Bij presidentsverkiezingen bepaalt de meerderheid.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had die als grooste partij niet dat recht?
Dit ook wel jaquote:Op maandag 2 juni 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had een keer een fietser die klaagde dat ik mijn hand niet uit stak toen ik achterom keek om naar links te gaan. Ze had liever een klap in haar gezicht gehad volgens mij
Ik heb er echt zo'n hekel aan dat zulke figuren harder fietsen dan ik door die luie elektrische fietsen. Zelden zijn ze geschikt voor die snelheid.
quote:
quote:
Bingo?quote:
Als fietser op een rotonde willen afslaan en dan een wielrenner bijna van de sokken rijden omdat die me rechts wilde inhalenquote:
Wielrenners zijn dan ook wel een smet op de weg (letterlijk als ze niet goed uitkijken).quote:Op maandag 2 juni 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als fietser op een rotonde willen afslaan en dan een wielrenner bijna van de sokken rijden omdat die me rechts wilde inhalen
Waar?quote:
Hou bij je, ik moet naar huis lopen later en ik heb geen jas mee.quote:
In Bergen.quote:
Ja, ik wist ook helemaal niet dat ze dat hadden afgegeven voor vandaag.quote:
Da's niet het Bergen vlak bij mij gok ik?quote:Op maandag 2 juni 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Bergen.
En het valt er even flink uit ook nu.
Genieton.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Volgens buienradar komt hier zo ook een mooi blauwrood strookje aan.
Deze staat op Zoom.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet het Bergen vlak bij mij gok ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |