Heb ik echt nodig, bedankt gastheer gebrokenglas.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt heerlijke thee in voor Borrelnootje00
[ afbeelding ]
Een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op maandag 2 juni 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmm, dat vind je vast niet lekker, dat er in je thee gezwommen is....
En zo is hetquote:Op maandag 2 juni 2025 08:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een gegeven paard niet in de bek kijken
Gelijk doorverkopen, leveren goed geld op.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een gegeven paard niet in de bek kijken
quote:Op maandag 2 juni 2025 08:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelijk doorverkopen, leveren goed geld op.
Ja lekker. Daar geniet ik altijd wel van als je buiten naar binnen kan halen.quote:
Nou, dat laat ik me geen tweede keer zeggen.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb ik echt nodig, bedankt gastheer gebrokenglas.
Voor jou nog een kopje koffie? Met een koekje?
Dat is erg liefdevol zegquote:Op maandag 2 juni 2025 08:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mijn pa heeft er een verhaal vertelt best extreem maar toen hij in Libanon was als militair.
Een heel arm iemand gaf hem eten (uit dankbaarheid, gastvrijheid). Het was niet te vreten, maar hij at het op. Die man had helemaal niks (mega arm) en toch deelde hij wat hij had.
Moest ik aan denken.
Hier voor jou, een vers gezet bakje koffie met een kletskopje erbij. ☕️🍪quote:Op maandag 2 juni 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat laat ik me geen tweede keer zeggen.
Graag.
Vandaag 20 graden morgen 25.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker. Daar geniet ik altijd wel van als je buiten naar binnen kan halen.
quote:Op maandag 2 juni 2025 08:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hier voor jou, een vers gezet bakje koffie met een kletskopje erbij. ☕️🍪
Heb dit soort verhalen wel vaker gehoord. Ze zijn gewoon heel dankbaar dat ze geholpen willen dat ze het laatste wat ze hebben willen delenquote:
Ja precies dat. Zo was dat ook.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dit soort verhalen wel vaker gehoord. Ze zijn gewoon heel dankbaar dat ze geholpen willen dat ze het laatste wat ze hebben willen delen
De zoon van een vriend verteld dat ook. Die zit ook vaak in oorlogsgebiedenquote:Op maandag 2 juni 2025 08:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies dat. Zo was dat ook.
Ja krijg je wel een andere kijk van bepaalde situaties.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zoon van een vriend verteld dat ook. Die zit ook vaak in oorlogsgebieden
Ja, het is niet voor niets dat mensen die daar heen gaan veranderdterug komen en vaak hun leven lang getaumatiseerd zijn.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja krijg je wel een andere kijk van bepaalde situaties.
Ik had een sergeant die in Libanon had gezeten. Meerdere zelfs.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mijn pa heeft er een verhaal vertelt best extreem maar toen hij in Libanon was als militair.
Een heel arm iemand gaf hem eten (uit dankbaarheid, gastvrijheid). Het was niet te vreten, maar hij at het op. Die man had helemaal niks (mega arm) en toch deelde hij wat hij had.
Moest ik aan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |