Laat eens te meer zien hoe ziek die doodsideologie is.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:39 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Plus extra bonuspunten op de schaal der persoonlijke brute wreedheid.
Wordt in die hoek vaak extra gewaardeerd en gerespecteerd.
Win/win.
behalve in japan, china, zuid-korea, taiwan, singapore, etc etcquote:Op maandag 2 juni 2025 17:19 schreef RotatoR het volgende:
Overal ter wereld hetzelfde gezeik met die doodscultus.
Klopt.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:51 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
behalve in japan, china, zuid-korea, taiwan, singapore, etc etc
Dood, barbaarse wreedheden, bekrompen gestoorde waanzin, beklemmende dwangmatigheid, over-the-top theatrale drama.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:19 schreef RotatoR het volgende:
Overal ter wereld waar het de vrijheid en de kans krijgt om op eigen koers te woekeren, bij het behalen van een bepaald aandeel uiteindelijk altijd hetzelfde gezeik met die doodscultus.
Tja, deze man had weten binnen te komen onder de Biden-regering. We weten helaas dat men in bepaalde kringen dol is op migranten uit niet-Westerse (en Islamitische) landen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:36 schreef Homey het volgende:
Toch weer bijzonder dat zo'n ongelofelijke westen hater verhuist naar.......het westen.
Ja, en vervolgens dit doet. Hij kon het zo goed vinden met zijn medemensen aldaar dat ie ze maar in de hens steekt. Dat heet integreren toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:36 schreef Homey het volgende:
Toch weer bijzonder dat zo'n ongelofelijke westen hater verhuist naar.......het westen.
Hoe meer moslims naar Nederland emigreren hoe sneller onze steun voor Israël stopt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, deze man had weten binnen te komen onder de Biden-regering. We weten helaas dat men in bepaalde kringen dol is op migranten uit niet-Westerse (en Islamitische) landen.
Dit is dezelfde handelswijze als Israel handhaaft, als een terrorist een aanslag pleegt komt het als een boemerang terug op zijn hele familie. Ik kan dit alleen maar toejuichen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:14 schreef HowardRoark het volgende:
Over effectief beleid gesproken. Meteen het land uit met zulke mensen.
[ twitter ]
[ twitter ]
Ook daar willen sommigen niet aan zoals we weten. Die willen juist meer Islam, hoofddoekjes in publieke functies, Islamitisch bankieren en men staat te trappelen om aan te schuiven bij een iftar.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:59 schreef Hathor het volgende:
Maar dit komt natuurlijk wel door al die zogenaamde imams die al die zogenaamde gelovigen wekelijks een dosis haat inspuiten. Ik zou eens beginnen met het sluiten van al dat soort haathuizen en het effectief uitzetten van al dat soort haat verspreiders.
Nou, laten we hopen dat het bij de nieuwe verkiezingen de goede kant slaat anders komen dit soort woke idioten aan de macht en zie ik de toekomst van dit land zeer somber inquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ook daar willen sommigen niet aan zoals we weten. Die willen juist meer Islam, hoofddoekjes in publieke functies, Islamitisch bankieren en men staat te trappelen om aan te schuiven bij een iftar.
Maar leg mij eens uit waarom een Nederlander hier baat bij zou hebben want ik snap er geen ene tyfus van.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ook daar willen sommigen niet aan zoals we weten. Die willen juist meer Islam, hoofddoekjes in publieke functies, Islamitisch bankieren en men staat te trappelen om aan te schuiven bij een iftar.
De dag dat wij hier zulk beleid krijgen hang ik echt de Nederlandse vlag uit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:14 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Is al geblokkeerd door een rechter.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De dag dat wij hier zulk beleid krijgen hang ik echt de Nederlandse vlag uit.
Ja, dat moet je willenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoe meer moslims naar Nederland emigreren hoe sneller onze steun voor Israël stopt.
Terecht. Zouden ze overal moeten doen met zulke types.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:14 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Mohamed Sabry Soliman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de PVV stemmen dusquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De dag dat wij hier zulk beleid krijgen hang ik echt de Nederlandse vlag uit.
Dit artikel is sowieso één en al sentiment, manufactured consent zoals Chomsky het noemt. Met objectieve nieuwsverslaggeving heeft dit niks te maken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:54 schreef LaDaDiDa het volgende:
Hoe komt het dat dit het hoofdartikel is op nu.nl https://www.nu.nl/midden-(...)rgelde-kinderen.html
En dat je helemaal niets hierover leest?
Gok ff dat als een brandbom door een Israëliër bij een pro Pallie demonstratie was gegooid en er iemand in kritieke toestand lag, het toch wel zichtbaarder zou zijn.
Wordt nu.nl ook gesponsord door moslim landen ofzo?
Als ze dit soort beleid zouden kunnen maken zou ik best op ze stemmenquote:
Daar moet je ook wel enigszins doorheen (kunnen) prikkenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als ze dit soort beleid zouden kunnen maken zou ik best op ze stemmenHet is niet echt een competente partij gebleken.
Voor mij is het meest veelzeggende dat zelfs de SGP kritiek had op Faber haar werkwijze en punten van het plan waar ze mee bezig was. Dat is de eerste partij die minder moslims in het land wil en de laatste partij die zomaar openlijk kritiek levert op een ander.
Ik vond het ook wel qua onderwerp en beschrijving weer een heel eenzijdig artikel wat zoals je zegt meer op sentimenten speelt dan daadwerkelijk informeert.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit artikel is sowieso één en al sentiment, manufactured consent zoals Chomsky het noemt. Met objectieve nieuwsverslaggeving heeft dit niks te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |