O lekker dan.quote:
Ben je er dan zo gewend geraakt aan die tril functie of die het trillen is minder sterk gewordenquote:Op maandag 2 juni 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb het idee dat die trilfunctie nog maar weinig doet
als ik 10 jaar geleden een telefoon op trillen ahd in mijn zak voelde ik m
nu niet meer
dus dan maar stil en een smart watch waarmee ik m kan laten gillen als ik m kwijt ben
Ik was ook te laat gaan slapenquote:
Nu vinnik het gewoon takkeherrie zonder de hysteriequote:
drempelwaarde voor trillen is verhoogt jaquote:Op maandag 2 juni 2025 12:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben je er dan zo gewend geraakt aan die tril functie of die het trillen is minder sterk geworden
Waar lag je nog te slapen?quote:
Ik ben gister in een spannend boek begonnen en lag daardoor veel te laatquote:
Oh dat is niet slimquote:Op maandag 2 juni 2025 12:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben gister in een spannend boek begonnen en lag daardoor veel te laat
Nachtje doorgehaald ?quote:
Ik dacht zelfs rond 12 uur een biertje open te maken maar het was dus een flink stuk laterquote:
is wel handig want dan kunnen ze je ook niet wakker bellen om 3 in de nachtquote:Op maandag 2 juni 2025 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
Heb geen smartwatch en heb hem standaard op tril dus mis 9 vd 10 telefoontjes
Dan lekker alleen lunchenquote:Op maandag 2 juni 2025 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik schrok ook wakker. Tijd voor lunch![]()
Maar geen zin om gezellig met de collega's te lunchen
welk boek?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben gister in een spannend boek begonnen en lag daardoor veel te laat
Oepsiequote:Op maandag 2 juni 2025 12:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs rond 12 uur een biertje open te maken maar het was dus een flink stuk later
Nachtelijke telefoontjes heb ik dan weer bijna nooitquote:Op maandag 2 juni 2025 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is wel handig want dan kunnen ze je ook niet wakker bellen om 3 in de nacht
handjes boven de dekens.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
OepsieNja dan vanavond maar op tijd slapen en niet zo lang lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |