In mijn hoofd kan Milan aardig bergop en doet hij daarin niet veel onder voor Pedersen, maar misschien overschat ik hem wel.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Milan had hier toch nooit meer bij gezeten? Die schat ik bergop een stuk lager in dan Philipsen. Bini was wel goed bezig ja
1 keer bergop knallen lukt wel goed, maar bij de opeenvolging wordt ie snel minder.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In mijn hoofd kan Milan aardig bergop en doet hij daarin niet veel onder voor Pedersen, maar misschien overschat ik hem wel.
Jeanniere zat niet in de voorste groep zaterdag, dus dan kun je moeilijk zijn kaart spelen.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:52 schreef The_Undertone het volgende:
Is het bij Total Energies nu de kaart Turgis, de kaart Jeannière of gewoon allebei?
Weet ik, maar gaat nu over vandaag. Turgis mengt zich in de tussensprints voor het groen dus zal wellicht dan ook aan de finish meesprinten.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jeanniere zat niet in de voorste groep zaterdag, dus dan kun je moeilijk zijn kaart spelen.
Ik durf hem niet weg te laten dus maar weer in ploeg gedropt. Was toch al moeilijk kiezen welke kneus erbij moest voor plek 8.quote:
Ik laat hem er ter compensatie maar uitquote:Op maandag 7 juli 2025 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik durf hem niet weg te laten dus maar weer in ploeg gedropt. Was toch al moeilijk kiezen welke kneus erbij moest voor plek 8.
Het wordt ons niet makkelijk gemaakt met crashende figuren als Waerenskjold, Renard en Bini. En dan heb je ook nog de De Lie loterij.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik durf hem niet weg te laten dus maar weer in ploeg gedropt. Was toch al moeilijk kiezen welke kneus erbij moest voor plek 8.
Oh een crash van Waerenskjold ook nog. Twee ritten niet integraal kijken is niet bepaald handigquote:Op maandag 7 juli 2025 13:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het wordt ons niet makkelijk gemaakt met crashende figuren als Waerenskjold, Renard en Bini. En dan heb je ook nog de De Lie loterij.
Zijn team zegt dat hij ok is. Was maar kleine val..quote:Op maandag 7 juli 2025 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh een crash van Waerenskjold ook nog. Twee ritten niet integraal kijken is niet bepaald handig
Ik heb hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Bini en Waerenskjold eruit gelaten ten faveure van Ackermann en De Lie. Durfde het niet aan na valpartijen, geen idee of de andere 2 betere keuzes zijn
Edit: Waerenskjold lijkt dus al een misser te zijn.
Demare grijs en Penhoet niet. Ik snap dit spel niet.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bittner 11.7 bah. Ook Waerenskjold thuisgelaten omdat ik hem in andere pooltjes wel speel, speltip zes enzo
Die viel vrij hard ja.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:43 schreef hhh38 het volgende:
Top 8 + Marijn
Val was dus vrij erg? (Ik weet buiten de uitslag nog steeds weinig van de eerste 2 etappes)
Tsja Albanese is daar nou niet perse beter voor tochquote:Op maandag 7 juli 2025 15:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die viel vrij hard ja.
Weet ook niet of hij überhaupt van plan was om mee te sprinten in de volledig vlakke ritten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |