wat een onzin, waar heb je het overquote:Op zondag 1 juni 2025 19:07 schreef Cupfighter het volgende:
Ziek topic van deze TS die vrouwen als gebruiksvoorwerp ziet
wat heeft dat hiermee te maken? dit topic gaat over vrouwen én mannen. over familie.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je pohi over vrouwen in het algemeen
Ja geilen op je zus tante oma moeder is niet normaal net zoals het overige gedrag wat je toont bij vrouwenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:15 schreef TAmaru het volgende:
[..]
wat heeft dat hiermee te maken? dit topic gaat over vrouwen én mannen. over familie.
heeft niets te maken met vrouwen als gebruiksvoorwerp zienquote:Op zondag 1 juni 2025 19:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja geilen op je zus tante oma moeder is niet normaal net zoals het overige gedrag wat je toont bij vrouwen
Respectvol,naar vrouwen??quote:Op zondag 1 juni 2025 19:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
heeft niets te maken met vrouwen als gebruiksvoorwerp zien
als je mij pervers vindt, wil ik daar best in meegaan, dat is absoluut zo
maar ik ben heel respectvol naar vrouwen toe, hoewel ik wel val op vrouwen die onderdanig zijn
maar dat heeft niks met dit topic te maken
Hoe vaak zit de zak bij jou vol dan? En hoe vol moet hij zitten?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:20 schreef Jahr00n het volgende:
Als de zak vol zit maakt het mij niet zo veel uit. Moet wel een lekker wijf zijn dat is mijn enige criterium.
Hij is een glas halfvol type, dus dat is voldoende om het naar boven af te ronden.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Hoe vaak zit de zak bij jou vol dan? En hoe vol moet hij zitten?
Makes sense dat jij op onderdanig valtquote:Op zondag 1 juni 2025 19:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
heeft niets te maken met vrouwen als gebruiksvoorwerp zien
als je mij pervers vindt, wil ik daar best in meegaan, dat is absoluut zo
maar ik ben heel respectvol naar vrouwen toe, hoewel ik wel val op vrouwen die onderdanig zijn
maar dat heeft niks met dit topic te maken
Random Pics van de Dag #1517quote:Op zondag 1 juni 2025 19:50 schreef Cockwhale het volgende:
Link naar het frontpage artikel? Heb zin om eens flink verontwaardigd te zijn over deze hoerendaad.
Ik wist vroeger niet dat zoiets bestond, dus ik dacht altijd dat ik seks niet leuk vond en relaties ook niet zo, totdat ik een onderdanige vriendin kreeg.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:03 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Makes sense dat jij op onderdanig valt
Don't stick your dick in crazy.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:27 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Random Pics van de Dag #1517
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |