Mart de Kruif wil rust terugbrengen bij De Graafschap: ‘Mensen zeggen dat je er schoon ingaat en vuil uitkomt’quote:Op maandag 2 juni 2025 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mart de Kruif. @:rellende_rotscholier
Ik dacht dat het een naamgenoot was, maar dit is dus echt militair duider Mart de Kruif. Doet denken aan die keer dat Diederik Gommers zich met voetbal ging bemoeien.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mart de Kruif wil rust terugbrengen bij De Graafschap: ‘Mensen zeggen dat je er schoon ingaat en vuil uitkomt’
Voor de kerst weer weg, meer onrust dan ooit achterlatend.
Hij komt toevallig uit de Achterhoek. En hij heeft misschien enig gezag. Ik weet niet of er meer overwegingen zijn geweest.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een naamgenoot was, maar dit is dus echt militair duider Mart de Kruif. Doet denken aan die keer dat Diederik Gommers zich met voetbal ging bemoeien.
De Kruif, tegenwoordig vakkundig duider van de oorlogen in Oekraïne en Gaza in televisieprogramma’s als Vandaag Inside en WNL Op Zondag, werd eerder dit jaar benaderd voor de functie van preses door adviseur Guus Hiddink en oud-voorzitter Derk Haank van De Graafschap.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mart de Kruif wil rust terugbrengen bij De Graafschap: ‘Mensen zeggen dat je er schoon ingaat en vuil uitkomt’
Voor de kerst weer weg, meer onrust dan ooit achterlatend.
Die ontzettende lul van een Guus Hiddink vond het ook een goed idee om die dode Marinus Dijkhuizen voor de groep te zetten. Ik HAAT die man.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:56 schreef Szura het volgende:
[..]
De Kruif, tegenwoordig vakkundig duider van de oorlogen in Oekraïne en Gaza in televisieprogramma’s als Vandaag Inside en WNL Op Zondag, werd eerder dit jaar benaderd voor de functie van preses door adviseur Guus Hiddink en oud-voorzitter Derk Haank van De Graafschap.
Wel een meevaller dat op zijn minst duidelijk is wie verantwoordelijk zijn voor zo'n gruwelaanstelling.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die ontzettende lul van een Guus Hiddink vond het ook een goed idee om die dode Marinus Dijkhuizen voor de groep te zetten. Ik HAAT die man.
Leuke onzinpost weer van je.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:00 schreef Szura het volgende:
Verder is DGS al jarenlang een dood paard joh, gewoon een keer stoppen met trekken
Ik kan niet de enige zijn die het opvalt dat Alex Kroes doodenge ogen heeft.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wel een meevaller dat op zijn minst duidelijk is wie verantwoordelijk zijn voor zo'n gruwelaanstelling.
Bij Ajax wacht ik nog op namen en rugnummers. Dat holle gelul over breedgedragen interesseert me niet. Ik wil patient zero.
Buitengewoon opmerkelijk nieuws uit Sevilla: Antonio Cordon wordt daar TD, lijkt het.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan niet de enige zijn die het opvalt dat Alex Kroes doodenge ogen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie niks aparts eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie vooral een Napoleoncomplexquote:Op maandag 2 juni 2025 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2025 23:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Buitengewoon opmerkelijk nieuws uit Sevilla: Antonio Cordon wordt daar TD, lijkt het.
Die werkte bij Villarreal en nota bene Betis samen met Pellegrini.
En..Die gaat dat toch niet doen joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Kun je momenteel alleen maar verliezen, ja. Begreep dat er financieel niet zoveel mogelijk is. Hoewel er een aanbod bij Imanol op tafel ligt.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die gaat dat toch niet doen joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet bevestigen noch ontkennen dat ik gevraagd ben.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij komt toevallig uit de Achterhoek. En hij heeft misschien enig gezag. Ik weet niet of er meer overwegingen zijn geweest.
https://www.volkskrant.nl(...)s-te-noemen~b817563dquote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:04 schreef Szura het volgende:
Olcay Gulsen heeft Wierd ooit terecht een racist genoemd (fascist was nog beter geweest) en nu moet ze van zijn rechtse reetlikkers excuses maken want wat een schande is dat! Iemand woke en irritant links noemen mag dan natuurlijk wel weer.
https://www.mediacourant.(...)oet-nu-sorry-zeggen/
Talkshowaids
Al besproken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)s-te-noemen~b817563d
Sander heeft ook een pittige mening over talkshowaids.
(Dat hij zelf Op1 heeft gepresenteerd laat dan hij wel even weg, maar goed)
Heeft uiteindelijk wel zn domme bek gehouden, morgen na 6 Gladiator weer een kansquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |