Ik heb ook Matje en Gregoire ja, maar die verwacht ik ook gewoon in een potentiėle vluchtquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:56 schreef hhh38 het volgende:
Heb een beetje laf gespreid. Maar hup Laurance, Delettre en Louvel!
Hoe haal je dit zo snel eruit?quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:59 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
De 36 FOK!kers kozen... afwisselend
O nee 35, 1 team zonder renners
https://www.cyclingmaster.nl/subleague.php?id=11quote:
Healy!quote:
Ja dat ben ik gvd... heb het gister aangepast, dacht ik, maar vermoedelijk niet opgeslagen...ik weet het nietquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:59 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
O nee 35, 1 team zonder renners
Opslaan gaat automatisch dus dat is het niet!quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat ben ik gvd... heb het gister aangepast, dacht ik, maar vermoedelijk niet opgeslagen...ik weet het niet
life = chaos momenteel...
Ja dat klopt.. ik weet dat ik mijn team gewist had maar ik zou zweren dat ik het team had ingevuld.. misschien dan bij de verkeerde etappe? Maar kan ook maar zo de browser gesloten hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Opslaan gaat automatisch dus dat is het niet!
Sorry.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden jullie de naam Healy niet effe kunnen noemen? Die had ik net geskipt
Vingegaard, indien daar nog niet van is gehoordquote:
Had hem wel bij de bekende cykelekspert gezien, maar jaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Morgen hele lastige dag om te voorspellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |