Gewoon het belang van dit kutland vooropstellen tbv het NL landquote:
De overstap is vandaag wellicht overbodig geworden gezien de kabinetsperikelen pvv-bewindslieden-stappen-uit-kabinet-schoof-vvd-nsc-en-bbb-reageren-verbijsterdquote:Op maandag 2 juni 2025 20:31 schreef Viesdik het volgende:
Wat ben je dan voor een %÷/@:magool?
Hoe kan je van een rechtse partij overstappen naar de grootste linkse loserpartij van de aardkloot?
.
_____!!!!
Of voorkennisquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:58 schreef stokj het volgende:
[..]
De overstap is vandaag wellicht overbodig geworden gezien de kabinetsperikelen pvv-bewindslieden-stappen-uit-kabinet-schoof-vvd-nsc-en-bbb-reageren-verbijsterd
Volgens mij had heel Nederland al de voorkennis dat dit kabinet geen vier jaren vol gaat houden.quote:
Maar dat lag niet aan de goedwillende partijen, maar aan de tegenwerking ervan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:24 schreef knoopie het volgende:
[..]
Volgens mij had heel Nederland al de voorkennis dat dit kabinet geen vier jaren vol gaat houden.
Kabinet Calimero-1 is niet tegengewerkt en het lag niet aan de anderen en er was geen "Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk"quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat lag niet aan de goedwillende partijen, maar aan de tegenwerking ervan.
Dat is kaag niet want ik zie nergens een bezem.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:23 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
2 POSJES
Blinken en Kaag, dan weet je wel dat er een propaganda oorlog plaatsvindt
Ja, dat de PVV-leden onderling ruzie hadden, dat lag allemaal aan die gemene linkse partijen in de oppositie.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat lag niet aan de goedwillende partijen, maar aan de tegenwerking ervan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |