Hoeveelste deel ik laat het kabinet vallen is het?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Wilders-show zal het vandaag wel gaan worden. Eens kijken wie de schuld gaat krijgen.
De PFAS moet je ook niet vergeten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb aardbeitjes van eigen balkon maar zit ze nu helemaal te onderzoeken op beestjes. Durf ze niet te etenen honderd keer wassen vanwege mogelijke vogelpoep.
Ze zijn wel een beetje waterig.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De PFAS moet je ook niet vergeten.
hmm mjaquote:
je moet ze laten weten en dan zie je ze er uit komenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb aardbeitjes van eigen balkon maar zit ze nu helemaal te onderzoeken op beestjes. Durf ze niet te etenen honderd keer wassen vanwege mogelijke vogelpoep.
Waar moet 'ie anders in dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet ik die een aardbei plukt en het rechtstreeks gewoon in de mond stopt.
'ja jongens ik wil deze aardbei opeten, willen jullie er even uitkomen'quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet ze laten weten en dan zie je ze er uit komen
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ja jongens ik wil deze aardbei opeten, willen jullie er even uitkomen'
Als je van links naar rechts switcht kom je niet van rechts (toch?) maar verder is die logica helemaal kromquote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
we zagen gisteren trouwens een aanrijding voor ons op de weg. We reden op een 2 baans weg naar de stad. wij reden links. Voor ons reed een gele auto en die switchte ineens van zijn baan naar de rechter baan en toen kwam er dus op de rechter baan een auto aangereden die niet meer kon remmen en dus zo die gele auto schuin in de zijkant ramde. Nou gelukkig alleen blikschade en stiefmonster kon gewoon doorrijden.
dacht stiefmonster dus die auto die de gele ramde fout zat omdat die gele toch zijn knipperlichtje aan had. Zegt ze ja die gele komt toch van rechts , dan heb je toch voorrang
Ja wie weet werkt die methode ook welquote:
Oh excuus. Wij reden RECHTS niet linksquote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als je van links naar rechts switcht kom je niet van rechts (toch?) maar verder is die logica helemaal krom
Als je van baan wisselt heb je nooit voorrang. Ook al zijn er hele volkstammen die denken van wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
we zagen gisteren trouwens een aanrijding voor ons op de weg. We reden op een 2 baans weg naar de stad. wij reden links. Voor ons reed een gele auto en die switchte ineens van zijn baan naar de rechter baan en toen kwam er dus op de rechter baan een auto aangereden die niet meer kon remmen en dus zo die gele auto schuin in de zijkant ramde. Nou gelukkig alleen blikschade en stiefmonster kon gewoon doorrijden.
dacht stiefmonster dus die auto die de gele ramde fout zat omdat die gele toch zijn knipperlichtje aan had. Zegt ze ja die gele komt toch van rechts , dan heb je toch voorrang
Nou zie jequote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:55 schreef DeZwabber het volgende:
Vroeger aten we ongewassen aarbeien en gingen we dood voor ons dertigste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |