Ik weet er helaas alles vanquote:Op maandag 2 juni 2025 10:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak ik dat vroeger gehoord heb
Piet piraat Piet piraat,quote:Op maandag 2 juni 2025 10:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet er helaas alles van
Eerst mijn dochter fan van die ellende en nu mijn kleindochter
Dat heb ik nooit gezienquote:Op maandag 2 juni 2025 10:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Piet piraat Piet piraat,
Ship ahoy hoi hoi...
Ja zeg het gaat al snel genoegquote:Op maandag 2 juni 2025 10:54 schreef Lovely het volgende:
Nog een uur en dan is de ochtend weer voorbij
Heel snel idd..quote:
Ik heb het allemaal gezienquote:
Ik was de grootste fan van 1999 tot circa 2006 [?]quote:
Dat heb ik gelukkig allemaal weer gemistquote:Op maandag 2 juni 2025 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal gezien
Te vaak
Met de kids
Mijn dochter vond het ook geweldig. Vreselijkquote:Op maandag 2 juni 2025 10:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik was de grootste fan van 1999 tot circa 2006 [?]
Echt de grootste fan.sta zelfs met ze op de foto als klein kind
Nu dacht ik echt dat ze hun middelvinger opstaken. Oops.quote:
Broodtrommels, hagelslag, posters, school schriftjes, dekbed, kussenslopen, rugtassen, sokken, T-shirts, badpak, verjaardagstaart.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn dochter vond het ook geweldig. Vreselijk
Snap ik...quote:Op maandag 2 juni 2025 10:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nu dacht ik echt dat ze hun middelvinger opstaken. Oops.
Opstartprobleempje.
En Samsonquote:
Daar hadden wij gelukkig het geld niet voor maar ik herken het wel vanuit die periode met mijn dochterquote:Op maandag 2 juni 2025 10:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Broodtrommels, hagelslag, posters, school schriftjes, dekbed, kussenslopen, rugtassen, sokken, T-shirts, badpak, verjaardagstaart.
Alles moest k3 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |