Dan heeft zij de macht in handen die eventuele chanteurs aan te pakken.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:45 schreef Swango het volgende:
[..]
Dit is inderdaad erg opmerkelijk, kan het zijn dat zij wordt gechanteerd?
Snap ik maar echt overdreven is het dus niet. En de angel is er ook nog lang niet uit.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh ik praat het zeker ook niet goed wat daar gebeurd is
Nee die zal er ook niet snel uit gaan vrees ikquote:Op maandag 2 juni 2025 09:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Snap ik maar echt overdreven is het dus niet. En de angel is er ook nog lang niet uit.
Ik heb het al vaker gezegd. De religie van de vrede heeft dezelfde kenmerken als het nazisme van de vorige eeuw. Daar gaan we nog een hele hoop ellende van krijgen. Eeuh, ok alsof we dat al niet hebben 🤮🤮🤮quote:Op maandag 2 juni 2025 08:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die hebben we natuurlijk al bijna gehad in Amsterdam. De kans is er zeker dat er nog eens een synagoge wordt aangevallen of zo. Dit zal in ieder geval zeker niet het laatste incident zijn dat we hebben gezien in het Westen.
Tja, er zijn ook hier op FOK! al mensen die denken dat er zich daar een 'Holocaust' afspeelt. En dit beeld wordt ook doelbewust aangewakkerd door sommige activisten:quote:
Ja dat lijkt me nog al logisch.quote:
Het staat wel op NOS.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:51 schreef Ann-Lynn het volgende:
Vermoed dat we over deze aanslag alleen maar horen, omdat het in de VS is gebeurd. Ik heb alleen bij de Telegraaf iets gevonden over de doodgeschoten hoogzwangere vrouw, AD en NU.nl en NOS niks gevonden (ook niet uitgebreid gezocht geef ik toe). Hoeveel voorvallen zijn er in andere landen waar we niets over horen?
Geen ID waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat een rare inefficiente, doch wel sadistische aanslag ook. In het land van miljoenen vuurwapens ga je voor zelfgeknutselde brandbommen en vlammenwerper?
Hij was hoogstwaarschijnlijk een illegaal. Die er onder Biden al uitgezet had moeten worden (2023).quote:Op maandag 2 juni 2025 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat een rare inefficiente, doch wel sadistische aanslag ook. In het land van miljoenen vuurwapens ga je voor zelfgeknutselde brandbommen en vlammenwerper?
Budget jihadisme.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dat denk ik niet, dan hadden de rechters, politie, burgermeesters etc., in Italië het ook niet zo moeilijk gehad met de maffia. Die absurde pro-Palliebeweging op het noord-westelijk halfrond is toch ook een soort maffia?quote:Op maandag 2 juni 2025 08:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan heeft zij de macht in handen die eventuele chanteurs aan te pakken.
Maar nee, ze werkt gewoon mee met de terroristen.
Ja hoor, 10000 zelfs....quote:Op maandag 2 juni 2025 09:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me nog al logisch.
Daar liggen meer dan 10000 kinderlijken ipv 6 mensen in Colorado.
Zoals het hoort, gewoon tegen optreden en neerslaan.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:52 schreef FlippingCoin het volgende:
wat kunnen we doen aan dat aanhoudende extreem linkse geweld?
Hopelijk krijgt die een vervelende doodstraf.
Uitzetten, op de terrorismelijst zetten van sleutelfiguren, antisemitisme met een verdubbelaar opnemen in het strafrecht. Schade verhalen en zwaar straffen voor aanvallen op agenten.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Nog meer immigranten binnenhalen die een hekel aan ons hebben.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Plus extra bonuspunten op de schaal der persoonlijke brute wreedheid.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |