Dit is gewoon een progressieve partij hoor, niet meer mijn partij, maar je statement was dus compleet ridicuul. Fijn dat we dat opgehelderd hebben.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Progressief...
Alleen niet als je loonslaaf bent.
D66 is de grootste aanjager van flexibilisering geweest, en is dat nog steeds.
Iets met lobbyquote:Op maandag 2 juni 2025 21:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
De grootste aanjager van flexibilisering is overduidelijk het bedrijfsleven niet de politiek.
Ja dat ook. En de afgelopen jaren vanuit de politiek was dat vooral de VVD.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
De grootste aanjager van flexibilisering is overduidelijk het bedrijfsleven niet de politiek.
D66 aldusquote:Op maandag 2 juni 2025 21:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Omdat D66 de meest hypocriete partij denkbaar is.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap die kritiek op D66 niet zo. Die willen best samenwerken, zelfs met de CU als het moet. Daar heb je als land toch meer aan dan wat er nu zit.
Neem lekker nog een drankje en ga verder met een andere kruistochtquote:
Er zijn wel wat rare voorstellen en uitspraken uit die hoek gekomen. Zowel Jetten als Pechtold hebben geen enkele vorm van charisma waarbij laatstgenoemde een zweem van narigheid om zich heen had hangen.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap die kritiek op D66 niet zo. Die willen best samenwerken, zelfs met de CU als het moet. Daar heb je als land toch meer aan dan wat er nu zit.
Cola zero? Gaarne.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Neem lekker nog een drankje en ga verder met een andere kruistocht
Heb je ook een reden waarom dat nou zo ontzettend verschrikkelijk is? Het is toch alleen maar goed als mensen als ik kunnen doorgroeien naar engineer of werkvoorbereider en we niet op ons 70e nog met kapot knieën kooiladders op moeten klimmen tussen de leidingen met blauwzuur?quote:Op maandag 2 juni 2025 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Cola zero? Gaarne.
Kun jij me ondertussen aangeven hoe D66 niet de partij is die de flexibilisering van de arbeidsmark, 'leven lang leren' en WW-verkorting tot speerpunten heeft verheven?
Zelfs een dronken amoebe ziet dat namelijk nog
Dat blijkt.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Cola zero? Gaarne.
Kun jij me ondertussen aangeven hoe D66 niet de partij is die de flexibilisering van de arbeidsmark, 'leven lang leren' en WW-verkorting tot speerpunten heeft verheven?
Zelfs een dronken amoebe ziet dat namelijk nog
Dat laatste gold voor alle partijen. Paste ook bij de tijd.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zijn wel wat rare voorstellen en uitspraken uit die hoek gekomen. Zowel Jetten als Pechtold hebben geen enkele vorm van charisma waarbij laatstgenoemde een zweem van narigheid om zich heen had hangen.
En als je jarenlang defensie als een blok aan het been ziet doet dat ook wat met je imago.
Omdat niet iedereen 24 uur per dag bezig is met 'carrière'.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Heb je ook een reden waarom dat nou zo ontzettend verschrikkelijk is? Het is toch alleen maar goed als mensen als ik kunnen doorgroeien naar engineer of werkvoorbereider en we niet op ons 70e nog met kapot knieën kooiladders op moeten klimmen tussen de leidingen met blauwzuur?
Op de manier die jij beschrijft is het inderdaad zeer de moeite. Maar als je baantje als zeg receptiemedewerker opeens verword tot 20 chatbots te overzien kan het denk ik wel zuur zijn.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Heb je ook een reden waarom dat nou zo ontzettend verschrikkelijk is? Het is toch alleen maar goed als mensen als ik kunnen doorgroeien naar engineer of werkvoorbereider en we niet op ons 70e nog met kapot knieën kooiladders op moeten klimmen tussen de leidingen met blauwzuur?
Kun je antwoord geven, in plaats van deze dodelijk vermoeiende en alleen bij heel slecht en waarschijnlijk betaald publiek landende grappen en grollen?quote:Op maandag 2 juni 2025 21:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Maar daar ben ik het toch helemaal niet mee oneens lieverd. Ik heb toch niks beweerd waarmee ik dat ook maar enigszins in twijfel trek.
Jij bent in 20 minuten van Fundi's, naar juichberichten over ambtenaren, woede over woke, Rob Jetten die naar Hongarije gaat, flexcontracten en WW verkorting gegaan.
Geen touw aan vast te knopen. Maar wel weer 40 posts om een topic om zeep te helpen.
Dat wordt toch totáál niet gesteld. Juist door te leren zou je kunnen doorstromen naar een baan waar je met minder uren hetzelfde binnenharkt en je dus meer tijd hebt voor de belangrijker zaken in het leven.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen 24 uur per dag bezig is met 'carrière'.
quote:Op maandag 2 juni 2025 21:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat wordt toch totáál niet gesteld. Juist door te leren zou je kunnen doorstromen naar een baan waar je met minder uren hetzelfde binnenharkt en je dus meer tijd hebt voor de belangrijker zaken in het leven.
Een partij die gewoon mee kan draaien in het landsbestuur.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je antwoord geven, in plaats van deze dodelijk vermoeiende en alleen bij heel slecht en waarschijnlijk betaald publiek landende grappen en grollen?
Toe, vertel, wat heeft Jan Burgerlul aan D66 i.t.t. PVV?
Ja en nee.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat laatste gold voor alle partijen. Paste ook bij de tijd.
en wat gaat dat J.B. opleveren? Nog wat klimaatregels? Diversiteitscursussen?quote:Op maandag 2 juni 2025 21:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een partij die gewoon mee kan draaien in het landsbestuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |