Dat is altijd leuk als je dan in de winkel looptquote:
Gaan er bij tig mensen hun telefoon afquote:Op maandag 2 juni 2025 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk als je dan in de winkel loopt
Gelukkig maarquote:Op maandag 2 juni 2025 11:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ging een keertje af tijdens examen, gelukkig verder geen gevolgen
Ja ineens een pokken herrie ... en daar gaat het al afquote:
Ja dan schrik je je rotquote:Op maandag 2 juni 2025 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Paar weken terug hadden we brandalarmtest op het werk, waren ze alleen vergeten te zeggen tegen de eerste verdieping, dus die stonden allemaal geschrokken buiten.![]()
Mwa maar mensen die doof zijn horen het niet..quote:Op maandag 2 juni 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ineens een pokken herrie ... en daar gaat het al af
Blijkbaar is die alarm niet op stil, als je je telefoon op stil zetquote:
ik was vergeten dat het ding geluid kon makenquote:Op maandag 2 juni 2025 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wist dat ie ging komen en schrik me nog de taffus van die kuttelefoon
Ja die kan je niet missen he ik zat er op te wachten dus schrok nietquote:Op maandag 2 juni 2025 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wist dat ie ging komen en schrik me nog de taffus van die kuttelefoon
Wel als je tril functie aan hebtquote:Op maandag 2 juni 2025 12:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Blijkbaar is die alarm niet op stil, als je je telefoon op stil zet
O geen idee eigenlijkquote:Op maandag 2 juni 2025 12:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Blijkbaar is die alarm niet op stil, als je je telefoon op stil zet
ik heb het idee dat die trilfunctie nog maar weinig doetquote:
* loveislikeakiss noteert dit voor toekomstige inzetquote:Op maandag 2 juni 2025 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als (heel) klein kind werd ik blijkbaar he-le-maal hysterisch als die sirene afging. Dat was zo erg dat mijn moeder en zus dan de tv/radio zo hard moesten zetten dat het de sirene overstemde
quote:
Morguh men. en mevr.quote:
En nu?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als (heel) klein kind werd ik blijkbaar he-le-maal hysterisch als die sirene afging. Dat was zo erg dat mijn moeder en zus dan de tv/radio zo hard moesten zetten dat het de sirene overstemde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |