abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217853462
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:15 schreef Cupfighter het volgende:
TS ik vindt het fijn dat je succesvolle stappen hebt gezet , daar mag je trots op zijn
Elke avond zonder alcohol is een winst
ik ben wel oke met heel precies zeggen hoe ik erover denk of over hoe het met mij ging. maar ik weet ff de vraag niet nu aan mij.

ben er redelijk precies over en heb geen moeite om het ook gewoon eerlijk te zeggen, maar wees precies in vraag naar mij :P
Do what you love, love what you do!
pi_217853476
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:15 schreef Cupfighter het volgende:
TS ik vindt het fijn dat je succesvolle stappen hebt gezet , daar mag je trots op zijn
Elke avond zonder alcohol is een winst
Dank je voor deze reactie.
pi_217853493
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:24 schreef kree het volgende:

[..]
ik ben wel oke met heel precies zeggen hoe ik erover denk of over hoe het met mij ging. maar ik weet ff de vraag niet nu aan mij.

ben er redelijk precies over en heb geen moeite om het ook gewoon eerlijk te zeggen, maar wees precies in vraag naar mij :P
Volgens mij quote je per ongeluk de verkeerde persoon ;)
pi_217853495
Edit: aangepast, als ik geen voer wil geven dan moet ik ook niet erop doorvragen wellicht. Je bent een toffe gast Kree en ik mag je graag :)
pi_217853518
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:26 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja ik wil anderen geen voer geven, dus ik hoop ook dat ze dat achterwege laten.

Maar ik bedoel gewoon dat ik niet weet hoe ik deze reactie moet interpreteren:
[..]

oke dan snap ik je, waarom ik dat zeg, ik heb in het verleden heeeeeel veel gezegd. ook beetje uit beroerte en dat ik gewoon dronken was?

Nu denk ik terug erover en nuchter en denk ik eigenlijk, alles wat ik zei sta ik nu nog steeds achter?
pi_217853532
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:26 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Volgens mij quote je per ongeluk de verkeerde persoon ;)
hmm denk niet, maar goed maakt niet uit. tis beetje algemeen hoe ik nu denk en zeg maar 10 jaar terug toen ik hier ook poste.
pi_217853535
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:29 schreef kree het volgende:

[..]
oke dan snap ik je, waarom ik dat zeg, ik heb in het verleden heeeeeel veel gezegd. ook beetje uit beroerte en dat ik gewoon dronken was?

Nu denk ik terug erover en nuchter en denk ik eigenlijk, alles wat ik zei sta ik nu nog steeds achter?
Oke, ik begrijp je :) Goed dat je zowel nuchter als in een wat benevelende toestand dezelfde mening uit en daar achter staat :)
pi_217853546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:30 schreef Masberum het volgende:

[..]
Oke, ik begrijp je :) Goed dat je zowel nuchter als in een wat benevelende toestand dezelfde mening uit en daar achter staat :)
nouja het is qua uitdrukking mss veranderd, maar eigenlijk en denk ik echt zeg ik nog steeds hetzelfde.
pi_217853560
ik denk niet echt he en zeg ik uit ervaring. dat iemand zijn mening onwijs veranderd over dingen? dat denken mensen wel enzo.

maar eigenlijk is het mss nog wel eerlijker als dronkenmanspraat want zeg je eerder wat je denkt.

alleen dit werkt dus neit altijd enzo zeg ik er gelijk bij en is beter nuchter te bespreken.
pi_217853570
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:31 schreef kree het volgende:

[..]
nouja het is qua uitdrukking mss veranderd, maar eigenlijk en denk ik echt zeg ik nog steeds hetzelfde.
Maar Kree je zegt dat je nu bewust kiest om soms niet te drinken. Wat helpt daarbij? Als in tips voor mij om niet te drinken op sommige dagen? 1 dag is voor mij niet moeilijk omdat ik weet dat ik daarna weer 'mag' drinken. En ja ik weet zelf ook hoe incorrect die redenatie is. Maar hoe pak jij dat aan als ik vragen mag?
pi_217853584
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:35 schreef Masberum het volgende:

[..]
Maar Kree je zegt dat je nu bewust kiest om soms niet te drinken. Wat helpt daarbij? Als in tips voor mij om niet te drinken op sommige dagen? 1 dag is voor mij niet moeilijk omdat ik weet dat ik daarna weer 'mag' drinken. En ja ik weet zelf ook hoe incorrect die redenatie is. Maar hoe pak jij dat aan als ik vragen mag?
niks????

ik wil je wel tips geven waarom het wel zou helpen om minder te drinken?

Maar dacht niet dat dat de vraag was?
Maar als je wil dan help ik je met positieve hoor?
pi_217853593
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:35 schreef Masberum het volgende:

[..]
Wat je ook doet maakt geen flikker uit, zolang je het eerste glas maar niet drinkt. Dat zei een ex-alcoholist ooit tegen mij.
pi_217853598
kijk over het algemeen minder drinken of niet meer als je zover wil gaan heeft in feite alleen voordelen voor jezelf.

wat mij hielp dan?

Oke dat ik veel beter overweg kon met familie, vrienden banden aan kon halen. hobby's meer kon oppakken.

dat alles zodra je dus kunt toegeven ik had/heb probleem he, daar begint t.
pi_217853620
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:38 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Wat je ook doet maakt geen flikker uit, zolang je het eerste glas maar niet drinkt. Dat zei een ex-alcoholist ooit tegen mij.
dit is wel weer van kan alcohol nooit meer en daar ben ik het ook niet mee eens. maar snap je punt wel. dat ligt echt aan de persoon.
pi_217853646
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:42 schreef kree het volgende:

[..]
dit is wel weer van kan alcohol nooit meer en daar ben ik het ook niet mee eens. maar snap je punt wel. dat ligt echt aan de persoon.
Er zijn hele volksstammen die nooit drinken. Dat je alcohol nodig zou hebben of dat het je wat brengt zit tussen de oren.

Het idee dat iets nooit meer mag/kan is vooral eng. Maar als je er weer in groeit, dan is het dat niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roesjesjager op 05-06-2025 05:44:27 ]
pi_217853658
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:45 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Er zijn hele volksstammen die nooit dingen. Dat je alcohol nodig zou hebben of dat het je wat brengt zit tussen de oren.

Het idee dat iets nooit meer mag/kan is vooral eng. Maar als je er weer in groeit, dan is het dat niet.
ik denk dat het heel persoonlijk is voor wie en hoe ermee om te gaan. wil er eigenlijk niet zo mening over geven/.
pi_217853750
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:45 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Er zijn hele volksstammen die nooit dingen. Dat je alcohol nodig zou hebben of dat het je wat brengt zit tussen de oren.

Nou ja, ik vind tot nu toe alle reacties die je geeft nuttig, en volgens mij zijn ze ook oprecht.
Ik denk dat als ik geen alcohol meer zal drinken ik wel veel gezonder zal zijn. Veel fitter. En ook meer kan bereiken dan ik nu doe. Maar dat ik nooit echt voldoening ga vinden in het leven, als in dat het leven me echt boeit. Misschien ben ik te beschadigd om echt terug te kunnen gaan naar mijn jeugd (ook al heb ik niet echt het idee dat ik daar al gezond was om het zo maar te stellen). En nu ga ik slapen denk ik
pi_217853776
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:59 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja, ik vind tot nu toe alle reacties die je geeft nuttig, en volgens mij zijn ze ook oprecht.
Ik denk dat als ik geen alcohol meer zal drinken ik wel veel gezonder zal zijn. Veel fitter. En ook meer kan bereiken dan ik nu doe. Maar dat ik nooit echt voldoening ga vinden in het leven, als in dat het leven me echt boeit. Misschien ben ik te beschadigd om echt terug te kunnen gaan naar mijn jeugd (ook al heb ik niet echt het idee dat ik daar al gezond was om het zo maar te stellen). En nu ga ik slapen denk ik
ik snap je wel, maar ik kan beetje uit ervaring praten, nu de rest nog.
pi_217853805
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 00:02 schreef kree het volgende:

[..]
Ja hij ook dus Kree ;) En ja er zijn sommige reacties die niet zo leuk zijn, maar je kan niet iedereen over 1 kam scheren toch ;)

Jij bent de ervaringsdeskundige samen met bijvoorbeeld 4 mensen die ook een drugsverslaving hebben gehad (of nog steeds). En dan zijn er 12 anderen die reageren die mensen in hun omgeving hebben gehad die drugs/alcohol gebruikten en daarom weten wat het kan doen. Het is geen wedstrijd vriend
pi_217853812
denk je @Masberum zou jij wat hebben aan goeie hulp? ik kreeg het. maar ook maar toeval dat weer te vinden he?
pi_217853821
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 00:06 schreef kree het volgende:
denk je @:masberum zou jij wat hebben aan goeie hulp? ik kreeg het. maar ook maar toeval dat weer te vinden he?
Kree, ik mag je graag en ga daarom niet echt in op wat je vraagt hier. Ik hoop dat je net als mij nu bijvoorbeeld een serie gaat kijken :) Je bent een goed persoon
  donderdag 5 juni 2025 @ 00:36:47 #147
491175 Doug-Heffernan
#Anoniem graag
pi_217853977
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 00:21 schreef Moonversion het volgende:

Leuk hoor lach maar om de problemen van anderen

[ Bericht 13% gewijzigd door Armani XL op 05-06-2025 11:18:23 (Quote verwijderde post) ]
#Anoniem graag
pi_217854102
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 00:21 schreef Moonversion het volgende:

Masberum zegt van niet, iets eerder (20:39).

Of doel je op kree...?

[ Bericht 12% gewijzigd door Armani XL op 05-06-2025 11:18:39 (Quote verwijderde post) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_217859729
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 00:02 schreef kree het volgende:

[..]
Eh, je bedoelt dat ik eerst alcoholist moet zijn voor ik iets mag posten?

Zo nee, wat probeer je dan te vertellen?
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_217862429
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2025 18:40 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Eh, je bedoelt dat ik eerst alcoholist moet zijn voor ik iets mag posten?

Zo nee, wat probeer je dan te vertellen?
nee zo bedoel ik het helemaal niet, maar denk wel als je zelf meegemaakt hebt (zelf dus) vooral dat je mss ook iets meer ervan snapt,

Wil niet zeggen dat jullie geen goeie punten hebben, want zeker wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')