Dat valt helaas zeker niet uit te sluiten.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:40 schreef Halcon het volgende:
Brussel... dat zal wel weer rellen worden dan
Als ik het zo lees zijn beide lezingen nog mogelijkquote:Op maandag 2 juni 2025 20:46 schreef Lenny77 het volgende:
Dus wacht, ze achtervolgden een kind op de step?? Zo lees ik het artikel toch?
Het was niet per ongeluk tijdens een achtervolging van iemand anders?
2.1km als ik even op maps kijk..quote:Op maandag 2 juni 2025 20:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als ik het zo lees zijn beide lezingen nog mogelijk
Dat kan ik me ook amper voorstellen. Dit is toch een overstekend kind geweest terwijl de flikken achter een ander aan gingen?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
2.1km als ik even op maps kijk..
Ben benieuwd..
Maar waarom zou je zelfs een achtervolging inzetten met de auto achter een kind van 12j met een step![]()
Dan moet dat manneke toch iets wreed mis gedaan hebben?
Ik denk het eerste.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook amper voorstellen. Dit is toch een overstekend kind geweest terwijl de flikken achter een ander aan gingen?
Of het was een naar beginnend terroristje die er uitziet als 18 op een opgevoerde electrieken autoped, dan valt daar nog een boompje over op te zetten hoe dat nou weer zo uit de klauwen loopt.
Voegt ook lekker veel toe.quote:Het ongeval gebeurde om 18.50 uur. Het slachtoffer werd onder mug-begeleiding overgebracht naar het ziekenhuis
Als ik op de foto van HLN.be kijk, dan ligt die step midden op een grasveldje. Niet echt de plek waar je oversteekt.... HLN schrijft ook dat de politie wel degelijk achter de jongen op de step aan zat.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook amper voorstellen. Dit is toch een overstekend kind geweest terwijl de flikken achter een ander aan gingen?
Of het was een naar beginnend terroristje die er uitziet als 18 op een opgevoerde electrieken autoped, dan valt daar nog een boompje over op te zetten hoe dat nou weer zo uit de klauwen loopt.
quote:De politie achtervolgde wel degelijk de jongen toen het ongeluk gebeurde. Dat zeggen meerdere bronnen aan onze redactie.
Kan van alles zijn. Die twee dingen, maar ook misschien iets bij zich gehad dat lijkt op een wapen of zelfs een wapen is. Misschien verkeersovertredingen. Als 'ie gewoon was gestopt, was een gemiddelde 12-jarige wel zou doen, dan zou het niet zo uit de hand zijn gelopen.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat kan de reden zijn, zaken als winkeldiefstal, vandalisme etc. ?
quote:
quote:
Een politieachtervolging voor zoiets is wel een beetje heftig hoor.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:09 schreef proud_mami het volgende:
https://www.hln.be/brusse(...)ok-agenten~a8fccdb9/
Kind reed volgens deze bron op een elektrische step en dan mag in België pas vanaf 16 jaar en daarom werd de tiener achtervolgd.
Waarom stopt 'ie dan niet gewoon?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Een politieachtervolging voor zoiets is wel een beetje heftig hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |