Ik lees ook mee en ben blij dat jij het typt.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huisarts
Die credit wil ik hem dan nog geven
Had niks te maken met drank ( ten minste niet dat moment )
Jep en de rest heeft hij ook in dts gepostquote:Op zondag 1 juni 2025 21:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik lees ook mee en ben blij dat jij het typt.Want op deze manier worden dingen nog eens extra opgeblazen en uit hun verband getrokken. Het veroorzaakt weer discussie enz. En kree is soms wel lastig te volgen, maar hij moest zich melden bij de huisarts voor een check. Zo heb ik het ook begrepen.
ja?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:25 schreef Masberum het volgende:
@:kree zit je nog in dat Christelijke bandje?
Daar houdt niemand hier van.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:14 schreef kree het volgende:
ik hou niet zoveel van vooroordelen enzo. dat moet ik wel ff zeggen.
Ik wel, ze zijn namelijk meestal wel gestaafd op statistieke waarschijnlijkheid om correct te zijn. Zolang het niet doorschiet kunnen vooroordelen best nuttig zijn. Net als het vooroordeel dat als je een gat in je C.V. hebt bijvoorbeeld je het minder geschikt maakt voor het werk. In het algemeen klopt dat en bespaart het de werkgever tijd. Vooroordelen kunnen best goed zijnquote:
Nou @kree .... TS dus wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik wel, ze zijn namelijk meestal wel gestaafd op statistieke waarschijnlijkheid om correct te zijn. Zolang het niet doorschiet kunnen vooroordelen best nuttig zijn. Net als het vooroordeel dat als je een gat in je C.V. hebt bijvoorbeeld je het minder geschikt maakt voor het werk. In het algemeen klopt dat en bespaart het de werkgever tijd. Vooroordelen kunnen best goed zijn
Ik heb het verkeerd begrepen inderdaad. Omdat hij dat verhaal nogal onsamenhangend postte in 1 vd Masberumtopics. @greysbones heeft me bijgepraat, waarvoor dankquote:Op zondag 1 juni 2025 21:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik lees ook mee en ben blij dat jij het typt.Want op deze manier worden dingen nog eens extra opgeblazen en uit hun verband getrokken. Het veroorzaakt weer discussie enz. En kree is soms wel lastig te volgen, maar hij moest zich melden bij de huisarts voor een check. Zo heb ik het ook begrepen.
whah ben niet zo voor oodrelerig he? Ik ga van uit vraagt TS zelf ook maar. het is best wel herkenbaar ook zeg maar alle vooroordelen hier op fok.quote:
heums geef het ff kans, ik was in het verleden ook niet zo makkelijk nl met toegeven fouten.quote:
heums wat bedoel je? welke kans?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
heums geef het ff kans, ik was in het verleden ook niet zo makkelijk nl met toegeven fouten.
wat ik bedoel en als je helemaal in verslaving zit, dat je mss niet zo snel ff ziet wat de juiste keuzes zijn. het koste mij ook tijd? maar uiteindelijk ;lukt t wel denk. dus denk ook moeten jullie TS ff wat meer kans geven.quote:
En wat heeft dat met vooroordelen van/door TS te maken?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik bedoel en als je helemaal in verslaving zit, dat je mss niet zo snel ff ziet wat de juiste keuzes zijn. het koste mij ook tijd? maar uiteindelijk ;lukt t wel denk. dus denk ook moeten jullie TS ff wat meer kans geven.
Soms is tijd niet iets dat je hebtquote:Op zondag 1 juni 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik bedoel en als je helemaal in verslaving zit, dat je mss niet zo snel ff ziet wat de juiste keuzes zijn. het koste mij ook tijd? maar uiteindelijk ;lukt t wel denk. dus denk ook moeten jullie TS ff wat meer kans geven.
dat er telaak al veel te slecht over wordt gedacht? want is toch maar verslaafde "neem niet serieus enzo"quote:Op zondag 1 juni 2025 22:11 schreef r_one het volgende:
[..]
En wat heeft dat met vooroordelen van/door TS te maken?
ik snap dat, maar weet ik heb daar geen ervaring mee met kinderen. maar snap the wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms is tijd niet iets dat je hebt
En zeker niet als er kinderen in het spel zijn
Ik zou als moeder vechten tot en met als mijn man een verslaving had
Want dat is iets waar jij je kinderen niet aan bloot wilt stellen
Dan heb je over vooroordelen over TS; ik vroeg naar vooroordelen van/door TS, want hij zegt er wél van te houden.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
dat er telaak al veel te slecht over wordt gedacht? want is toch maar verslaafde "neem niet serieus enzo"
enne dat s slechte gedachte. want ook iedereen heeft een kans of nieuwe kans altijd wmb. iig.
T S is in voorgaande topics gewaarschuwd dat hij zijn werk en relatie zou gaan verliezen als hij zo door zou gaan, daar is niet naar geluisterd, is ook zijn keusquote:Op zondag 1 juni 2025 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
dat er telaak al veel te slecht over wordt gedacht? want is toch maar verslaafde "neem niet serieus enzo"
enne dat s slechte gedachte. want ook iedereen heeft een kans of nieuwe kans altijd wmb. iig.
En in begrijpelijk Nederlands bij voorkeur.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap dat, maar weet ik heb daar geen ervaring mee met kinderen. maar snap the wel.
toch denk ik mss moet je meer Iers als hulp geven ipv afkraken en alles veroordelen, het helpt niet nl in mijn ervaring.
ik denk met name kinderen. maar dat weet hij toch ook wel........ denk mss is het nu tijd voor actie te ondernemen enzo voor het erger gaat worden?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
T S is in voorgaande topics gewaarschuwd dat hij zijn werk en relatie zou gaan verliezen als hij zo door zou gaan, daar is niet naar geluisterd, is ook zijn keus
Nu zijn we een fase verder waarbij het over zijn kinderen gaat
Die volwassen ex van hem kan de relatie verbreken
Kinderen hebben die keus nog niet en worden er mee geconfronteerd
Dat vind ik schadelijk
Dus nee hij heeft geen tijd meer
We kraken hem ook niet af hij kraakt de adviezen af die wij geven en ja daar hoort ook de huisarts bij, het advies wat jij ook gafquote:Op zondag 1 juni 2025 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap dat, maar weet ik heb daar geen ervaring mee met kinderen. maar snap the wel.
toch denk ik mss moet je meer Iers als hulp geven ipv afkraken en alles veroordelen, het helpt niet nl in mijn ervaring.
Helemaal mee eens voordat er dadelijk dingen gebeuren waar niemand vrolijk van wordtquote:Op zondag 1 juni 2025 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk met name kinderen. maar dat weet hij toch ook wel........ denk mss is het nu tijd voor actie te ondernemen enzo voor het erger gaat worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |