Voorkeurstemmen? Zelfs bij verkiezingen voor de EK?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou zo iemand dan z'n zetel bij de partij in mogen leveren. Enkel behouden als iemand voldoende voorkeursstemmen had gehaald, zoals bijvoorbeeld in het verleden de heren van Denk bij de PvdA.
Anders lees even het hele draadje voor je begint te blatenquote:Op maandag 2 juni 2025 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voorkeurstemmen? Zelf bij verkiezingen voor de EK?
Anders doe je gewoon geen idiote uitspraken.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Anders lees even het hele draadje voor je begint te blaten
dat is alleen van toepassing als hij Belg was gewordenquote:Op maandag 2 juni 2025 17:13 schreef Metalfrost het volgende:
Kiezersverraad dit.
Mag m.i. een strafeis op staan.
Jij hebt BBB gestemd toen?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:13 schreef Metalfrost het volgende:
Kiezersverraad dit.
Mag m.i. een strafeis op staan.
Lees maar gewoon even voor je wat roept. Dan had je gelezen dat ik iets zei in de zin van "dat is bij de EK niet echt van toepassing".quote:Op maandag 2 juni 2025 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon geen idiote uitspraken.
Dat kan helemaal niet inderdaadquote:
Klopt. Doet er niks aan af dat we in Nederland sowieso personen kiezen en geen partijen.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lees maar gewoon even voor je wat roept. Dan had je gelezen dat ik iets zei in de zin van "dat is bij de EK niet echt van toepassing".
Theorie.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Doet er niks aan af dat we in Nederland sowieso personen kiezen en geen partijen.
Van d66 moet hij van de boer afquote:
Praktijk.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Theorie.
In de praktijk komen veel lui in de TK in de TK omdat ze op de lijst van partij X staan. Niet omdat mensen nu zoveel hebben met meneer of mevrouw Y.
Vandaar ook dat ik post hoe ik het graag zou willen zien. Da's een beetje het idee van een discussieforum hè.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Praktijk.
Anders zou er niets eens een discusdie zijn over zetel wel of niet 'teruggeven'. Omdat we op personen stemmen kan de verkozen persoon zelf beslissen of hij/zij/het de zetel houdt of niet.
Dan ging die zetel automatisch 'weer terug'naar de partij.
Alsof dat een D666er wat boeit.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:50 schreef Raw85 het volgende:
Israël maakt van stedelijk gebied wel weer een soort landbouwgrond, dus op zich zou deze BBB’er dat moeten kunnen waarderen zou je zeggen
Hoeveel voorkeursstemmen had hij dan?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Doet er niks aan af dat we in Nederland sowieso personen kiezen en geen partijen.
Inderdaad.quote:
Voor z'n eigen baantje waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:52 schreef Alpha0 het volgende:
Wat een drol. Zit je in de 1e kamer voor de Nederlanders of voor de Gazanen?
Of ze komen juist met voorkeursstemmen in de kamer omdat ze toevallig een vagina hebben, een donkere huidskleur of een hoofddoek dragen.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Theorie.
In de praktijk komen veel lui in de TK in de TK omdat ze op de lijst van partij X staan. Niet omdat mensen nu zoveel hebben met meneer of mevrouw Y.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |