Prima keuze geweest zie ikquote:Op maandag 7 juli 2025 13:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Bini en Waerenskjold eruit gelaten ten faveure van Ackermann en De Lie. Durfde het niet aan na valpartijen, geen idee of de andere 2 betere keuzes zijn
Edit: Waerenskjold lijkt dus al een misser te zijn.
Ja dat heeft oprecht in alle kranten gestaan.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben voor de eerste en voor de laatste keer in de Picnic bingo getrapt. Al zal iemand wel weten dat Bittner in alle kranten heeft gestaan.
BERICHT VAN SPELLEIDING | 18:19 UUR :quote:
Probeert Steef nu ook al met onze poultjes te fucken?quote:Op maandag 7 juli 2025 18:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
BERICHT VAN SPELLEIDING | 18:19 UUR :
Er zijn momenteel conflicterende etappe-uitslagen (tussen LeTour.fr en PCS, o.a. ten aanzien van Danny van Poppel). Daarom wachten we wat langer met het verwerken van de etappeuitslag.
Als je nou wat meer zou doneren hadden we dit probleem niet!quote:Op maandag 7 juli 2025 18:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Probeert Steef nu ook al met onze peultjes te fucken?
Het is niet veel bij mij inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:52 schreef The_Undertone het volgende:
Ah shit, Mexicano heeft ook Mas, dat wordt niets 🤪
Die finishde vorige rit achteraan de groep, al had ik hem denk ik wel iets liever gehad dan Menos.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Roglic een paard voor deze rit, jeetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |