Die musical staat nu op videoland!quote:Op maandag 2 juni 2025 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar hadden wij gelukkig het geld niet voor maar ik herken het wel vanuit die periode met mijn dochter![]()
Ze deden ook musicals , die had mijn dochter via via op DVD, ik kan me een musical herinneren met een heks , dat was wel heel erg leuk gedaan
Die van mij waren hier fan van...quote:Op maandag 2 juni 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn dochter vond het ook geweldig. Vreselijk
Noddy, noddy!quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die van mij waren hier fan van...
[ afbeelding ]
Oh echt????quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die musical staat nu op videoland!
Super leuk.
Love is allquote:
Teveel indrukken gisteren en daardoor moeilijk in slaap.quote:
Opzij...quote:
Wat is dit??quote:Op maandag 2 juni 2025 11:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die van mij waren hier fan van...
[ afbeelding ]
Ai...quote:
https://v2.videoland.com/(...)stel-kathleen-p_4112quote:Op maandag 2 juni 2025 11:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh echt????![]()
Weet jij hoe die heet? Dan kan ik die een keer aan kleindochter laten zien
Ja maar heb je een titel voor mij?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://v2.videoland.com/(...)stel-kathleen-p_4112
Koest jijquote:Op maandag 2 juni 2025 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
ben ook geen bonk hormonen meer nu dus de komende 3 weken ben ik braaf
Ik had een videoband van samson en gert waar k3 langskwam in hun huisje. Die heb ik echt honderd keer gekeken.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:04 schreef RedShoe het volgende:
En dan ook gewoon 20 keer dezelfde aflevering kijken
Man3quote:Op maandag 2 juni 2025 11:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik had een videoband van samson en gert waar k3 langskwam in hun huisje. Die heb ik echt honderd keer gekeken.
[ afbeelding ]
In die aflevering gingen de meiden van k3 opeens aan de diarree maar ze hadden een optreden . Dus de personages van Samson en Gert moesten doen alsof zij k3 waren en de kinderen in het publiek "hadden niks door"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |