Ja zeker, niet te warm niet te koud. Beetje moe, ik heb een nieuwe wekker (mijn kat). Die gaat mij nu standaard stalken rond 6 uur dit keer was het 5.45.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met Borrel? Genieten zeker van dit weer?
O dat is minder, kan je je slaapkamer deur dan niet dicht doen?quote:Op maandag 2 juni 2025 08:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zeker, niet te warm niet te koud. Beetje moe, ik heb een nieuwe wekker (mijn kat). Die gaat mij nu standaard stalken rond 6 uur dit keer was het 5.45.
Ik heb chronisch slaaptekort de laatste tijd.
Het is een Siamees, hij word erg vocaal als die iets wilt.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, kan je je slaapkamer deur dan niet dicht doen?
O lastig, en een gedluidsdempertje voor katten is er zeker nietquote:Op maandag 2 juni 2025 08:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het is een Siamees, hij word erg vocaal als die iets wilt.
Haaha nee.. we nemen het maar voor liefquote:Op maandag 2 juni 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lastig, en een gedluidsdempertje voor katten is er zeker niet
Ja, je kan niet andersquote:Op maandag 2 juni 2025 08:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haaha nee.. we nemen het maar voor lief
Geen aircoquote:
Inderdaad, laten we nog maar eens een bak koffie nemenquote:Op maandag 2 juni 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
We gaan het wel zien wat er komt, kan er toch niets aan veranderen
Proostquote:Op maandag 2 juni 2025 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we nog maar eens een bak koffie nemen
Koffie bolkquote:Op maandag 2 juni 2025 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we nog maar eens een bak koffie nemen
Maar voor arko is geen airco nodig wantquote:
Een lekker kopje thee dan? 🫖quote:Op maandag 2 juni 2025 08:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Koffie bolk
Ik visualiseer dat ik koffie drink maar doe het niettoch lekker
Ah oké.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar voor arko is geen airco nodig want
Alle Ramen Kunnen Open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |