Hmmm oneerlijk is het Dotquote:Op maandag 2 juni 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nee, niet echt
De laatste keer hebben ze mij naar Deventer gebracht, maar daar sta je even goed met je handen in het haar als je naar huis mag als je met de ambu daar gebracht ben. Geen bus, geen trein en een taxi is mij veel te duur van daar naar hier
Ja wordt niet verder nagedacht schijnbaar.quote:
ken je dat niet?quote:
Nee, ken wel een rollade, maar geen rollade lappenquote:
Zouden eigenlijk een retourticket moeten geven voor als de ambu moet komenquote:Op maandag 2 juni 2025 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wordt niet verder nagedacht schijnbaar.
Ik ben netjes met de rolstoel naar beneden gebracht en moest maar wat regelen
Briljante jurk was dat!quote:
Haha,had ook gekund jaquote:Op maandag 2 juni 2025 16:34 schreef StevenHyde het volgende:
Ik dacht rollade kopen als in geld lappen.
Dat zou wat zijn, maar nadeel is ze rijden leeg weg maar kunnen onderweg altijd een oproep krijgen om ergens naar toe te gaan natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2025 16:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zouden eigenlijk een retourticket moeten geven voor als de ambu moet komenEn dan op de terugweg dat je dan voorin mag zitten en de sirene mag bedienen
Die ken ik dus nietquote:Op maandag 2 juni 2025 16:34 schreef Lovely het volgende:
Dit maar ik bedoelde dus rollade schijven, al heb je er ook lappen van![]()
https://slagerijterweele.(...)rollade-schijven.jpg
Bij de slager te koopquote:
Wij hebben hier geen slager meer in het dorp helaasquote:
Ah dat is wel jammerquote:Op maandag 2 juni 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen slager meer in het dorp helaas
Ja dat is zeker jammer, alles gaat hier weg ook de groentenboer is dichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |