Ja hoor. Werkt prima, zoals je ziet.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
idd. maar alsnog werkt topic anders niet als het alleen reeks smileys zijn.
Ze werkt drie dagen in de week, vaak komt ze een van die drie dagen eten.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:36 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zie je vaak je dochter? of meer net als bij mij met mijn ma, goed als we elkaar zien maar lopen de deur niet plat?
dat zij best wel hoop zakjes snoep?quote:Op maandag 2 juni 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo heb ff die 40 zakken snoepjes besteld, 2 voor de prijs van 1 is altijd mooi meegenomen
Voor 50 euro besteld, dan lever ik een zegelboekje in en de knip merkt er niets van
Kan je weer even vooruitquote:Op maandag 2 juni 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo heb ff die 40 zakken snoepjes besteld, 2 voor de prijs van 1 is altijd mooi meegenomen
Voor 50 euro besteld, dan lever ik een zegelboekje in en de knip merkt er niets van
Oeps had Hey:W Aeque bij moeten staan ppffffquote:
mwah ik moet je beetje als mijn ma zien en als oma dan ook.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze werkt drie dagen in de week, vaak komt ze een van die drie dagen eten.
Donderdag komt ze vaak koffie drinken met de kleine meid. En als de kinderen het weekend bij haar zijn zie ik haar ook regelmatig
Als de kinderen bij paps zijn zie ik haar vaak het weekend niet
Niemand vraagt dat toch ookquote:Op maandag 2 juni 2025 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
als ik naar supermarkt ga, kom er niet om sociaal te doen he... en best oude omaatje wil ik nog ff aanspreken. en ff kletspraatje, maar mijn doel is pakken wat ik wil hebben en zsm weg.
de supermarkt kom ik nou niet echt om sociaal te doen met bejaarden enzo.
MOrguh bstgn boyquote:
hahaha ja daarom dus dat ik vaak laat bezorgen, maar als ik er ben doe ook wel praatje vaak toch. tis makkelijk ook vaak.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand vraagt dat toch ook![]()
Ik zie ook vaak groepjes moeders met kinderwagens bij elkaar staan te bebben hoor. Of met jankende kinderen die aan de jas staan te trekken
Ik heb ook helemaal niets met voetbal, maar alleen al door hier te posten krijg ik er teveel van meequote:Op maandag 2 juni 2025 09:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik elke maandag niet meekrijg van anderen.
Zit niet zoveel in zo zakkie 100 gramquote:
Ja toch en aangezien je ze toch niet meer zo kan inleveren dan maar zo doenquote:Op maandag 2 juni 2025 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je weer even vooruitZegelboekje in lever is wel fijn hoef je idd niet zoveel te betalen
Ja, maar ik vind bezoek sowieso altijd wel gezellig hoor.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
mwah ik moet je beetje als mijn ma zien en als oma dan ook.
maar weet die vindt t altijd leuk kleinkinderen en ons op bezoek.
ik ga niet zo vaak op bezoek bij mn ma.... denk jij als ma. mss moet ik meer doen?quote:Op maandag 2 juni 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind bezoek sowieso altijd wel gezellig hoor.
Heb ook vaak op zaterdag of zondag morgen alle kids hier met de kleinkids.
Maar dan ben ik zo druk dat ik er zelf weinig aan heb
Nee eigenlijk helemaal niet, maar.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |