Inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Me2
Zeker als er kinderen in het spel zijn
Dit was een goede score, had er van de aanwezigen 3 eerder gemeet, de rest nog nietquote:Op zondag 1 juni 2025 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
FijnJouw lijst van fokkers in real life moet wel enorm lang zijn inmiddels.
Ik ben ook niet heel hoopvolquote:Op zondag 1 juni 2025 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ach, wie weet komt er een moment en ineens nemen alle goede tips het over en komt het goed voor de kinderen.
Zou toch mooi zijn maar niet realistisch.
Mooi man.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit was een goede score, had er van de aanwezigen 3 eerder gemeet, de rest nog niet
Ja, erg jammer en ook moeilijk om duidelijk te maken wat iemand zou kunnen doen, als diegene het niet wil horen en zelf totaal anders ziet.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heel hoopvol
Zeker omdat in beide gevallen het al jaren speelt
Verslaving is een gevaarlijk ietsquote:Op zondag 1 juni 2025 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, erg jammer en ook moeilijk om duidelijk te maken wat iemand zou kunnen doen, als diegene het niet wil horen en zelf totaal anders ziet.
Begint te vervelen vind ik. Duurtquote:Op zondag 1 juni 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow echt!
Ik kijk de bondgenoten
Beetje ejvjl vibe vanwege het gebruik van de loods
Hey Chocofanquote:Op zondag 1 juni 2025 21:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk te veel rls, momenteel ben ik begonnen met b&b vol liefde, seizoen 1.Ik vind dit seizoen een parreltje iig.
Dat vond ik al na de aankondigingquote:Op zondag 1 juni 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begint te vervelen vind ik. Duurt
Te
Lang
Jup, net als een RLS met livestreams verslavingquote:
Ik laat niemand laufenquote:
Hoi Dottekequote:
Ja hoor het herstel ging snel 🤣quote:Op zondag 1 juni 2025 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi Dotteke![]()
Ben je al bijgekomen van de BB Cos gekte?Paar maanden moet genoeg zijn om tot rust te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |