-> https://kombijde.politie.(...)ercheur_1173697.htmlquote:Douchende vrouw op festivalterrein Oisterwijk gefilmd, Duitser (27) opgepakt
Op het terrein van het meerdaagse festival Intents in Oisterwijk is een 27-jarige Duitser aangehouden omdat hij een vrouw filmde terwijl ze onder de douche stond.
Tijdens het douchen zag de 28-jarige vrouw uit de provincie Groningen een telefoon onder de douchedeur verschijnen. De vrouw bedacht zich geen moment en kon de telefoon uit zijn handen grissen, schrijft Omroep Brabant.
Volgens de politie sloeg ze snel een handdoek om zich heen en is ze met de telefoon van de Duitser naar de beveiliging van het festival gegaan.
De beveiligers schakelden vervolgens de politie in. De vrouw heeft aangifte gedaan. De man zit vast op het politiebureau. Hij wordt op een later moment gehoord. De telefoon waarmee de man de vrouw stiekem filmde, is in beslag genomen en wordt onderzocht.
Om 20 minuten daarna weer naar bier te stinken.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:19 schreef Managarm het volgende:
[..]
Om schoon te worden? Ik ging altijd rond 6:00 's morgens, heerlijk rustig.
Maar kan dat dan op de meeste festivals? Ik ben nooit naar een festival geweest vandaar mijn onwetendheid.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:19 schreef Managarm het volgende:
[..]
Om schoon te worden? Ik ging altijd rond 6:00 's morgens, heerlijk rustig.
Nah, eerst nog een uurtje slapen, daarna ontbijt met bier en om 10:00 ontbijten met broodje hamburger/bratwürst. Schone kleding bij je hebben is ook wel handig.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Om 20 minuten daarna weer naar bier te stinken.
slechtquote:Op maandag 2 juni 2025 17:21 schreef Haags het volgende:
Die moffen blijven maar geilen op douchende mensen he
Prima gehandeld door deze doortastende dame.quote:Tijdens het douchen zag de 28-jarige vrouw uit de provincie Groningen een telefoon onder de douchedeur verschijnen. De vrouw bedacht zich geen moment en kon de telefoon uit zijn handen grissen, schrijft Omroep Brabant.
Volgens de politie sloeg ze snel een handdoek om zich heen en is ze met de telefoon van de Duitser naar de beveiliging van het festival gegaan.
Ja, er zijn altijd douches op de grotere festivals.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar kan dat dan op de meeste festivals? Ik ben nooit naar een festival geweest vandaar mijn onwetendheid.
Gaat het dan om betaalde cabines zoals je ook tegenwoordig op vliegvelden ziet?
Minder opvallend filmen?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:24 schreef Hiddendoe het volgende:
27 jaar. Je zou toch beter moeten weten op die leeftijd.
Het was een Duitser in Nederland... trolletje.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:23 schreef Mikeytt het volgende:
Overigens Duitsland, dus straf wordt waarschijnlijk een tik op de vingers
Oisterwijk klonk Duitsquote:Op maandag 2 juni 2025 17:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het was een Duitser in Nederland...
De meesten zitten gewoon meerdere dagen ongedouchtquote:Op maandag 2 juni 2025 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Staat in de OP.
meerdaagse festival Intents
Maar niet als je wil seksen en daar komen sommige bezoekers wel voor.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De meesten zitten gewoon meerdere dagen ongedoucht
Dan heb je nog nooit een gemiddelde vrouw op een festival gezien.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar niet als je wil seksen en daar komen sommige bezoekers wel voor.
Ben nog nooit op een meerdaags festival geweest nee. Een dagje is prima.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een gemiddelde vrouw op een festival gezien.
Ze kunnen toch ook na een dagje feesten even naar huis rijden om te douchen en slapen?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De meesten zitten gewoon meerdere dagen ongedoucht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |