enige angst is dat het verhaal nu vooral wordt dat NSCers zo hebben geprutst. Ik bedoel, terecht, maar opdat we het hele setje prutsers en deze poppenkastconstructie nooit vergeten
Jij niet, maar jij bent dan ook J.B. en ik ben de 5e colonne.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gut ja, wat maken we ons daar zorgen over
In elk geval niet de eerste 10 jaar, lijkt me. Je bent snel genezen als je op dagelijkse basis met Faber, Klever of andere idioten van PVV moet samenwerken.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
VVD zal denk ik (na 2 keer met de PVV proberen) slim genoeg zijn om niet nog een keer dit avontuur aan te gaan.
Denk ik.
Alsof die niet geprutst hebbenquote:Op maandag 2 juni 2025 21:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
VVD zal denk ik (na 2 keer met de PVV proberen) slim genoeg zijn om niet nog een keer dit avontuur aan te gaan.
Denk ik.
Kennelijk wel, gezien je kritiek op asielzoekers en hun waardenquote:Op maandag 2 juni 2025 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gut ja, wat maken we ons daar zorgen over
Zeker, maar zij kunnen weer zeggen dat het louter de schuld van Wilders is. Uiteindelijke punt is dat ze het allemaal verprutst hebben, maar ze zullen natuurlijk allemaal naar elkaar wijzen.quote:
En die gaan nog jaren en jaren wachtgeld opstrijken. Want lijkt me sterk dat iemand Faber straks een baan aan biedtquote:Op maandag 2 juni 2025 21:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
In elk geval niet de eerste 10 jaar, lijkt me. Je bent snel genezen als je op dagelijkse basis met Faber, Klever of andere idioten van PVV moet samenwerken.
Als Yesilgöz toch eens niet had verzonnen dat er duizenden nareizigers op nareizigers per jaar waren.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, maar zij kunnen weer zeggen dat het louter de schuld van Wilders is. Uiteindelijke punt is dat ze het allemaal verprutst hebben, maar ze zullen natuurlijk allemaal naar elkaar wijzen.
2 jaar:quote:Op maandag 2 juni 2025 22:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En die gaan nog jaren en jaren wachtgeld opstrijken. Want lijkt me sterk dat iemand Faber straks een baan aan biedt
https://www.parlement.com/id/vizom7wk0qyr/wachtgeldquote:De uitkering duurt even lang als de periode die persoon als minister of staatssecretaris heeft vervuld, maar geldt minimaal twee en maximaal drie jaar en twee maanden, mits de minister/staatssecretaris minimaal drie maanden in functie is geweest.
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:02 schreef Hanca het volgende:
Een leven lang leren is nog altijd vrijwillig en geen enkele partij heeft ooit voorgesteld het verplicht te maken. Mijn vrouw mag gewoon zeggen "ja, ik heb dezelfde baan als waarmee ik 23 jaar geleden begon en het is de mooiste baan van de wereld, dus ik hoop het te doen tot mijn pensioen". Geen D66'er die haar een strobreed in de weg legt.
Maar als ze wat anders wil, bijvoorbeeld omdat haar rug of polsen het over 15 jaar niet meer redden, heeft ze wel een kans om wat anders te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |