Ik heb niks gezienquote:Op maandag 2 juni 2025 22:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zag anders genoeg reacties in dit topic daarover gisteren.
Hooguit half, zeker niet helemaal.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Russel was er volledig voorbij, ver zelfs op een gegeven moment.
En dan komt de casus weer dat Max in dit scenario pas na de bocht weer een actie zou mogen maken, anders had hij hem ook niet voorbij gelaten.
Je zei het zelfquote:
Volledig was misschien wat overdreven. Neemt niet weg dat de rest van het punt gewoon staat. Russell stuurt ook totaal niet op een gekke plaats in.quote:
Opzettelijk veroorzaken van een botsing in een sport als dit vind ik wel schandalig hoor, laten we dat alsjeblieft niet goedpraten.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Men doet wel alsof het een soort moordaanslag was, maar dat is nogal bezijden de waarheid. Was het opzettelijk? Ja, dat denk ik wel. Was het levensgevaarlijk of daadwerkelijk keihard op iemand inrijden? Nee. Hij stuurde gewoon niet in. Russell wel. Gevolg: touché. Schade: geen.
Dat beweer ik ook niet.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volledig was misschien wat overdreven. Neemt niet weg dat de rest van het punt gewoon staat. Russell stuurt ook totaal niet op een gekke plaats in.
Helemaal niet?quote:
Want? We hebben het hier over naar iemand toe sturen, dat heb ik nergens gezegd. Dat hij op hem inrijdt is algemeen geaccepteerd en daarom heeft die 10s.quote:
En hij gaf op het laats een dot gas bij om toch weer naast Russell te komen. Belangrijk detail. Er wordt hier vaak nogal simpel alleen naar stuurbewegingen gekeken maar het stuur is niet het enige wat de auto beweegt.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Men doet wel alsof het een soort moordaanslag was, maar dat is nogal bezijden de waarheid. Was het opzettelijk? Ja, dat denk ik wel. Was het levensgevaarlijk of daadwerkelijk keihard op iemand inrijden? Nee. Hij stuurde gewoon niet in. Russell wel. Gevolg: touché. Schade: geen.
Op hem inrijden lees ik als op hem afsturen. Maar je bedoelt blijkbaar wel vaker iets anders dan dat je opschrijft.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helemaal niet?
[..]
Want? We hebben het hier over naar iemand toe sturen, dat heb ik nergens gezegd. Dat hij op hem inrijdt is algemeen geaccepteerd en daarom heeft die 10s.
Dat jij dat zo leest is niet mijn schuld. De hele wereld zag dat Max op hem inreed. Is geen kwestie van interpretatie, is simpelweg een feit.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Op hem inrijden lees ik als op hem afsturen. Maar je bedoelt blijkbaar wel vaker iets anders dan dat je opschrijft.
Russell stuurde niet af op Verstappen. Hij dacht dat die een positie terugkreeg en stuurde (dacht hij) om Max heen. Maar ineens accelereerde Max.quote:Wat mij betreft was het Russell die afstuurde op Verstappen, doordat Verstappen hem belette in te sturen.
Niet bewust, maar hij was wel diegene die stuurde. Max hield het stuur recht.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat jij dat zo leest is niet mijn schuld. De hele wereld zag dat Max op hem inreed. Is geen kwestie van interpretatie, is simpelweg een feit.
[..]
Russell stuurde niet af op Verstappen. Hij dacht dat die een positie terugkreeg en stuurde (dacht hij) om Max heen. Maar ineens accelereerde Max.
En je punt is ?quote:Op maandag 2 juni 2025 23:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet bewust, maar hij was wel diegene die stuurde. Max hield het stuur recht.
Omdat max afremde en hij dacht die plek te krijgen. Als ik met de voet een straat wil oversteken enquote:Op maandag 2 juni 2025 23:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet bewust, maar hij was wel diegene die stuurde. Max hield het stuur recht.
Chevy duidelijk maken wat insturen is.quote:
George stuurt in voor een bocht.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Chevy duidelijk maken wat insturen is.
Dat is niet waar.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gister vond je er nog niks mis mee
Ik denk dat je meer kans hebt om een stenen muur wat bij te brengen.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Chevy duidelijk maken wat insturen is.
Trieste persoonlijke aanval maat. Dacht dat dat verboden was?quote:Op maandag 2 juni 2025 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer kans hebt om een stenen muur wat bij te brengen.
Als jij weet hoe ik een stenen muur leer om zich als een hond droog te schudden, graag. Ik heb last van optrekkend vocht.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer kans hebt om een stenen muur wat bij te brengen.
Ik heb zijn actie nóch gisteren, nóch vandaag ergens goedgepraat he?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opzettelijk veroorzaken van een botsing in een sport als dit vind ik wel schandalig hoor, laten we dat alsjeblieft niet goedpraten.
Als je dit ziet is een drive through wel sowieso voldoende, misschien dat 5/10s net te weinig was, maar meer is niet nodig.
Ik kan je hier helaas niet bij helpen.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:15 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Als jij weet hoe ik een stenen muur leer om zich als een hond droog te schudden, graag. Ik heb last van optrekkend vocht.
Mooi zo zou ik zeggenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |