Ik onthou het een beetje globaal, soms zit ik er naast, en gezichten onthou ik vaak slechtquote:Op zondag 1 juni 2025 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi man.Nieuwe fok gezichten erbij.
Leuk hoor.
Hou je het ook bij in een boekje of een documentje op je computer of telefoon?
Ja ik ben nog steeds nieuwsgierig en met zoveel meets zou ik dat zelf denk ik dan wel gaan doen.![]()
![]()
Of heb je een briljant geheugen?
Ja, compleet doorgeslagen soms en verpest het voor de livestreams want niets mag meer want ophef.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind vooral alle social media input vervelend ( al is fok dat eigenlijk ook)
quote:
Die publieke verontwaardiging en invullingquote:Op zondag 1 juni 2025 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, compleet doorgeslagen soms en verpest het voor de livestreams want niets mag meer want ophef.
Ja, ieder jaar denk ik weer als ik mensen zie klagen over vorig jaar was het beter, zijn ze het nou echt vergeten? Het gaat toch altijd zo, hallo mensen, waarom zijn jullie geheugens anders dan de mijnequote:Op zondag 1 juni 2025 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch kijken mensen er maanden naar uit. Om weer teleurgesteld te zij. Dat het tegen alt
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:03 schreef Koen66 het volgende:
Gisteren duurde het ff voordat ik doorkreeg dat ik naast @:gebrokenglas zat die ik al eerder had gemeet bij een 40+ meet
quote:
Gisteren duurde het ff voordat ik doorkreeg dat ik naast @:gebrokenglas zat die ik al eerder had gemeet bij een 40+ meet
40+ dus dan is de vergeetachtigheid te verklaren.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:03 schreef Koen66 het volgende:
quote:
quote:
Tja, beetje strafpunten dan toch hoor Koen.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik onthou het een beetje globaal, soms zit ik er naast, en gezichten onthou ik vaak slecht
Ja en dan verpesten ze alles ook gewoon want dan krijgen we niets meer te zien, zo enorm kut dat mensen dat niet doorhebben.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die publieke verontwaardiging en invulling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |