Tofu heeft weinig smaak, dus met een lekker kerriesausje is t heerlijkquote:
Kapsalon in Roffa is tegenwoordig 10 euroquote:
Jaffa is wel de bestequote:
Ik heb één keer kapsalon gegeten in Rotterdam, ben dus naar Jaffa gegaan. Resultaat: voedselvergiftiging.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jaffa is wel de besteMaar tegenwoordig moet je bijna een half uur wachten op je eten als je niet vroeg gaat
Kwam daar ooit jaren terug Memphis Depay tegenquote:Op zondag 1 juni 2025 20:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jaffa is wel de besteMaar tegenwoordig moet je bijna een half uur wachten op je eten als je niet vroeg gaat
Lijkt me sterk dat dat door Jaffa komtquote:Op zondag 1 juni 2025 20:20 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik heb één keer kapsalon gegeten in Rotterdam, ben dus naar Jaffa gegaan. Resultaat: voedselvergiftiging.
Hoorde van een vriendin wel dat er een soort constructie is waardoor die bakkerij indirect subsidie krijgt van de Chinese overheidquote:Op zondag 1 juni 2025 20:30 schreef Scuidward het volgende:
Proberen ze te concurreren met de voedselbank met die lage prijzen?
Klinkt zo onlogisch dat ik het direct geloof.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoorde van een vriendin wel dat er een soort constructie is waardoor die bakkerij indirect subsidie krijgt van de Chinese overheid
Broer Jaffa is meest superieure kappa van nlquote:Op zondag 1 juni 2025 20:41 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik heb die avond nergens anders gegeten.
Ja daarom ging ik daar ook eten neef.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
Broer Jaffa is meest superieure kappa van nl
Nee wel Sinbad in Amsterdam, hebben ook kapsalon met garnalenquote:Op zondag 1 juni 2025 20:45 schreef jigggy het volgende:
[..]
Kom je ooit in arra? Comedor heeft daar kapsalon garnalen, is ook echt goed
Ik woon heel lekker, alleen wifey is vertrokken vorige week zaterdag dus het is een moeilijke tijdquote:
Spang hequote:Op zondag 1 juni 2025 20:46 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Nee wel Sinbad in Amsterdam, hebben ook kapsalon met garnalen
Ik woon in roffaquote:Op zondag 1 juni 2025 20:44 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ben jij een bekende in Rotterdam? Wat vind jij van Utrecht?
Balen maat, ruzie of is ze gewoon even weg?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:46 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik woon heel lekker, alleen wifey is vertrokken vorige week zaterdag dus het is een moeilijke tijd
Ik vind die kubus huizen echt lelijk. Maar verder vind ik Rotterdam wel okay. Foodhallen zijn mooi.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik woon in roffaGeen mening over Utrecht. Ben daar zelden
Ik blend altijd wat groente door de pastasaus, dan zitten er meer vezels en vitamines inquote:Op zondag 1 juni 2025 20:47 schreef Näsenbar het volgende:
Ik heb net een beuker van een lasagne gemaakt in een aluminium bakje, nu voelt het net alsof ik een kapsalon eet. Maar dan met meer voedingswaarden en vitamines.
Zijn wel mooier dan de bolwoningen in Den Boschquote:Op zondag 1 juni 2025 20:49 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ik vind die kubus huizen echt lelijk. Maar verder vind ik Rotterdam wel okay. Foodhallen zijn mooi.
Heb ik ook gedaan, en volkoren lasagnebladen.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik blend altijd wat groente door de pastasaus, dan zitten er meer vezels en vitamines in
quote:Op zondag 1 juni 2025 20:50 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, en volkoren lasagnebladen.
Moet zeggen dat ik weinig verschil proef.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
Alleen volkoren lasagnebladen vind ik niet zo lekker
Ruzie man, is klaar vrees ikquote:Op zondag 1 juni 2025 20:48 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Balen maat, ruzie of is ze gewoon even weg?
Akkoord.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zijn wel mooier dan de bolwoningen in Den Bosch
[ afbeelding ]
Kutzooi, was het al een tijdje aan het verslechteren? Vrouwen zijn rare wezens man. Soms krijg je er ook geen hoogte van en ze hebben altijd wel issues.quote:
Textuur is vooral anders en smaakt wat meer 'earthy'quote:Op zondag 1 juni 2025 20:51 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik weinig verschil proef.
Dat smaakt wel goed bij de combinatie van groenten en tomatensaus.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Textuur is vooral anders en smaakt wat meer 'earthy'
Broer kwam echt uit het niks, donderslag bij heldere hemelquote:Op zondag 1 juni 2025 20:52 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Kutzooi, was het al een tijdje aan het verslechteren? Vrouwen zijn rare wezens man. Soms krijg je er ook geen hoogte van en ze hebben altijd wel issues.
Zwaar klote maat, kon ze ook geen reden geven? Vrouwen...quote:Op zondag 1 juni 2025 21:44 schreef jigggy het volgende:
[..]
Broer kwam echt uit het niks, donderslag bij heldere hemel
sigme in R&P / Relatie over, geven te snel opquote:Op zondag 1 juni 2025 22:27 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Zwaar klote maat, kon ze ook geen reden geven? Vrouwen...
Zal morgen even lezen. Ik ga nu slapen sterke voor nu, hou vol broeder.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:50 schreef jigggy het volgende:
[..]
sigme in R&P / Relatie over, geven te snel op
Zie hier neef
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:52 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Zal morgen even lezen. Ik ga nu slapen sterke voor nu, hou vol broeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |