welke heb je nu gemarteld?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag even in de fitness geweest. Voelde weer goed.
Morgen maar wat andere groepen doen. Moet fitter worden.
Lekker bezigquote:Op maandag 2 juni 2025 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag even in de fitness geweest. Voelde weer goed.
Morgen maar wat andere groepen doen. Moet fitter worden.
ah mooiquote:Op maandag 2 juni 2025 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hamstrings, en pecs en triceps. En beetje de rug.
is dat de crackmobilequote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat werkt ook inderdaadik doe dat niet zo snel, zoeken op internet. Idealiter doe je zoiets 1x per jaar oid, met mn auto doe ik dat overigens wel maar denk dat dat komt omdat ik dan ook een mail krijg over APK en dat is het moment dat ik denk 'ook even verzekering checken'
dit had ik met de blindegeleide hond bij een bedrijf waar ik werktequote:Op maandag 2 juni 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
1 van mijn buren werkt in een fabriek met kattensnoepjes enz, hij was hier net even. Schijnbaar weet Hedwig dat ook, net als andere buurt katten, want hij geeft haar af en toe wat.![]()
Ik zei al als ik haar kwijt ben weet ik waar ik zoeken moet.
ow ik doe het echt niet eens per jaar.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat werkt ook inderdaadik doe dat niet zo snel, zoeken op internet. Idealiter doe je zoiets 1x per jaar oid, met mn auto doe ik dat overigens wel maar denk dat dat komt omdat ik dan ook een mail krijg over APK en dat is het moment dat ik denk 'ook even verzekering checken'
liegbeestquote:Op maandag 2 juni 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Ter info: ik stap nu op m'n fiets richting zwembad, niet dat jullie denken dat ik me stil hou ofzo.
*AIVD beltquote:Op maandag 2 juni 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Ter info: ik stap nu op m'n fiets richting zwembad, niet dat jullie denken dat ik me stil hou ofzo.
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik ben beetje warm oranje en wel gezellig?
We zien de telemetrie van je fietsrit naar het zwembad graag tegemoed.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
limonade
[..]
*slaat armen om essie heen
Jij als techneut kan dat wel.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zien de telemetrie van je fietsrit naar het zwembad graag tegemoed.
Ik denk dat een airtag onder een zadel tapen nog net binnen mijn technische capaciteiten valt ja.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij als techneut kan dat wel.
Tegemoed? Is er ook voormoed?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zien de telemetrie van je fietsrit naar het zwembad graag tegemoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |