abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217824364
quote:
99s.gif Op zondag 1 juni 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
Huisarts
Die credit wil ik hem dan nog geven
Had niks te maken met drank ( ten minste niet dat moment )
Ik lees ook mee en ben blij dat jij het typt. ^O^ Want op deze manier worden dingen nog eens extra opgeblazen en uit hun verband getrokken. Het veroorzaakt weer discussie enz. En kree is soms wel lastig te volgen, maar hij moest zich melden bij de huisarts voor een check. Zo heb ik het ook begrepen.
  zondag 1 juni 2025 @ 21:38:11 #52
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217824370
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 21:37 schreef Shii het volgende:

[..]
Ik lees ook mee en ben blij dat jij het typt. ^O^ Want op deze manier worden dingen nog eens extra opgeblazen en uit hun verband getrokken. Het veroorzaakt weer discussie enz. En kree is soms wel lastig te volgen, maar hij moest zich melden bij de huisarts voor een check. Zo heb ik het ook begrepen.
Jep en de rest heeft hij ook in dts gepost
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_217824379
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 21:25 schreef Masberum het volgende:
@:kree zit je nog in dat Christelijke bandje?
ja?
Do what you love, love what you do!
pi_217824391
struggles he is dit met alcohol, en hoe ik doe. maarja over het algemeen doe ik het jaar of 5 wel weer oke

en hoop mss kan ik iemand tip geven enzo erover.
pi_217824436
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 21:14 schreef kree het volgende:
ik hou niet zoveel van vooroordelen enzo. dat moet ik wel ff zeggen.
Daar houdt niemand hier van.
pi_217824459
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 21:49 schreef r_one het volgende:

[..]
Daar houdt niemand hier van.
Ik wel, ze zijn namelijk meestal wel gestaafd op statistieke waarschijnlijkheid om correct te zijn. Zolang het niet doorschiet kunnen vooroordelen best nuttig zijn. Net als het vooroordeel dat als je een gat in je C.V. hebt bijvoorbeeld je het minder geschikt maakt voor het werk. In het algemeen klopt dat en bespaart het de werkgever tijd. Vooroordelen kunnen best goed zijn
pi_217824467
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 21:52 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik wel, ze zijn namelijk meestal wel gestaafd op statistieke waarschijnlijkheid om correct te zijn. Zolang het niet doorschiet kunnen vooroordelen best nuttig zijn. Net als het vooroordeel dat als je een gat in je C.V. hebt bijvoorbeeld je het minder geschikt maakt voor het werk. In het algemeen klopt dat en bespaart het de werkgever tijd. Vooroordelen kunnen best goed zijn
Nou @kree .... TS dus wel.
  zondag 1 juni 2025 @ 21:54:14 #58
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217824474
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 21:37 schreef Shii het volgende:

[..]
Ik heb het verkeerd begrepen inderdaad. Omdat hij dat verhaal nogal onsamenhangend postte in 1 vd Masberumtopics. @greysbones heeft me bijgepraat, waarvoor dank ^O^

En excuses aan @kree uiteraard!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_217824567
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 21:53 schreef r_one het volgende:

[..]
Nou @:kree .... TS dus wel.
whah ben niet zo voor oodrelerig he? Ik ga van uit vraagt TS zelf ook maar. het is best wel herkenbaar ook zeg maar alle vooroordelen hier op fok.
pi_217824582
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:04 schreef kree het volgende:
whah ben niet zo voor oodrelerig he?
whah jij niet, ik niet, TS wel.
pi_217824591
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:06 schreef r_one het volgende:

[..]
whah jij niet, ik niet, TS wel.
heums geef het ff kans, ik was in het verleden ook niet zo makkelijk nl met toegeven fouten.
pi_217824600
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:07 schreef kree het volgende:

[..]
heums geef het ff kans, ik was in het verleden ook niet zo makkelijk nl met toegeven fouten.
heums wat bedoel je? welke kans?
pi_217824618
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:08 schreef r_one het volgende:

[..]
heums wat bedoel je? welke kans?
wat ik bedoel en als je helemaal in verslaving zit, dat je mss niet zo snel ff ziet wat de juiste keuzes zijn. het koste mij ook tijd? maar uiteindelijk ;lukt t wel denk. dus denk ook moeten jullie TS ff wat meer kans geven.
pi_217824629
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:09 schreef kree het volgende:

[..]
wat ik bedoel en als je helemaal in verslaving zit, dat je mss niet zo snel ff ziet wat de juiste keuzes zijn. het koste mij ook tijd? maar uiteindelijk ;lukt t wel denk. dus denk ook moeten jullie TS ff wat meer kans geven.
En wat heeft dat met vooroordelen van/door TS te maken?
  zondag 1 juni 2025 @ 22:13:33 #65
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217824654
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:09 schreef kree het volgende:

[..]
Soms is tijd niet iets dat je hebt
En zeker niet als er kinderen in het spel zijn

Ik zou als moeder vechten tot en met als mijn man een verslaving had
Want dat is iets waar jij je kinderen niet aan bloot wilt stellen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_217824657
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:11 schreef r_one het volgende:

[..]
En wat heeft dat met vooroordelen van/door TS te maken?
dat er telaak al veel te slecht over wordt gedacht? want is toch maar verslaafde "neem niet serieus enzo"

enne dat s slechte gedachte. want ook iedereen heeft een kans of nieuwe kans altijd wmb. iig.
pi_217824687
quote:
99s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
Soms is tijd niet iets dat je hebt
En zeker niet als er kinderen in het spel zijn

Ik zou als moeder vechten tot en met als mijn man een verslaving had
Want dat is iets waar jij je kinderen niet aan bloot wilt stellen
ik snap dat, maar weet ik heb daar geen ervaring mee met kinderen. maar snap the wel.

toch denk ik mss moet je meer Iers als hulp geven ipv afkraken en alles veroordelen, het helpt niet nl in mijn ervaring.
pi_217824703
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:13 schreef kree het volgende:

[..]
dat er telaak al veel te slecht over wordt gedacht? want is toch maar verslaafde "neem niet serieus enzo"

enne dat s slechte gedachte. want ook iedereen heeft een kans of nieuwe kans altijd wmb. iig.
Dan heb je over vooroordelen over TS; ik vroeg naar vooroordelen van/door TS, want hij zegt er wél van te houden.
pi_217824714
Iers?
pi_217824730
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:13 schreef kree het volgende:

[..]

T S is in voorgaande topics gewaarschuwd dat hij zijn werk en relatie zou gaan verliezen als hij zo door zou gaan, daar is niet naar geluisterd, is ook zijn keus
Nu zijn we een fase verder waarbij het over zijn kinderen gaat
Die volwassen ex van hem kan de relatie verbreken
Kinderen hebben die keus nog niet en worden er mee geconfronteerd
Dat vind ik schadelijk
Dus nee hij heeft geen tijd meer
pi_217824732
hmmmms uit mijn ervaring en weet hoe dit gaat, TS zelf zit elke dag te twijfelen met over wat ie doet of niet.

Dat is de hele ellende. enne tis niet makkelijk om over te komen.
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 22:19:23 #72
1025 crew  Armani XL
pi_217824738
Zullen we proberen weer een beetje terug naar het oorspronkelijk onderwerp te gaan.

quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:15 schreef kree het volgende:

[..]
ik snap dat, maar weet ik heb daar geen ervaring mee met kinderen. maar snap the wel.

toch denk ik mss moet je meer Iers als hulp geven ipv afkraken en alles veroordelen, het helpt niet nl in mijn ervaring.
En in begrijpelijk Nederlands bij voorkeur.
pi_217824748
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:18 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
T S is in voorgaande topics gewaarschuwd dat hij zijn werk en relatie zou gaan verliezen als hij zo door zou gaan, daar is niet naar geluisterd, is ook zijn keus
Nu zijn we een fase verder waarbij het over zijn kinderen gaat
Die volwassen ex van hem kan de relatie verbreken
Kinderen hebben die keus nog niet en worden er mee geconfronteerd
Dat vind ik schadelijk
Dus nee hij heeft geen tijd meer
ik denk met name kinderen. maar dat weet hij toch ook wel........ denk mss is het nu tijd voor actie te ondernemen enzo voor het erger gaat worden?
pi_217824750
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:15 schreef kree het volgende:

[..]

We kraken hem ook niet af hij kraakt de adviezen af die wij geven en ja daar hoort ook de huisarts bij, het advies wat jij ook gaf
pi_217824757
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:20 schreef kree het volgende:

[..]
ik denk met name kinderen. maar dat weet hij toch ook wel........ denk mss is het nu tijd voor actie te ondernemen enzo voor het erger gaat worden?
Helemaal mee eens voordat er dadelijk dingen gebeuren waar niemand vrolijk van wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')