SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
heb er een komkommer achter neergelegdquote:
Mijn kat haalde vroeger altijd komkommerschillen uit de prullenbak om ze op te etenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, zoals van die filmpjes dat ze een komkommer achter een kat leggen en die vervolgens cartoon achtig omhoog springt
Ah daarom kwam er geen nieuw topicquote:Op zondag 1 juni 2025 17:20 schreef Nizno het volgende:
was op zoek gegaan naar foto van mn nagels.
niet te vinden
Prioriteiten.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kat haalde vroeger altijd komkommerschillen uit de prullenbak om ze op te eten
In de landen waar de ananas groeit kun je ze wel eten zonder dat er een harde binnenkant in zit zoals we die hier kennenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hele ananas naar binnen inhaleren.
Met kroon en al
Bespaar je verdere moeite.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:20 schreef Nizno het volgende:
was op zoek gegaan naar foto van mn nagels.
niet te vinden
De verharding van de samenleving is begonnen met ananassen?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de landen waar de ananas groeit kun je ze wel eten zonder dat er een harde binnenkant in zit zoals we die hier kennen
uhuh had het niet door want meteen naar foto's gegaanquote:
Nee iets met het natuurlijke rijpingsproces omdat ze onrijp en gekoeld naar hier worden vervoerdquote:Op zondag 1 juni 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
De verharding van de samenleving is begonnen met ananassen?
Is toch nooit zo lekker als bij Buddha.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grutjes, ik zit hier een recept te bekijken voor butter chicken met verse knoflooknaan
![]()
![]()
![]()
Mango lassi erbij en het feest zou compleet zijn.
Komt goed, succes!quote:Op zondag 1 juni 2025 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Goed, even eten halen en dan ga ik een 2-uur durende test doen die bij een sollicitatie hoort. Uiteraard weer dit hele weekend uit zitten stellen tot na de F1.
Succes ermee @:TheStigsDutchCousin
Geeft niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch nooit zo lekker als bij Buddha.
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Uiteraard weer dit hele weekend uit zitten stellen
Ga ik nu maken (zonder peuluh)quote:Op zondag 1 juni 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grutjes, ik zit hier een recept te bekijken voor butter chicken met verse knoflooknaan
![]()
![]()
![]()
Mango lassi erbij en het feest zou compleet zijn.
Zoals met zoveel dingenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee iets met het natuurlijke rijpingsproces omdat ze onrijp en gekoeld naar hier worden vervoerd
quote:
Oh echt gek.quote:
Ja, geen idee hoe dat zo ineens komtquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spontaan.quote:
Mango's bestralen ze met Kobalt-60 om ze te conserveren, vandaar dat een mangopit sterft van de plantenkanker als je die opkweekt.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee iets met het natuurlijke rijpingsproces omdat ze onrijp en gekoeld naar hier worden vervoerd
Had ook wel een beetje te maken met mijn gemoedstoestand, ik was gisteren echt totaal niet in een goede flow om zo'n momentopname te doenquote:
Zal het onbewust wel ergens tegen zijn gekomenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spontaan.
quote:
Ik las bestralen met een cobra 6quote:Op zondag 1 juni 2025 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mango's bestralen ze met Kobalt-60 om ze te conserveren, vandaar dat een mangopit sterft van de plantenkanker als je die opkweekt.
Moet wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal het onbewust wel ergens tegen zijn gekomen
Voor een explosieve smaakquote:Op zondag 1 juni 2025 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las bestralen met een cobra 6
Joejoe
Maar dan is het een slang, dus mag je mango dan nog wel eten?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las bestralen met een cobra 6
Joejoe
Oh is dat wat ze bedoelen met een smaakexplosiequote:
Ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan is het een slang, dus mag je mango dan nog wel eten?
Staat de stofzuiger aan?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:33 schreef Nizno het volgende:
begin me af te vragen hoe smerig een auto kan zijn.
al 2 uur zijn ze bezig met de stofzuiger om de auto schoon te maken
Nee die cobra 6 is meestal voor een gevelexplosiequote:Op zondag 1 juni 2025 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh is dat wat ze bedoelen met een smaakexplosie
quote:
Ik zit in een restaurant. Had vis en gebakken aardappelen met heel veel spekjes. Nu wachten op toetje.quote:
quote:
ja anders had ik het niet gemerkt... vanwege het vele lawaai staat mijn radio al harderquote:
Ohquote:Op zondag 1 juni 2025 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die cobra 6 is meestal voor een gevelexplosie
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit in een restaurant. Had vis en gebakken aardappelen met heel veel spekjes. Nu wachten op toetje.
Het is half 6.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit in een restaurant. Had vis en gebakken aardappelen met heel veel spekjes. Nu wachten op toetje.
Misschien krijg je er dan een trog bij.quote:
17:37 om precies te zijnquote:
Dat past wel bij naan met mango en kokosquote:
En zo'n harige bilspleet.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien krijg je er dan een trog bij.
...quote:
Toen ze bij mij de vloer kwamen isoleren.. Die ene ging zonder een woord te zeggen meteen de kruipruimte in om te kijken of we alles in orde hadden gemaakt. Die stond gebukt in het luik met bouwvakkersdecolleté om half 8 's ochtends.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Had je even de gieter moeten pakkenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen ze bij mij de vloer kwamen isoleren.. Die ene ging zonder een woord te zeggen meteen de kruipruimte in om te kijken of we alles in orde hadden gemaakt. Die stond gebukt in het luik met bouwvakkersdecolleté om half 8 's ochtends.
Ook goedemorgen
Ja nou ja.. je hebt ze niet ingehuurd voor hun sociale capaciteiten en een leuk praatje toch?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen ze bij mij de vloer kwamen isoleren.. Die ene ging zonder een woord te zeggen meteen de kruipruimte in om te kijken of we alles in orde hadden gemaakt. Die stond gebukt in het luik met bouwvakkersdecolleté om half 8 's ochtends.
Ook goedemorgen
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:40 schreef LTVDK het volgende:
Zie dat die butter chicken nu wel voordelig is bij de AH24 cent, is dat van mieren en vliegen gemaakt of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strak plan om de werklui meteen kwaad te hebben, nog voor ze begonnen zijnquote:
Het komt uit India dus er zit vast ook nog poep bij.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
24 cent, is dat van mieren en vliegen gemaakt of zo?
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:40 schreef LTVDK het volgende:
Zie dat die butter chicken nu wel voordelig is bij de AHDe fuck is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
kun je mooi doen en dan eten en daarna hard aan de studiequote:Op zondag 1 juni 2025 17:42 schreef Nattekat het volgende:
Oh kut, de wasmachine had moeten draaien vandaag. Gelukkig is er nog tijd
Anders had ik morgen een bijzondere kledingkeuze moeten maken.
Authentiek recept zonder kunstmatige toevoegingenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
24 cent, is dat van mieren en vliegen gemaakt of zo?
Kleuterpoep denk ik zelfs.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het komt uit India dus er zit vast ook nog poep bij.
Hij zat in de kruipruimte, wat had die willen doen danquote:Op zondag 1 juni 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Strak plan om de werklui meteen kwaad te hebben, nog voor ze begonnen zijn
zit ze vast?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bitterbal ligt weer in een scheur nu natuurlijk
Eerder het potentiële begin van een nieuwe pandemie.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Authentiek recept zonder kunstmatige toevoegingen
Oh, gezelligquote:Op zondag 1 juni 2025 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerder het potentiële begin van een nieuwe pandemie.
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerder het potentiële begin van een nieuwe pandemie.
Is van dat kolonistenvoerquote:Toen de Indiase familie pathak in 1956 naar groot-brittannie verhuisde, startten zij met de verkoop van Indiase lekkernijen vanuit huis. De familie wilde hun culturele erfgoed en de smaken van India met zoveel mogelijk mensen delen! Dit deden ze door specerijenmixen te verwerken tot sauzen en het inmaken van groenten voor heerlijke chutneys. Op deze Manier maakten ze het voor iedereen mogelijk om snel hun eigen Indiase maaltijd op tafel te toveren.
Neequote:Op zondag 1 juni 2025 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou ja.. je hebt ze niet ingehuurd voor hun sociale capaciteiten en een leuk praatje toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik hoopte dat ie mijn vloer wilde isolerenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zat in de kruipruimte, wat had die willen doen dan
Nee helaas. Moeten twee wasjes gedraaid worden en nummer twee zou tot na bedtijd durenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je mooi doen en dan eten en daarna hard aan de studie
o nee sollicitatiedinges
Gedag zeggen (als je aankomt en weer weggaat) en netjes met twee woorden spreken als je iemand niet kent.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees iets over sociaal doen.
Wat is dat?
Nou.. komt dat goed uit hier.quote:
En je kunt niet wat je morgen moet dragen in 1 was doen?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee helaas. Moeten twee wasjes gedraaid worden en nummer twee zou tot na bedtijd duren
Beetje complimentjes geven in de hoop dat je gratis chocolade krijgtquote:Op zondag 1 juni 2025 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees iets over sociaal doen.
Wat is dat?
Ok pa zusquote:Op zondag 1 juni 2025 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gedag zeggen (als je aankomt en weer weggaat) en netjes met twee woorden spreken als je iemand niet kent.
Niet erg handig met wit en gekleurd.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En je kunt niet wat je morgen moet dragen in 1 was doen?
direct naar huis toequote:
Wat zeg jij nou weer?quote:
te jong voor neongroen en geel?quote:
Jawel joh, lekker inclusief multiculturele waamandquote:
Oh dat doe ik nooit apart eigenlijkquote:
Knoop je jas dicht, doe een das om, was eerst je handenquote:
daar hebben we in de KSC geen last vanquote:Op zondag 1 juni 2025 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Knoop je jas dicht, doe een das om, was eerst je handen
Kam je haren, recht je schouders, denk aan je tanden
Blijf niet hangen, recht naar huis toe, spreek met twee woorden
Stel je netjes voor, eet zoals het hoort en zeg u {u u u}
Bekijk deze YouTube-video
Ik dacht ook dat ze hier aan refereerde eigenlijkquote:Op zondag 1 juni 2025 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Knoop je jas dicht, doe een das om, was eerst je handen
Kam je haren, recht je schouders, denk aan je tanden
Blijf niet hangen, recht naar huis toe, spreek met twee woorden
Stel je netjes voor, eet zoals het hoort en zeg u {u u u}
Ik heb eigenlijk geen witte was, alleen de matrasbeschermers en kussenhoezen, voor de rest heeft gewoon alles een kleurtjequote:Op zondag 1 juni 2025 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat doe ik nooit apart eigenlijk
Heb witte was (beddengoed en handdoeken enzo), en bonte was (kleding)
Dat was het
Ik moet de kledingwas en de witte was dus draaien. De handdoeken hebben een korter programma.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat doe ik nooit apart eigenlijk
Heb witte was (beddengoed en handdoeken enzo), en bonte was (kleding)
Dat was het
Hier eten we heus wel zoals het hoortquote:
Ja alleen dat ze de lyrics niet helemaal goed kon opnoemenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze hier aan refereerde eigenlijk
gulzige teug en weg is hetquote:Op zondag 1 juni 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier eten we heus wel zoals het hoort
"Is er eten?”
"Ja"
*Opeet
Ja mijn "witte was" heeft eigenlijk ook niet zoveel witquote:Op zondag 1 juni 2025 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen witte was, alleen de matrasbeschermers en kussenhoezen, voor de rest heeft gewoon alles een kleurtje
Handdoeken zijn mijn witte wasquote:Op zondag 1 juni 2025 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet de kledingwas en de witte was dus draaien. De handdoeken hebben een korter programma.
Dat komt omdat het ook helemaal geen lyrics waren, maar normale omgangsvormen.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen dat ze de lyrics niet helemaal goed kon opnoemen
Misschien ben je stiekem een brabander en heb je het gewon over je was witte welquote:Op zondag 1 juni 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja mijn "witte was" heeft eigenlijk ook niet zoveel wit
Geen idee waarom ik dat eigenlijk witte was noem
Onderkoffer brabo?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ben je stiekem een brabander en heb je het gewon over je was witte wel
dankzij Doe Maar kan een hele generatie de Duitse naamvallen zo opnoemen.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ook helemaal geen lyrics waren, maar normale omgangsvormen.
Leuk.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dankzij Doe Maar kan een hele generatie de Duitse naamvallen zo opnoemen.
Maar mijn rijtje ging anders dan die van Doe Maarquote:Op zondag 1 juni 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dankzij Doe Maar kan een hele generatie de Duitse naamvallen zo opnoemen.
Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 1 juni 2025 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ook helemaal geen lyrics waren, maar normale omgangsvormen.
der die das, wer wie was, wieso weshalb warumquote:Op zondag 1 juni 2025 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar mijn rijtje ging anders dan die van Doe Maar
Je bent ook al onderkoffer mod, dus zou zomaar kunnenquote:
Heb je het over de normale omgangsvormen?quote:
lekker dichtbijquote:Op zondag 1 juni 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
Rooklucht buiten
Ze hebben het er over dat dat bosbranden uit Canada zijn![]()
quote:
verklaring gevondenquote:
Ja die ken ik nietquote:Op zondag 1 juni 2025 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het over de normale omgangsvormen?
quote:Op zondag 1 juni 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
Rooklucht buiten
Ze hebben het er over dat dat bosbranden uit Canada zijn![]()
Weet ik.quote:
ja die had je ook nog ergens.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben de naamvallen gewoon helemaal vergeten.
Dativ Genetiv Akkusativ en Nominativ weet ik nog, maar daar is ook alles mee gezegd.
Ik ook, maar ik gebruik ze nooit meer.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dativ Genetiv Akkusativ en Nominativ weet ik nog, maar daar is ook alles mee gezegd.
RAUS.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Duitsers beginnen gewoon vol gas Duits te blaten en kijken wel of je het verstaat.
Geen idee, hoop doet leven tegen beter weten in?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik.
Dus waarom vraag ik dit eigenlijk ook nog?
Soort Fransen.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Duitsers beginnen gewoon vol gas Duits te blaten en kijken wel of je het verstaat.
KONNEN DIE MICH DIE WEGE NACH DASSS STRAND AANWEIZEN DU HOLLANDISCHES SCHWEIN?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ken nog wel het rijtje, maar niet meer bij welke naamval het hoort.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, hoop doet leven tegen beter weten in?
i see what you did therequote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, idd..quote:
Antwoord: jawohl und Panzermausquote:Op zondag 1 juni 2025 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
KONNEN DIE MICH DIE WEGE NACH DASSS STRAND AANWEIZEN DU HOLLANDISCHES SCHWEIN?
Dat was idd expres.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
i see what you did there
Ich sehe wass sie dar gemacht hatte
Encore une fois s'il vous plaît (minimaal 10 keer laten herhalen) en doen alsof je doof bent.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dat Fransen dan weten dat je niet Frans spreekt en alsnog op mitrailleursnelheid de toetjes gaan afraffelen (die stonden blijkbaar niet op de menukaart, anders hoefde dat mens die toetjes niet op te gaan zitten ratelen).
"Oui."
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 1 juni 2025 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Encore une fois s'il vous plaît (minimaal 10 keer laten herhalen) en doen alsof je doof bent.
Tout?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dat Fransen dan weten dat je niet Frans spreekt en alsnog op mitrailleursnelheid de toetjes gaan afraffelen (die stonden blijkbaar niet op de menukaart, anders hoefde dat mens die toetjes niet op te gaan zitten ratelen).
"Oui."
quote:
"Oui."quote:Op zondag 1 juni 2025 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Oui."
Wat heb je geverfd?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vergeet altijd de tijd als ik aan het verven ben. Nu honger en snel
Houtwerk op slaapkamer voor afwerken lambriseringquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 1 juni 2025 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boem boem boem
Toen zulke clips nog konden.quote:
Goed bezig.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Houtwerk op slaapkamer voor afwerken lambrisering
Luxeperdquote:Op zondag 1 juni 2025 18:29 schreef gianni61 het volgende:
Maar morgen nog 1 dag vrij om het goed te maken
Ik vind van mezelf dat ik alsnog weinig heb gedaan dit weekendquote:Op zondag 1 juni 2025 18:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik heb exht best weinig gedaan vandaag
Ik was wr wel even aan toe. Gelukkig daarna weer 3 dagen werken om bij te komenquote:
Was me nog geen eens opgevallenquote:Op zondag 1 juni 2025 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint ergens op te lijken
"Maar Muis die plank stopt ineens."
"Dat klopt, dat is precies de plek waar het gordijn hangt."
tkaquote:Op zondag 1 juni 2025 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Oh, gevond. Had achteraf een hele makkelijke zoekterm
Gooi even je FOK! tabbladen dicht dan, gewoon volledige concentratie, gaat het ook allemaal makkelijker en snellerquote:Op zondag 1 juni 2025 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Er staat 30 minuten voor het voorbeeld, maar dit kan ik in theorie gewoon in 10 minuten doen. Het grote ding is 2 uur, maar ik denk dat ik hier voor 21:00 mezelf weer kom melden
Gaat ook zeker gebeuren.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gooi even je FOK! tabbladen dicht dan, gewoon volledige concentratie, gaat het ook allemaal makkelijker en sneller
NUquote:Op zondag 1 juni 2025 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat ook zeker gebeuren.
Weet ook zeker dat het echte probleem veel moeilijker gaat zijn, dat had ik de vorige keer toen ik zoiets deed ook.
Succes!quote:Op zondag 1 juni 2025 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Er staat 30 minuten voor het voorbeeld, maar dit kan ik in theorie gewoon in 10 minuten doen. Het grote ding is 2 uur, maar ik denk dat ik hier voor 21:00 mezelf weer kom melden
Kwartier te laatquote:
Ja ik ga nu beginnen. Koffie is gedronken, ik heb een glas water voor me en de test heb ik met een 8,8 afgerond.quote:
Goeie generale dusquote:Op zondag 1 juni 2025 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik ga nu beginnen. Koffie is gedronken, ik heb een glas water voor me en de test heb ik met een 8,8 afgerond.
BOSTIJGERINquote:Op zondag 1 juni 2025 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goeie generale dus
En nu dat echte ding even goed doen. Succes!
Etto KrokEtto!quote:
heb glas cola met limoen gepaktquote:
welke is het lekkerste ?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal
Die Merci kan ik 450x aanbevelen![]()
Ik zit er zelfs nog over na te denken om deze week er nog een te halen![]()
![]()
gezellig..... maar voor die prijs kook ik zelf welquote:Op zondag 1 juni 2025 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Omakase was er een leuke ervaring. Weet niet hoeveel gangen het waren maar heb wat fotos gekozen. BIj elke gerecht verteld hij wat het is en waar het vandaan komt en hoe hij het bereid. Hij steekt erg veel tijd in zijn recepten en ingrediënten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De fik er in
[ afbeelding ]
Dit was mijn favo wel. Wagyu steak met nasi en een botertje van pinda saus
[ afbeelding ]
Als drank arrangement had ik een groene thee selectie. Waren er maar 2, hadden er wel meer mogen zijn.
Leuke ervaring. Wel prijzig 180 pp
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 1 juni 2025 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Omakase was er een leuke ervaring. Weet niet hoeveel gangen het waren maar heb wat fotos gekozen. BIj elke gerecht verteld hij wat het is en waar het vandaan komt en hoe hij het bereid. Hij steekt erg veel tijd in zijn recepten en ingrediënten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De fik er in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als drank arrangement had ik een groene thee selectie. Waren er maar 2, hadden er wel meer mogen zijn.
@:citizen.erased
Klinkt goedquote:Op zondag 1 juni 2025 20:02 schreef bitterbal het volgende:
Ja vriendelijke jongen. Wel indrukwekkend. heeft deze zaak nu half jaar ofzo en staat erg goed aangeschreven
Met mijn nicht. We zijn beide in april jarig dus hebben elkaar dit gegeven voor onze verjaardagenquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De fik er in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh leukquote:Op zondag 1 juni 2025 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met mijn nicht. We zijn beide in april jarig dus hebben elkaar dit gegeven voor onze verjaardagen
quote:Op zondag 1 juni 2025 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://stichtingknoop.nl/
Stichting uit Helmond
Je vliegt komende week toch weer terug??quote:
Oh wat leuk zeg, eten ziet er ook goed uitquote:Op zondag 1 juni 2025 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De fik er in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja donderdagquote:Op zondag 1 juni 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je vliegt komende week toch weer terug??
Ejquote:Op zondag 1 juni 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wat leuk zeg, eten ziet er ook goed uit
ja was erg lekker. had nog wel wat gelust maar dat zat er niet in :pquote:Op zondag 1 juni 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wat leuk zeg, eten ziet er ook goed uit
Maar ben je echt met honger weggegaan? Voor 180 euro p.p. zou je toch wel aardig vol mogen zitten.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was erg lekker. had nog wel wat gelust maar dat zat er niet in :p
Zit jij in een veilig deel van Zwitserland eigenlijk??quote:Op zondag 1 juni 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ben je echt met honger weggegaan? Voor 180 euro p.p. zou je toch wel aardig vol mogen zitten.
Honger is wel een groot woord maar had echt nog wel iets willen eten jaquote:Op zondag 1 juni 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ben je echt met honger weggegaan? Voor 180 euro p.p. zou je toch wel aardig vol mogen zitten.
Woon niet onder een afbrekende gletsjer, als je dat bedoeltquote:Op zondag 1 juni 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit jij in een veilig deel van Zwitserland eigenlijk??
Volgende keer nog wat extra dingen bestellen? Of kan dat daar niet?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Honger is wel een groot woord maar had echt nog wel iets willen eten ja
Waarschijnlijk alleen als je in je eentje voor 2 personen betaaltquote:Op zondag 1 juni 2025 20:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgende keer nog wat extra dingen bestellen? Of kan dat daar niet?
nee geen a la carte dingenquote:Op zondag 1 juni 2025 20:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgende keer nog wat extra dingen bestellen? Of kan dat daar niet?
Tja, daar zit niets anders op dan.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen als je in je eentje voor 2 personen betaalt
ja had die nietquote:Op zondag 1 juni 2025 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je gevraagd of-ie crispy pork kon maken?
Maar dat is toch ook zo'n culinair hoogstandjequote:
Jaquote:
Ja, aangezien er wat dorpjes moesten worden geëvacueerd vroeg ik me af, of dat ook met jouw dorpje aan de hand was...quote:Op zondag 1 juni 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Woon niet onder een afbrekende gletsjer, als je dat bedoelt
Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 1 juni 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ja leuk, met je wagyu beef, maar smeer me ook nog even een cracker met hagelslag vriend".
Krijg je ineens zo'n Japans koksmes van drie meter lang in je nek gestoken.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ja leuk, met je wagyu beef, maar smeer me ook nog even een cracker met hagelslag vriend".
quote:
Ik ook, we zijn goed bezigquote:
Spelbrekerquote:
Nee woon daar gelukkig niet in de buurt. Wel heftig hoor, als je zo ineens van de ene op de andere dag je huis en al je spullen kwijt bentquote:Op zondag 1 juni 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, aangezien er wat dorpjes moesten worden geëvacueerd vroeg ik me af, of dat ook met jouw dorpje aan de hand was...
en wat heb je daar toen betaald?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij een 2-sterrenzaak heb ik wel eens op het eind van de avond kroketten gegeten met het personeel
Was ik bijna buren geworden van Tribeca dan.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
en over een tijdje zit Tribeca hier gewoon op loopafstand
quote:Op zondag 1 juni 2025 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij een 2-sterrenzaak heb ik wel eens op het eind van de avond kroketten gegeten met het personeel
Had je de Wielewaal bijna gekocht?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was ik bijna buren geworden van Tribeca dan.
quote:Op zondag 1 juni 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee woon daar gelukkig niet in de buurt. Wel heftig hoor, als je zo ineens van de ene op de andere dag je huis en al je spullen kwijt bentEn ze gaan het ook niet opruimen en herstellen begreep ik, kost veel te veel om al het puin te ruimen. Dus die mensen moeten ergens anders opnieuw beginnen.
Sjezus dat is toch een slecht voorbeeld!quote:Op zondag 1 juni 2025 20:53 schreef kwiwi het volgende:
Moest vandaag trouwens nog zo lachen @:lospedrosa
Was aan het wandelen in de bergen, komt er een vader met z'n dochter naar boven mountainbiken.
Dochter: Papaaaa ik ben moe! Ik wil niet meer!
Vader: Kom op, we zijn er bijna (not).
Dochter: Aaaaaaargh
Vader: Niet zo aanstellen!
Kijk ik nog eens goed.. zie ik dat papa op een electrische mountainbike zit en dochter niet![]()
quote:
Tegenboschweg 18 stond ooit als complete bouwval te koop voor een "prikkie"quote:Op zondag 1 juni 2025 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je de Wielewaal bijna gekocht?
Precies dit, gewoon overgeven aan de ervaring, het genietselen en de ambiance.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je eens goed gaat uiteten moet je ook niet teveel naar de centjes kijken.
maar als je daarna kroketten moet eten was het niet goed tochquote:Op zondag 1 juni 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je eens goed gaat uiteten moet je ook niet teveel naar de centjes kijken.
of het was daarna nog heel gezellig.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar als je daarna kroketten moet eten was het niet goed toch
Die had liever een stekendere stoere pappa gehad die wel tegen een pannenkoekje kan?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Deed toen eens mee aan een MTB marathon van 200km, ‘s ochtends om 5:00 eruit 6:00 start.
Kwam met bakken uit de lucht. Had ik ‘s ochtends pannenkoeken gegeten en die lagen niet lekker, moest na 150km kappen, donders aan de schijt!
Mijn dochter stond daar bij die stop en die heeft het daar nog steeds over: daar moest je stoppen hè pappa, je hebt het niet afgemaakt hè pappa?
Daar baal ik nu 6 jaar later nog van.
awwww eigenlijk moet je haar helpenquote:Op zondag 1 juni 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Er staat een poppy bloem (geen idee hoe dat in het nederlands heet), in onze tuin, maar hij staat nét te ver voor de koe om te kunnen eten. Nu staat ze al 10 minuten naar die bloem te staren
[ afbeelding ]
Tijd om het nog eens te doen? Dit keer met een normaal ontbijt?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Deed toen eens mee aan een MTB marathon van 200km, ‘s ochtends om 5:00 eruit 6:00 start.
Kwam met bakken uit de lucht. Had ik ‘s ochtends pannenkoeken gegeten en die lagen niet lekker, moest na 150km kappen, donders aan de schijt!
Mijn dochter stond daar bij die stop en die heeft het daar nog steeds over: daar moest je stoppen hè pappa, je hebt het niet afgemaakt hè pappa?
Daar baal ik nu 6 jaar later nog van.
Claprose.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Er staat een poppy bloem (geen idee hoe dat in het nederlands heet), in onze tuin, maar hij staat nét te ver voor de koe om te kunnen eten. Nu staat ze al 10 minuten naar die bloem te staren
[ afbeelding ]
Klaproosquote:Op zondag 1 juni 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nee vind het altijd meer op een "wilde tulp" lijkenquote:Op zondag 1 juni 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Heb altijd gedacht dat een klaproos meer op een roos leek zeg maar.
Ranonkels?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Heb altijd gedacht dat een klaproos meer op een roos leek zeg maar.
wat voor?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen lekker vrij, dus maar een biertje open trekken
Met wat erbij?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen lekker vrij, dus maar een biertje open trekken
Wel iets wat een Serpent zoals jij wel leuk vindt.quote:
Misschien dat ik zo de airfryer aanslinger voor kaassnacks, maar ik heb ook nog dingen liggen voor op mini-crackers(die ook heb liggen_quote:
Oh laat etto die maar niet zienquote:Op zondag 1 juni 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel iets wat een Serpent zoals jij wel leuk vindt.
https://twochefsbrewing.com/nl/bier/white-mamba
[..]
Misschien dat ik zo de airfryer aanslinger voor kaassnacks, maar ik heb ook nog dingen liggen voor op mini-crackers(die ook heb liggen_
Succes met de plafonddienst straks,quote:Op zondag 1 juni 2025 21:32 schreef bitterbal het volgende:
Nog hartstikke licht maar lig al onder de dekens
Dit.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:32 schreef bitterbal het volgende:
Nog hartstikke licht maar lig al onder de dekens
En hoe ging het?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoi
Uiteindelijk de tijd bijna vol gemaakt, maar secuurheid boven alles
Helemaal primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |