hmmms zie je vaak je dochter? of meer net als bij mij met mijn ma, goed als we elkaar zien maar lopen de deur niet plat?quote:Op maandag 2 juni 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat het jammer dat ik zo laat terug ben van het overleg. Had ik dat niet gehad dan had ik mijn dochter mee genomen uit eten omdat het haar verjaardag is.
Ik neem haar niet mee naar mijn werk, ze heeft haar eigen werk
quote:
Waarom quote je mij erbij?quote:Op maandag 2 juni 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja je hebt ook meer van Klene, maar ik ben niet zo gek op alleen drop. Ik vind die drop/fruit muntdrop het lekkerst
Die hebben ze niet van het eigenmerk dat is alleeen drop hebben ze bij de lidll ook wel
Maar niet in de winkel let maar eens opquote:Op maandag 2 juni 2025 09:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze bedoel je? https://www.ah.nl/product(...)-muntdrop-drop-fruit
Die hebben ze hier wel bij de Ah
als ik naar supermarkt ga, kom er niet om sociaal te doen he... en best oude omaatje wil ik nog ff aanspreken. en ff kletspraatje, maar mijn doel is pakken wat ik wil hebben en zsm weg.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik dat jonge grut wat snel vanuit het werk even boodschappen gaan doen en overal de kar laten saan en heen en weer vliegen
Newsflash: dat wil bijna iedereen, de producten pakken, afrekenen en zsm weer weg.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
als ik naar supermarkt ga, kom er niet om sociaal te doen he... en best oude omaatje wil ik nog ff aanspreken. en ff kletspraatje, maar mijn doel is pakken wat ik wil hebben en zsm weg.
de supermarkt kom ik nou niet echt om sociaal te doen met bejaarden enzo.
Euhm nou niet iedereen is mijn ervaring. lol ze willen vaak praatje. of anders zet je je winkelkar niet dwars in gangpad enzo.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Newsflash: dat wil bijna iedereen, de producten pakken, afrekenen en zsm weer weg.
Ja, een beetje lame wel zo in de schoot geworpenquote:
Nee, nooit.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:46 schreef kree het volgende:
doen jullie wel eens dan? ff praatje maken met ouwetjes?
Zelf heb ik 6 jaar bij de AH gewerkt als bijbaan en ik kan je zeggen dat je best veel wordt aangesproken door klanten. En niet alleen om te vragen waar de zonnatura produkten staanquote:Op maandag 2 juni 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
De enige interactie die ik in de supermarkt heb is even kort met de ah medewerker als ik bij de zelfscan toevallig een steekproef krijg.
ik nooit gewerkt. maar kan me dat voorstellen, tis uitje ook joh voor die ouderen die boodschappen doen.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zelf heb ik 6 jaar bij de AH gewerkt als bijbaan en ik kan je zeggen dat je best veel wordt aangesproken door klanten. En niet alleen om te vragen waar de zonnatura produkten staan
Wel veelal door ouderen dat wel.
Je bedoelt hoe Ajax het in de schoot geworpen kreeg tot aan de laatste weken van het seizoen.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, een beetje lame wel zo in de schoot geworpenMaargoed zo zal Psv zich ook de laatste weken vd competitie gevoeld hebben.
Nee, dat ga ik echt niet doen, zomaar met mensen in gesprek gaan in een supermarkt.quote:
hmmm echt? juist daar heb ik er neit zo moeite mee, laat staan met ouderen? komen altijd wel mooie verhalen uit ook.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik echt niet doen, zomaar met mensen in gesprek in een supermarkt.
Ik zal eens kijken vanmiddag, mits ik er aan denkquote:Op maandag 2 juni 2025 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar niet in de winkel let maar eens op
Ik zie dat ze nu in de aanbieding zijn, ga gelijk bestellen want ben er doorheen
Je had toch niks met voetbal, maar zei alleen dat je wist dat je Ajax deed haten?????quote:Op maandag 2 juni 2025 09:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe Ajax het in de schoot geworpen kreeg tot aan de laatste weken van het seizoen.
Is het zeker idd. En heb toen ook nog 2 jaar lang boodschappen bezorgd (was nog geen albert.nl, maar een gratis dienst in de regio zodat ouderen niet de boodschappen mee hoefden te sjouwen) en dan kwam je bij 80+ klanten en dan raakte je vaak zo wel even een kwartiertje aan de praat. Hadden die mensen ook een fijn gevoel en kreeg ik op de kop dat ik zolang weg bleefquote:Op maandag 2 juni 2025 09:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik nooit gewerkt. maar kan me dat voorstellen, tis uitje ook joh voor die ouderen die boodschappen doen.
voor mij heel anders want snel race ik met de kar door die winkel en pak pak pak. ben zo klaar ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |