ik ben wel oke met heel precies zeggen hoe ik erover denk of over hoe het met mij ging. maar ik weet ff de vraag niet nu aan mij.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:15 schreef Cupfighter het volgende:
TS ik vindt het fijn dat je succesvolle stappen hebt gezet , daar mag je trots op zijn
Elke avond zonder alcohol is een winst
Dank je voor deze reactie.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:15 schreef Cupfighter het volgende:
TS ik vindt het fijn dat je succesvolle stappen hebt gezet , daar mag je trots op zijn
Elke avond zonder alcohol is een winst
Volgens mij quote je per ongeluk de verkeerde persoonquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben wel oke met heel precies zeggen hoe ik erover denk of over hoe het met mij ging. maar ik weet ff de vraag niet nu aan mij.
ben er redelijk precies over en heb geen moeite om het ook gewoon eerlijk te zeggen, maar wees precies in vraag naar mij
oke dan snap ik je, waarom ik dat zeg, ik heb in het verleden heeeeeel veel gezegd. ook beetje uit beroerte en dat ik gewoon dronken was?quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik wil anderen geen voer geven, dus ik hoop ook dat ze dat achterwege laten.
Maar ik bedoel gewoon dat ik niet weet hoe ik deze reactie moet interpreteren:
[..]
hmm denk niet, maar goed maakt niet uit. tis beetje algemeen hoe ik nu denk en zeg maar 10 jaar terug toen ik hier ook poste.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Volgens mij quote je per ongeluk de verkeerde persoon
Oke, ik begrijp jequote:Op woensdag 4 juni 2025 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
oke dan snap ik je, waarom ik dat zeg, ik heb in het verleden heeeeeel veel gezegd. ook beetje uit beroerte en dat ik gewoon dronken was?
Nu denk ik terug erover en nuchter en denk ik eigenlijk, alles wat ik zei sta ik nu nog steeds achter?
nouja het is qua uitdrukking mss veranderd, maar eigenlijk en denk ik echt zeg ik nog steeds hetzelfde.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp jeGoed dat je zowel nuchter als in een wat benevelende toestand dezelfde mening uit en daar achter staat
Maar Kree je zegt dat je nu bewust kiest om soms niet te drinken. Wat helpt daarbij? Als in tips voor mij om niet te drinken op sommige dagen? 1 dag is voor mij niet moeilijk omdat ik weet dat ik daarna weer 'mag' drinken. En ja ik weet zelf ook hoe incorrect die redenatie is. Maar hoe pak jij dat aan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het is qua uitdrukking mss veranderd, maar eigenlijk en denk ik echt zeg ik nog steeds hetzelfde.
niks????quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar Kree je zegt dat je nu bewust kiest om soms niet te drinken. Wat helpt daarbij? Als in tips voor mij om niet te drinken op sommige dagen? 1 dag is voor mij niet moeilijk omdat ik weet dat ik daarna weer 'mag' drinken. En ja ik weet zelf ook hoe incorrect die redenatie is. Maar hoe pak jij dat aan als ik vragen mag?
Wat je ook doet maakt geen flikker uit, zolang je het eerste glas maar niet drinkt. Dat zei een ex-alcoholist ooit tegen mij.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar Kree je zegt dat je nu bewust kiest om soms niet te drinken. Wat helpt daarbij? Als in tips voor mij om niet te drinken op sommige dagen? 1 dag is voor mij niet moeilijk omdat ik weet dat ik daarna weer 'mag' drinken. En ja ik weet zelf ook hoe incorrect die redenatie is. Maar hoe pak jij dat aan als ik vragen mag?
dit is wel weer van kan alcohol nooit meer en daar ben ik het ook niet mee eens. maar snap je punt wel. dat ligt echt aan de persoon.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:38 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Wat je ook doet maakt geen flikker uit, zolang je het eerste glas maar niet drinkt. Dat zei een ex-alcoholist ooit tegen mij.
Er zijn hele volksstammen die nooit drinken. Dat je alcohol nodig zou hebben of dat het je wat brengt zit tussen de oren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
dit is wel weer van kan alcohol nooit meer en daar ben ik het ook niet mee eens. maar snap je punt wel. dat ligt echt aan de persoon.
ik denk dat het heel persoonlijk is voor wie en hoe ermee om te gaan. wil er eigenlijk niet zo mening over geven/.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:45 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Er zijn hele volksstammen die nooit dingen. Dat je alcohol nodig zou hebben of dat het je wat brengt zit tussen de oren.
Het idee dat iets nooit meer mag/kan is vooral eng. Maar als je er weer in groeit, dan is het dat niet.
Nou ja, ik vind tot nu toe alle reacties die je geeft nuttig, en volgens mij zijn ze ook oprecht.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:45 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Er zijn hele volksstammen die nooit dingen. Dat je alcohol nodig zou hebben of dat het je wat brengt zit tussen de oren.
Het idee dat iets nooit meer mag/kan is vooral eng. Maar als je er weer in groeit, dan is het dat niet.
ik snap je wel, maar ik kan beetje uit ervaring praten, nu de rest nog.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind tot nu toe alle reacties die je geeft nuttig, en volgens mij zijn ze ook oprecht.
Ik denk dat als ik geen alcohol meer zal drinken ik wel veel gezonder zal zijn. Veel fitter. En ook meer kan bereiken dan ik nu doe. Maar dat ik nooit echt voldoening ga vinden in het leven, als in dat het leven me echt boeit. Misschien ben ik te beschadigd om echt terug te kunnen gaan naar mijn jeugd (ook al heb ik niet echt het idee dat ik daar al gezond was om het zo maar te stellen). En nu ga ik slapen denk ik
Ja hij ook dus Kreequote:Op donderdag 5 juni 2025 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je wel, maar ik kan beetje uit ervaring praten, nu de rest nog.
Kree, ik mag je graag en ga daarom niet echt in op wat je vraagt hier. Ik hoop dat je net als mij nu bijvoorbeeld een serie gaat kijkenquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:06 schreef kree het volgende:
denk je @:masberum zou jij wat hebben aan goeie hulp? ik kreeg het. maar ook maar toeval dat weer te vinden he?
Leuk hoor lach maar om de problemen van anderenquote:
Masberum zegt van niet, iets eerder (20:39).quote:
Eh, je bedoelt dat ik eerst alcoholist moet zijn voor ik iets mag posten?quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je wel, maar ik kan beetje uit ervaring praten, nu de rest nog.
nee zo bedoel ik het helemaal niet, maar denk wel als je zelf meegemaakt hebt (zelf dus) vooral dat je mss ook iets meer ervan snapt,quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:40 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Eh, je bedoelt dat ik eerst alcoholist moet zijn voor ik iets mag posten?
Zo nee, wat probeer je dan te vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |