2017 Roda JC Handhavingquote:Op zondag 1 juni 2025 20:45 schreef borisz het volgende:
• Jaar Nummer 16 Resultaat
• 2014 RKC Waalwijk Gedegradeerd
• 2015 NAC Breda Gedegradeerd
• 2016 Willem II Handhaving
• 2017 NEC Gedegradeerd
• 2018 Roda JC Gedegradeerd
• 2019 Excelsior Gedegradeerd
• 2021 FC Emmen Gedegradeerd
• 2022 Heracles Almelo Gedegradeerd
• 2023 FC Emmen Gedegradeerd
• 2024 Excelsior Gedegradeerd
• 2025 Willem II Gedegradeerd
Nacompetitie is dodelijk voor de nr 16.
nvmquote:
Jeetje, heb vast nog wel ergens een voetbalplaatje van hem liggen (trouwens ook met ten Hag gespeeld in het verleden).quote:
Die werden 17equote:
Hoogst genoten opleiding: basisschool.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:35 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik wist tot vandaag niet waar Telstar vandaan komt
Het is iets wat ik opzoek wanneer ze relevant zijn en daarna weer vergeet.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:35 schreef vaarsuvius het volgende:
in elk geval heb ik die wel afgemaaktquote:Op zondag 1 juni 2025 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoogst genoten opleiding: basisschool.
Topografische kennis van een peuter, lekker man.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:38 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
in elk geval heb ik die wel afgemaakt
De peuter of de topografische kennis??quote:Op zondag 1 juni 2025 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Topografische kennis van een peuter, lekker man.
Seasonal xG liegt nooit.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer wordt het treinwrak geborgen?
@:Alaphilippe_
In Brabant komend seizoen het omgekeerde.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
In 1977/1978 toen Telstar voor het laatst in de Eredivisie speelde speelden er zes (6!) clubs uit Noord-Holland in de Eredivisie![]()
De vier van komend seizoen + HFC Haarlem & FC Amsterdam.
De laatste keer dat er vier clubs uit Noord-Holland in de Eredivisie speelden was 1988 met Ajax, HFC Haarlem, FC Volendam en AZ.
Het is duidelijk dat je als nr 16 Eredivisie in een totale downswing zit, en tegelijkertijd als KKD-club in een geweldige flow zit, dat je gewoon een goede kans maakt om respectievelijk te degraderen en te promoveren. Het is imo voor een KKD-club dus steeds belangrijker om die laatste periode van het seizoen in goede doen te zijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:45 schreef borisz het volgende:
• Jaar Nummer 16 Resultaat
• 2014 RKC Waalwijk Gedegradeerd
• 2015 NAC Breda Gedegradeerd
• 2016 Willem II Handhaving
• 2017 NEC Gedegradeerd
• 2018 Roda JC Gedegradeerd
• 2019 Excelsior Gedegradeerd
• 2021 FC Emmen Gedegradeerd
• 2022 Heracles Almelo Gedegradeerd
• 2023 FC Emmen Gedegradeerd
• 2024 Excelsior Gedegradeerd
• 2025 Willem II Gedegradeerd
Nacompetitie is dodelijk voor de nr 16.
Het is in het voetbal steeds belangrijker om in vorm te zijn, ja?quote:Op maandag 2 juni 2025 09:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je als nr 16 Eredivisie in een totale downswing zit, en tegelijkertijd als KKD-club in een geweldige flow zit, dat je gewoon een goede kans maakt om respectievelijk te degraderen en te promoveren. Het is imo voor een KKD-club dus steeds belangrijker om die laatste periode van het seizoen in goede doen te zijn.
quote:Op zondag 1 juni 2025 21:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In IJmuiden zijn 2 doden op een avond niets.
Stukje Tata. Stukje India.
Stukje city-marketing.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:35 schreef vaarsuvius het volgende:
Ja, vorm.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je als nr 16 Eredivisie in een totale downswing zit, en tegelijkertijd als KKD-club in een geweldige flow zit, dat je gewoon een goede kans maakt om respectievelijk te degraderen en te promoveren. Het is imo voor een KKD-club dus steeds belangrijker om die laatste periode van het seizoen in goede doen te zijn.
Anyway, felicitaties aan Telstar.Echt leuk voor ze.
Had toch wel het idee dat een Almere het veel beter had gedaan als ze de nacompetitie hadden gehaald.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Anyway, felicitaties aan Telstar.Echt leuk voor ze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |