Bij mij moet niemand, willen ze komen komen ze, willen ze niet dan nietquote:Op maandag 2 juni 2025 10:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga niet zo vaak op bezoek bij mn ma.... denk jij als ma. mss moet ik meer doen?
quote:Op maandag 2 juni 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal niet, maar.....nou ff na afgelopen week. maakte me zorgen over suiker ook? nu was check bij de huisarts wel weer oke. maarja toch had ik vorige week te hoog enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
je lijkt onwijs op mijn maquote:Op maandag 2 juni 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij moet niemand, willen ze komen komen ze, willen ze niet dan niet
Het zelfde met de Kerst, of zo, iedereen welkom maar het is hier geen verplichting. Ieder heeft zijn eigen leven en dat moeten ze lekker zelf indelen
Doe ik ook altijd bij de zelfscan kassaquote:Op maandag 2 juni 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch en aangezien je ze toch niet meer zo kan inleveren dan maar zo doen
Jobs?quote:
Je uitslagen die je gaf waren wel een voorstadia van. Toen ik het zo hoog had moest ik om de 3 maanden komen voor controlequote:Op maandag 2 juni 2025 10:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou ff na afgelopen week. maakte me zorgen over suiker ook? nu was check bij de huisarts wel weer oke. maarja toch had ik vorige week te hoog enzo
Zo hoort het ook te zijn, je kinderen hebben een eigenleven nu en dat houdt in dat je moet loslaten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |